home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:42 szukizek Blogkonkur... 4# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 267 Gæster Online.

Indlæg: 1132745 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Asenjo eller Akinfeev
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Asenjo eller Akinfeev  (Læst 1857 gange)
TD-TD
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Asenjo eller Akinfeev
« : 01 Sep 2010, 15:35 »

Hej
jeg er lige startet med Aston Villa og jeg er i tvivl om hvem jeg skal vælge. Det står mellem Asenjo eller Akinfeev. Hvem af dem er bedst?
Logged

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Bior
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Asenjo eller Akinfeev
« Svar #1: 01 Sep 2010, 15:36 »

akinfeev

klart

Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Asenjo eller Akinfeev
« Svar #2: 01 Sep 2010, 15:38 »

Akinfeev helt klart Wink
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Asenjo eller Akinfeev
« Svar #3: 01 Sep 2010, 15:38 »

Men René Adler, Hugo Lloris og Manuel Neuer er endnu bedre end Akinfeev i FM10 imo Wink
Logged

TD-TD
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Asenjo eller Akinfeev
« Svar #4: 01 Sep 2010, 15:40 »

Okey Tak drenge Smiley kigger lige på det
Logged

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Bior
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Asenjo eller Akinfeev
« Svar #5: 01 Sep 2010, 15:45 »

prince anchhii.. ja og meget dyrere Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Asenjo eller Akinfeev
« Svar #6: 01 Sep 2010, 22:50 »

Vil dog sige at jeg kun har haft positive oplevelser med Asenjo på mit At. Madrid hold.



Akinfeev er self god, men Asenjo er et glimrende alternativ.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Asenjo eller Akinfeev
« Svar #7: 01 Sep 2010, 23:28 »

Vil dog sige at jeg kun har haft positive oplevelser med Asenjo på mit At. Madrid hold.



Akinfeev er self god, men Asenjo er et glimrende alternativ.

Lige præcis der, tror jeg faktisk det er dine forsvar spillers skyld, der ikke er gået flere mål ind.
For som du kan se har Asenjo ikke fået, sindsyg godt gennemsnit, som han burde have hvis der kun er gået 39 mål ind i 114 kampe, det vil sige der er gået 0,342 mål ind per kamp på de 4 år, for hvis du ser på de andre år, har han lige haft 2 dårlige sæsoner men ellers ligger snittet på det samme, og der er gået 220 mål ind i 205 kampe, og det vil sige der er gået 1,073 mål ind per kamp.
Hvis man så tager de første seks års gennemsnit og tager gennemsnittet af giver det 7.01, tager man så de fire år og tager gennemsnittet af giver det 7.095, hvilket faktisk viser at han kun har sået en lille smule bedre, altså at han ikke har haft det store at lave, for hvis man kan spille 3-4 kampe i træk uden at skulle hente bolden ud af nettet i gennemsnit, og stadig kun få 0.005 bedre end da man skulle hente den ud 1 gang per kamp i gennemsnit, betyder det at han ikke har lavet det store i målet.
Så jeg påstår at det er dit forsvars skyld og ikke Asenjo, selvom han dog stadig er en fantastisk målmand og kan redde en mange gange Wink
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Asenjo eller Akinfeev
« Svar #8: 02 Sep 2010, 00:05 »

Lige præcis der, tror jeg faktisk det er dine forsvar spillers skyld, der ikke er gået flere mål ind.
For som du kan se har Asenjo ikke fået, sindsyg godt gennemsnit, som han burde have hvis der kun er gået 39 mål ind i 114 kampe, det vil sige der er gået 0,342 mål ind per kamp på de 4 år, for hvis du ser på de andre år, har han lige haft 2 dårlige sæsoner men ellers ligger snittet på det samme, og der er gået 220 mål ind i 205 kampe, og det vil sige der er gået 1,073 mål ind per kamp.
Hvis man så tager de første seks års gennemsnit og tager gennemsnittet af giver det 7.01, tager man så de fire år og tager gennemsnittet af giver det 7.095, hvilket faktisk viser at han kun har sået en lille smule bedre, altså at han ikke har haft det store at lave, for hvis man kan spille 3-4 kampe i træk uden at skulle hente bolden ud af nettet i gennemsnit, og stadig kun få 0.005 bedre end da man skulle hente den ud 1 gang per kamp i gennemsnit, betyder det at han ikke har lavet det store i målet.
Så jeg påstår at det er dit forsvars skyld og ikke Asenjo, selvom han dog stadig er en fantastisk målmand og kan redde en mange gange Wink

Kan godt vær du har ret i at forsvaret hindre en del angreb, du kan evt. se det på linket her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=26170.315. Men vil nu stadig sige han er en god mand at ha som sidste skanse, han har da i hvert fald sikret mig en finale sejr ved straffesparks konkurrence i en af de forgangne sæsoner. Men ja din argumentation taler godt for at det nok mest er forsvarets skyld... Men tja han har i hvert fald været mere sikker end sine konkurenter til pladsen, som har været Kameni og Ustari (som stadig er i klubben).
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010