home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Financial crisis
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Financial crisis  (Læst 20234 gange)
Fernando
Gæst
 
Sv: Financial crisis
« Svar #15: 05 Sep 2010, 17:20 »

Du skriver ALTID fantastisk, men fatter ikke dine indkøb! Grin
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Financial crisis
« Svar #16: 05 Sep 2010, 17:39 »

Fantastisk blog! Din grafik er alt for fed. KIU!  Thumbs Up

KIU! Smiley
Bedste blog jeg har læst hidtil Smiley

Fandme en fed blog, ser frem til at følge din videre færd med holdet, KIU Opstemt

Mange tak alle sammen.. Er meget glad over at i kan lide det jeg laver, og at i vil følge med i min blog.

Du skriver ALTID fantastisk, men fatter ikke dine indkøb! Grin

Hehe, hvad er det du ikke forstår ved dem? mange af dem har stats der er gode nok til at spille med i Bundesligaen, hvilket jeg også mener mine resultater er et udtryk for.. Samtidigt så er de jo langt billigere i løn omkostninger, hvilket faktisk gør at jeg køre med et + næsten hver måned.

Så det er jo lidt en win/win situation for mig, da jeg klare mig lige så godt som jeg ellers kunne, samtidigt med at jeg økonomisk klare mig rigtig godt.
Logged

NottsCounty77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Financial crisis
« Svar #17: 05 Sep 2010, 17:53 »

Din blog er genial. KIU! Peace.
Logged

donandres
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Financial crisis
« Svar #18: 05 Sep 2010, 18:38 »

Kom da igang med at skrive en ny update Guldbrand Wink
Logged

San Diego Super Chargers

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Financial crisis
« Svar #19: 05 Sep 2010, 19:45 »

Din blog er genial. KIU! Peace.

Kom da igang med at skrive en ny update Guldbrand Wink

Mange tak begge to.. Men i må nok vente lidt med en update, da jeg ikke vil smide dem alle på en gang..   Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Financial crisis
« Svar #20: 06 Sep 2010, 19:49 »


Trods gode resultater igennem hele efterårssæsonen, så har man i Dortmund været igennem et formationsskifte, for at opnå mere kontrol over kampene, og sætte ekstra pres på modstanderen igennem en stærkere offensiv. Derfor er den gamle formation skiftet ud med en 4-3-3 formation, med to boldvindende midtbanespillere og en playmaker på midtbanen, samt en angrebskonstellatio n der inkludere en dybdeliggende angriber, en targetman og en skarpretter.

Samtidigt har klubben været ude og forstærke sig i 19-årige Franco Zuculini der er hentet i Hoffenheim for hele 70 millioner kr. Den argentinske midtbanespiller med én landskamp på cv’et skal igennem den resterende del af sæsonen agere backup, mens han lære det tyske sprog, hvorefter det er meningen af han skal udvikle sig til en fremtidens mand på midtbanen som boldvindende midtbanespiller.

Med formationsskiftet og den yderligere forstærkning af holdet, er Dortmund kommet fremragende fra start på 2010, hvor man har forlænget sin stime som nu er på ni kampe som ubesjeret.

Med seks sejre og to uafgjorte i de første otte kampe i 2010, er Dortmund avanceret til andepladsen med 54 point, hvor man er blot et point fra Hoffenheim på førstepladsen. På tredjepladsen er Leverkusen to point efter, mens Frankfurt på fjerdepladsen har 43 point, og dermed et godt stykke fra topfeltet.


Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Financial crisis
« Svar #21: 07 Sep 2010, 15:17 »


Borussia Dortmund har ikke siden deres seneste mesterskab i 2002, været så tæt på et nyt mesterskab som man er nu. Med bare en spillerunde tilbage står man i en situation hvor man helt selv kan afgøre det. Man var ellers for blot måneder siden hele ti point efter Hoffenheim på førstepladsen hvor et mesterskab syntes langt væk, men dette forspring er hentet ind, så der nu blot er et enkelt point mellem de to hold der skal mødes i et ægte guldbrag i sidste spillerunde, på Thein-Necker-Arena med plads til 30.000 tilskuere i Sinsheim hvor Hoffenheim høre hjemme.

Begge hold kommer ind til guldkampen med et nederlag i begagen. Dortmund tabte senest med et-nul hjemme til Frankfurt hvor Anthoney Annan modtog et rødt kort, og derfor holder ham ude af guldbraget. Med Dortmunds nederlag til Frankfurt kunne Hoffenheim have sikret sig titlen allerede i 33. Spillerunde, men holdet løb ind i et skuffende tre-nul nederlag hjemme til den ene af pokalfinalisterne Borussia Mönchengladbach, der er placeret på 13. Pladsen i Bundesligaen.

Når Dortmund tørner sammen med Hoffenheim, så bliver det med et udebanestatistik på syv sejre, tre uafgjorte og seks nederlag i dette års Bundesliga, mod et hjemmehold med ti sejre, fire uafgjorte og blot to nederlag på hjemmebane. Desuden bliver det en kamp mellem de to hold der har lukket færrest mål ind, samt det andet mest scorede i Dortmund med 61 scoringer.

Indbyrdes har de to hold mødtes hinanden to gange, med en sejr til hver. I anden runde af pokalturneringen sikrede Hoffenheim sig en to-nul sejr hjemme i det første indbyrdes opgør. Men Dortmund tog revanche da de to hold mødtes på Signal Iduna Park, hvor det blev til en komfortable tre-nul sejr.


Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Financial crisis
« Svar #22: 07 Sep 2010, 15:34 »


”Kl. 15.45 vil jeg forsøge mig med et endnu uprøvet fænomen indenfor blogverden, når jeg LIVE vil fortælle om kampen mellem Hoffenheim og mit Borussia Dortmund mandskab, der kæmper om det tyske mesterskab. Det vil komme til at forgå således, at jeg mens jeg spiller kampen, vil komme med løbende opdateringer her på siden, om kampens forløb ( Ren Ekstra Bladet style). Kampen kommer til at foregå i denne update, så hvis I løbende vil følge med, så skal i genindlæse siden (f5), for at få de seneste opdateringer.. Håber at i vil komme til at nyde kampens forløb, lige så meget som jeg håber at jeg vil gøre"

4 min Kampens første chance tilfalder Hoffenheim, men hovedstødet fra Storzicky ender over målet.
6 min: Efter flot pasningsspil på midtbanen, får Damien Le Tallec chancen fra distancen, men hans skud ender ved siden af målet.
18 min: Kampen har bølget frem og tilbage, uden nogle af holdende for alvor har presset den anden. Djiby Fall havde dog et flot forsøg tidligere.
20 min: Kampens første hjørnespark tilfalder Hoffenheim. Dortmund får dog clearet bolden væk i første forsøg.
28 min: Hoffenheim har lagt et mindre pres på Dortmund, og netop tilkæmpet sig kampens andet hjørnespark
32 min: Nyt hjørnespark til Hoffenheim, der har sat sig på begivenhederne i denne kamp.
35 min: Dortmund bryder endelig Hoffenheims pres, og får frisspark på deres banehalvdel.
36 min: Dortmund får hjørnespark ud af frisspark situationen. Dortmund har i denne sæson scoret 14 mål på hjørnespark, hvilket er det højeste antal af alle Bundesliga klubber i år.
37 min: To gange får Hoffenheim reddet på stregen. Først et forsøg fra Neven Subotic, og efterfølgende fra Hans Henrik Andreasen.
40 min: Dortmund ser ud til at have pasnings problemer, og er tæt på at blive straffet, men Hoffenheim fumler med bolden i feltet og Ziegler får reddet bolden.
42 min: Der bliver begået frisspark på Lucas Barrios på deres bane halvdel. Og kort forinden er Nuri Sahin blevet småskadet, hvilket er yderst alvorligt da Thamas Hajnal er skadet i forvejen. Der overvejes om 17-årige Mario Götze skal på banen.
45+3 min: Første halvleg slutter af med et hjørnespark fra Dortmund, men forsøget ender over målet.

Halvleg

46 min: Anden halvleg er skudt igang uden ændringer på nogen af holdende. 30.000 tilskuere ser spændt frem til de sidste 45 minutter som skal afgøre det tyske mesterskab.
49 min: Hoffenheim tilkendt et hjørnespark, som bliver et kort et af slagsene. Men en vågen Marc Ziegler redder bolden.
53 min: Nyt forsøg fra Hoffenheim, efter et boldtab fra Nuri Sain. Forsøget ender dog over målet, og uden for fare.
55 min: Hjørnespark fra Hoffenheim bliver afvist. Dortmund foretager herefter en dobbelt udskiftning. Ud går Damien Le Tallec og Nuri Sahin. Ind kommer Jan Blazek og Mario Götze. Heffenheim skifter Vedad Ibisevic ud med Ahmed EL Mohammady
60 min: Endnu engang bryder Hoffenheim et opspil fra Dortmund, og kommer til en flot chance efter en række gode pasninger – Dortmund virker lettere rystet.
64 min: Dortmund får en kontra chance, hvor Jan Blazek føre bolden frem i venstre side, og via et indlæg får tilkæmpet sig et hjørnespark
66 min. SCORET! Et indlæg fra Stozicky ender ved bagerste stolpe hvor indskiftede El Mohammady sender bolden i kassen til et-nul. Dortmund skal nu score to gange.
67 min: Dortmund skifter Peter Kovacs ind i stedet for en dårlig præsterende Djiby Fall
69 min: Stor chance til Kovacs, men Hildebrand får reddet til hjørnespark
74 min: Ny stor chance til Hoffenheim efter et par gode minutter fra Dortmunds side. Ziegler parrere til hjørnespark.
76 min: Hoffenheim begår frispark lige uden for feltet. Men Hans Henrik Andreasen skyder langt forbi mål.
81 min: kampens første gule kort tilfalder Hoffenheim og Luiz Gustavo. – Dortmund har travlt nu.
84 min: Dortmund har fået bedre styr på kampen, men mangler for alvor at blive farlige foran målet.
87 min: frispark til Hoffenheim helt nede ved baglinjen, men chancen bliver aldrig farlig.
89 min: Mario Götze skadet, men er stand til at blive på banen
90 min: der er lagt tre minutter til. Dortmund har dog meget svært ved at nå det nu.
90+3 min: Hjørnespark til Hoffenheim.
Slut: En general dårlig præstation bliver afslutningen på en ellers fantastisk sæson. Hoffenheim mestre for første gang nogensinde.
« Seneste Redigering: 07 Sep 2010, 16:27 af Guldbrand » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Financial crisis
« Svar #23: 07 Sep 2010, 15:43 »

Glæder mig Smiley

Det er sgu imponerende at du selv kan afgøre det i sidste kamp med alle de profiler du solgte i sommers Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Financial crisis
« Svar #24: 07 Sep 2010, 16:29 »

Ja, det blev desværre ikke den store fest som jeg havde håbet på.. men jeg er samtidigt yderst tilfreds med min andenplads..   Wink

Hvordan syntes i at kampforløbet fungerede? og var det spændende for jer at følge med live?
Logged

fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Financial crisis
« Svar #25: 07 Sep 2010, 16:30 »

Det var fedt med en live-opdatering  Smiley
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Financial crisis
« Svar #26: 07 Sep 2010, 17:15 »

Ganske nice den sidste update Smiley
Og ellers en meget god blog, en af de få jeg følger med i. Har inspireret mig til selv at starte et spil med Dortmund. Blev nummer 5 i 1. sæson. Solgte for 435 og købte for 150. Økonomien er nu 452 000 000 i kassen, og det er enda efter at have købt Riccardo Montolivo for 100 millioner.

Fortsæt det gode arbejde, og held og lykke videre Thumbs Up
Logged

19-18!

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Financial crisis
« Svar #27: 07 Sep 2010, 17:47 »

god blog...
syntes at du skal have kæmpe ros for dit grafiske arbejde... puha det tager jeg hatten af for det ser satme godt ud... især det der billede med resultaterne Grin
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Skipper
Gæst
 
Sv: Financial crisis
« Svar #28: 07 Sep 2010, 18:21 »

Rigtig rigtig god blog, med noget af det bedste grafik jeg har set i en blog Thumbs Up
Jeg får helt lyst til at starte et spil op igen Opstemt
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Financial crisis
« Svar #29: 07 Sep 2010, 20:17 »

Det var fedt med en live-opdatering  Smiley

god blog...
syntes at du skal have kæmpe ros for dit grafiske arbejde... puha det tager jeg hatten af for det ser satme godt ud... især det der billede med resultaterne Grin

Rigtig rigtig god blog, med noget af det bedste grafik jeg har set i en blog Thumbs Up
Jeg får helt lyst til at starte et spil op igen Opstemt

mange tak alle sammen.. Er glad for at I følger med i bloggen, og at kan lid mit grafik..  Håber at jeg kan blive ved med at underholde jer i lige så høj grad..   Wink


Ganske nice den sidste update Smiley
Og ellers en meget god blog, en af de få jeg følger med i. Har inspireret mig til selv at starte et spil med Dortmund. Blev nummer 5 i 1. sæson. Solgte for 435 og købte for 150. Økonomien er nu 452 000 000 i kassen, og det er enda efter at have købt Riccardo Montolivo for 100 millioner.

Fortsæt det gode arbejde, og held og lykke videre Thumbs Up

Fedt at høre at jeg har inspireret dig, og fedt at du også går i dybden med økonomien.. Og flot at du har fået skabt så god en økonomi.. Kan desværre ikke på stående fod huske hvad min balance er på, men jeg har desværre også lige mistet noget der ligner 140 millioner kr. (tror jeg det var) til aktionærerne.. Så det er mange penge ud af vinduet..   Ubeslutsom   Var du også ude for det?


Også en tak til alle dem der har afgivet en stemme i afstemningen..
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010