home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 295 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Hvor er Paris?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvor er Paris?  (Læst 4020 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Hvor er Paris?
« : 29 Aug 2010, 21:10 »

Hvor er Paris?



Danmark har FC København, England har Chelsea og Arsenal, Italien har Roma og Spanien har Real Madrid. Dette er bare nogle af de lande, som har et eller flere tophold fra landets hovedstad. Sådan er det faktisk de fleste steder i verden.

Og dog. Frankrig er en meget iøjenfaldende undtagelse. Landets hovedstad Paris, er ganske vidst hjemby for klubben Paris Saint-Germain, men denne klub er resultat- og prestigemæssigt langt efter klubber som Olympique Lyon, Bordeaux og Marseille. Desuden er det alt for længe siden, at PSG sidst er blevet nævnt i europæisk sammenhæng.

Dette er en skam, da PSG i mine øjne har potentialet til at blive en af Frankrigs førende fodboldklubber. Derfor har jeg sat mig for at få Paris hevet op af det hul, som de længe har ligget nede i, og forhåbentlig føre dem mod hidtil uanede højder.







Facts om klubben:

Fuldenavn: Paris Saint-Germain Football Club

Grundlagt: 1970 (Fusion mellem Paris FC og Stade Saint-Germain)

Stadion: Parc De Princes, 48.712 pladser

Medieprognose: 8. plads

Europæisk turnering: UEFA Euro League

Profiler: Mevlüt Erdinc, Grégory Coupet, Claude Makélélé, Ludovic Giuly

Tidligere profiler: Ronaldinho, Bernard Mendy, Nicolas Anelka, Pauleta, Gabriel Heinze, Paul Le Guen
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #1: 29 Aug 2010, 21:12 »

Fantastisk dejlig Intro, som virkelig fangede mig ved dog ikke endnu om jeg er fast læser Smiley
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #2: 29 Aug 2010, 21:15 »

Hvis det ikke bliver for lange og tunge updates er jeg fast læser. Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #3: 29 Aug 2010, 21:16 »

Velkommen til min blog. Jeg vil her en sidste gang inden det nye FM kommer ud, berette om et af mine spil. Dette vil i vanlig stil blive en blog fra mit eget synspunkt, hvorfra jeg vil fors'ge at give jer et godt og detaljeret indblik i mit save, som forhåbentlig bliver en succes. I er mere end velkomne til at komme med ros og kritik, som jo giver mig mulighed for at forbedre bloggen, og gøre den mere interessant for jer, læsere. I er selvfølgelig også velkomne til at komme med spørgsmål og andet til spillet, hvis jeg har udeladt noget, som i jeres øjne er vigtigt.

God fornøjelse. Smiley
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #4: 29 Aug 2010, 21:26 »

Den ser fin ud, en ganske simpel update du starter med, hvilket jeg godt kan lide Smiley
Logged

FCK

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #5: 29 Aug 2010, 22:16 »

1


Klubtjek



Efter et kig rundt i klubben er det tydeligt at se, at jeg har en stor opgave foran mig. Ganske vidst er spillermaterialet udemærket, men det er langt fra godt nok til den topplacering, som jeg stræber efter. Derudover er midlerne i klubben begrænsede, så jeg har ikke mange millioner til indkøb af stjerner fra andre klubber.

Det bliver derfor nødvendigt enten at sælge ud af klubbens største salgsopjekter(Sakho, Sessegnon, osv.) eller sikre sig spillere på fri transfer og lejekontrakter. Personligt hælder jeg mest til mulighed nummer 2, da jeg allerhelst ser holdets største profiler blive i klubben.

Truppen kan forstærkes på samtlige pladser, men jeg vil først og fremmest priotere at finde en god venstreback, samt et par habile kantspillere, eftersom klubben er meget tyndt besat på disse områder. Derudover vil en ekstra angriber være mere end velkommen i klubben, gerne en ung en af slagsen, som vil finde sig i at starte som reserve for Hoarau og Erdinc.

Taktikmæssigt vil jeg bestræbe mig på at spille offensiv fodbold. Der vil blive praktiseret en 4-4-2 med diamant på midtbanen. Sessegnon vil få den opgave at styre det offensive spil fra sin position på den centrale midtbane. Herfra skal han fordele bolde ud til kanterne, og frem til de to angribere, som forhåbentlig kan drage nytte af det, og score en masse mål.
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #6: 30 Aug 2010, 00:06 »

Det lyder sq meget spændende, og jeg vil følge med (:
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #7: 31 Aug 2010, 15:17 »

2


Transfermarkedet er lukket



Så er det tid til lidt nyt herfra. Datoen er den 1. september, hvilket betyder, at det for en tid er slut med køb og salg af spillere. Jeg har selvfølgelig også deltaget i løjerne henover sommeren, men det er langtfra i samme grad som jeg plejer. Fem spillere er kommet til klubben, hvoraf tre går ind i førsteholdstruppen, mens klubbens to sidste indkøb, talenterne Thomas Manet og Omar Benzerga, starter på klubbens U/19-holdet.

Som ønsket har jeg fået forstærket på de tre positioner, hvor det var mest nødvendigt. David Odonkor er blevet købt i Real Betis for 3 millioner kroner, og han skal med sin ekstreme hurtighed forsøge at komme forbi forsvarsspillerne i vores højreside, såfremt han bliver valgt til førsteholdet. Derudover er Edixon Perea, en angriber med erfaring fra et tidligere ophold i Bordeaux, blevet hentet til klubben på en fri transfer. Til sidst Manchester United's alsidige forsvarsspiller, Ritchie De Laet, blevet lejet i den engelske storklub for hele den kommende sæson.

Det skal lige siges, at dette bestemt ikke skal ses som fremtidig skabelon for, hvordan jeg vil agere på transfermarkedet. Jeg har grundet den trænge økonomi og det forholdsvis dårlige ry, måttet vige fra mine principper. Jeg regner med i fremtiden at kunne vende tilbage til min egen taktik, og skabe et hold, som hovedsageligt vil bestå af en blanding af unge og erfarne franskmænd, da dette efter min mening gør spillet mere udfordrende og underholdende.

Vi har såmænd også taget hul på den nye sæson, hvor der indtil nu er spillet 4 kampe. VI lagde ud med to skuffende uafgjorte resultatet på henholdsvis 2-2 i debuten mod Montepellier og 1-1 mod Le Mans i anden runde. Derefter er det gået fremad resultatmæssigt, og vi har vundet de seneste to kampe, begge med 1-0, over Valenciennes og Lille. Et på papiret forholdsvis let startprogram har resulteret i 8 point og en midlertidig 2. plads i Ligue 1.



Edixon Perea   -   Ritchie De Laet   -   David Odonkor   -   Omar Benzerga   -   Thomas Mannet   -   Trup

Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #8: 31 Aug 2010, 17:11 »

Følger helt klart med her da du jo altid laver et klasse arbejde Grin

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Naustratze
Gæst
 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #9: 31 Aug 2010, 17:16 »

vil klart følge med
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #10: 31 Aug 2010, 20:54 »

Tak for kommentarerne til jer seks. Fedt at i giver det en chance. Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #11: 31 Aug 2010, 21:01 »

PSG er et super hold, som alt for få har blogget om.

Jeg tror du er manden til at lave den kongeblog som heldet fortjener

Go get em!  Thumbs Up
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #12: 01 Sep 2010, 21:16 »

PSG er et super hold, som alt for få har blogget om.

Jeg tror du er manden til at lave den kongeblog som heldet fortjener

Go get em!  Thumbs Up

Tak for kommentaren, det er altid fedt med lidt ros. Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #13: 07 Sep 2010, 22:42 »

3


God form i Ligue 1



Efter en mere eller mindre svingende sæsonstart, hvor spillet var langtfra smukt at se på, har jeg valgt at ændre lidt på taktikken. Stéphane Sessegnon er blevet rykket ud i venstre side, mens Clément Chantôme overtager hans plads midt på banen. Chantõme får instillingen 'Offensiv midtbanespiller," mens Sessegnon fortsat er holdets playmaker, dog med et nyt udgangspunkt på kanten.

Dette har været en af de mest fremtrædende grunde til, at resultaterne er blevet stærkt forbedret på det seneste. Sejrene er blevet mere hyppige, og der har været længere mellem svipserne, hvilket på et tidspunkt bragte os helt op på ligaens dukseplads.

Netop nu indtager vi dog 'kun' ligaens tredjeplads, hvilket i sig selv er en fin præstation. I 11 kampe har vi således samlet 20 point ind, og vi er kun overgået af Lille og Lyon, som ligger henholdsvis etter og toer.

Modsat det fine spil i ligaen, har vi skuffet gevaldigt i den franske pokalturnering. Her er vi røget ud efter bare en enkelt kamp. RC Lens, der ligeledes spiller i Ligue 1, slog os fortjent med 2-1, hvilket naturligvis førte til et exit, langt før forventet.



Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor er Paris?
« Svar #14: 11 Sep 2010, 16:15 »

Mit FM er gået i fuck, og efter en geninstallation er spillet her desværre ikke længere eksisterende. Derfor må jeg desværre stoppe denne blog, allerede inden den for alvor er kommet igang...
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010