home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Rosenborg BK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Rosenborg BK  (Læst 51141 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #180: 06 Sep 2010, 15:21 »

Jo det er der regler for. Kan dog ikke lige huske dem præcist.
Logged

Arsenal <3

cjensen94
Gæst
 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #181: 06 Sep 2010, 15:27 »

Det giver jo bare en god chance til dine talenter Smiley

Forresten. Er der ikke regler for hvor mange egn avl osv. man skal have i truppen i Norge ?? Eller er jeg helt ved siden af.. Overvejer nemlig at skulle igang med den norske liga og Rosenborg Smiley
Har ingen back der vil kunne begå sig i de tre øverste rækker i norge. Men er så gået over til en ny opstilling.

Du skal have to der er opfostret i din klub, mens der maks må være 11 i din 25 mand store trup, der ikke er opfostret i nationen.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #182: 06 Sep 2010, 15:27 »

Så har bestyrrelsen accepteret et bud på Skjelbred for 77.5 mio +klausuler.. Lidt et skidt tidspunkt, da transfervinduet er lukket. Får garanteret heller ikke alle pengene med det samme, det er nok over 24 måneder Skuffet
Logged

Arsenal <3

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #183: 06 Sep 2010, 15:45 »

Har ingen back der vil kunne begå sig i de tre øverste rækker i norge. Men er så gået over til en ny opstilling.

Du skal have to der er opfostret i din klub, mens der maks må være 11 i din 25 mand store trup, der ikke er opfostret i nationen.

Så man skal faktisk hente de bedste talenter i Norge, for at man kan bygge et godt fremtidshold. Eller hente unge spillere ind fra andre lande, som så senere bliver gode, og går under betegnelsen Trained in Club og Nation ??
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #184: 06 Sep 2010, 15:46 »

Så man skal faktisk hente de bedste talenter i Norge, for at man kan bygge et godt fremtidshold. Eller hente unge spillere ind fra andre lande, som så senere bliver gode, og går under betegnelsen Trained in Club og Nation ??

Det vil jeg foreslå dig at gøre, købte op til anden sæson 4 udenlandske spillere, hvilket resulterede i at jeg ikke kunne registrere dem alle.. Lidt surt. Skuffet
Logged

Arsenal <3

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #185: 06 Sep 2010, 16:08 »

Nu må det være tid til at fortælle lidt om mit save med Rosenborg Smiley
Har spillet første sæson færdig som endte med et sikkert mesterskab. Vandt ligaen med 73 point hvor Molde indtog 2. pladsen med 63 point. Jeg sluttede af med en målscore på 58-14 for 22 sejre, 7 uafgjorte og 1 nederlag Smiley
Til gengæld røg jeg ud af den norske pokalturnering allerede i kvartfinalen til hvor jeg skuffende tabte med 1-0 til Strømsgodset.
Desuden gik jeg videre fra UEFA cup gruppespillet via en 2. plads i en pulje der talte Roma, Lille og finske Honka, og har vundet den første kamp i første knockout runde hvor det blev til en overraskende 2-0 sejr hjemme på Lerkendal mod Zenit Opstemt

Gider ikke lige at skrive alle mine transfers, så smider lige et par SS af dem i stedet for Smiley
Første sæson: http://i51.tinypic.com/miez51.jpg
Anden sæson: http://i54.tinypic.com/23kyg5j.jpg
Og så synes jeg selv at jeg har gjort lidt af et scoop ved at sikre mig et af de største norske forsvarstalenter i Norge, nemlig Arsenals Håvard Nordtveit som kommer til klubben d. 1 august 2010 når hans låneperiode hos Nürnberg er færdig Grin http://i52.tinypic.com/2nssv85.jpg
Jeg fik omkring 9 mil. euro at handle for efter første sæson var færdigspillet og har stadig 3,5 mil. euro at handle for, så hvis den rette spiller dukker op er der stadig lidt penge at lege med.

Og så lige et SS af holdet som det ser ud nu: http://i54.tinypic.com/ka1d1j.jpg
Har formået at holde på mange af de vigtige spillere som Lustig, Skjelbred, Annan og Demidov, selvom interessen er stor. Jeg frygter dog lidt at jeg måske snart mister Lacina Traoré da Real Madrid og Sevilla er interesseret i ham, men håber at kunne beholde sidste sæsons topscorer Smiley

Nu ser jeg frem til den nye sæson, men først har vi lige den vigtige udebanekamp mod Zenit der skal spilles hvor et udebanemål burde være nok til at kunne hive sejren hjem Wink

Forresten, tag jer ikke af at mine SS ser ud som de gør, det er fordi at jeg har udvidet skrivebordet så jeg kan trække film fra min computerskærm hen til mit fjernsyn Wink
« Seneste Redigering: 06 Sep 2010, 16:09 af Onlymyself » Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

HP1234
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #186: 07 Sep 2010, 08:42 »

Har lige mistet Lustig til Celtic, fordi bestyrelsen accepterede. Okay, jeg fik 65 millioner i lommen, men jeg står nu uden en højreback og er ikke i et transfervindue.
Præcis det samme her Skuffet Har du noget bud på hvem der kan overtage? Jeg har tænkt på Vegar Eggen Hedenstad.
« Seneste Redigering: 07 Sep 2010, 08:45 af HP1234 » Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #187: 07 Sep 2010, 11:23 »

Han kunne være en mulighed, han er bare utrolig dyr! Jeg tror jeg ville kigge på nogle udenlandske, men ellers er der også Skjønsberg..

Men det vil være svært at finde en norsk spiller der er billig og god nok til at erstatte ham Smiley
« Seneste Redigering: 07 Sep 2010, 11:26 af superpew » Logged

HP1234
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #188: 07 Sep 2010, 12:00 »

Jeg fik Vegar på fri transfer, så den er jeg glad for:)
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #189: 07 Sep 2010, 12:17 »

Hvad er den bedste opstilling til Rosenborg når man lige starter op ??
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #190: 07 Sep 2010, 16:59 »

Liverpool bød små 100 mio for Skjelbred, bestyrelsen accepterede desværre Skuffet

Jeg har underpræsteret lidt her i 3. sæson. jeg blev mester og pokalvinder, men kun en 3. plads med 9 points blev det til i min chl-gruppe, som var lettere end nogensinde før. Derfor skal jeg op imod rumænske Cluj i Europa League.
Jeg har hentet en ny angriber og en defensiv midt. En midtstopper bliver nok også hentet.
Logged

Thaurat al Shabab

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #191: 07 Sep 2010, 19:16 »

Præcis det samme her Skuffet Har du noget bud på hvem der kan overtage? Jeg har tænkt på Vegar Eggen Hedenstad.
Hvis du stadig mangler en højreback, kan jeg anbefale Tom Høgli, der spiller wingback for mit FCK hold Smiley Og han gør det squ godt Smiley
Logged

PSN: Guldfck

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #192: 07 Sep 2010, 19:19 »

en højre back. Hent Fredrik Stoor. Han er en hurtig herre, som ellers er meget allround og han præsterer meget fint Smiley
Logged

Thaurat al Shabab

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #193: 08 Sep 2010, 14:11 »

sidst i hørte fra mig havde jeg lige vundet ligaen og var ubesejret i 46 kamp i træk, den stime er fortsat og sluttede som nr. 1 i min EL gruppe Smiley ved at besejre porto 4-1 i den sidste kamp på hjemmebane.  så nu skal jeg møde lokomotiv moskva, hvor jeg ser store muligheder for at gå videre.  skulle det lykkes skal jeg møde vinderen af kampen mellem galatasaray og panathinaikos
Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #194: 10 Sep 2010, 14:49 »

Så sikrede Stokkelien mig lige en 1-0 sejr på udebane mod Valencia i den første af to kampe i Europa League kvartfinalerne Opstemt
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010