home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 1223 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 71881 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #150: 19 Maj 2012, 18:17 »

Jeg er Arsenal fan "Helt ind til benet" men kan ikke se det skulle være så forfærdeligt? Jeg holder altid med de engelske hold når Arsenal ryger ud af CL ... Hæder til den engelske liga.. Men det er vel som man ser på det .
Er det ikke noget med, at Chelsea tager jeres plads i gruppespillet og skubber jer ned på Tottenhams kvalifikationsplads når de vinder? Mindes jeg g00n nævnte.

Ellers synes jeg det er lidt spøjst, jeg ville kunne relatere til det hvis det var et dansk hold, uden dog det betød noget for mig, men jeg ville godt nok aldrig ønske mit holds ærkerivaler succes, når mit eget hold var røget ud. Det må da gøre tosset ondt på en Arsenal-fan at se Chelsea løfte trofæet for første gang før Arsenal gør det.

Jeg holder med Bayern i aften. Jeg bryder mig inderligt ikke om Chelsea og ønsker dem alt dårligt i verden, udover det ville det være ærgerligt ikke at kunne håne Chelsea-fans med, at de aldrig har vundet Champions League. Så jeg er fan af Tyskland i aften.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #151: 19 Maj 2012, 18:20 »

Nej, begge hold ryger i gruppespillet hvis Chelsea vinder.

Jeg håber også på Bayern. Det kan godt ske at en Chelsea sejr vil holde Sp*rs ude af CL, men det er altså stadig værre hvis Chelsea fik lov til at vinde CL. Fyføj! Jeg hepper altid imod en rivaliserende klub i CL. Med de danske er jeg dog ligeglad, der håber jeg altid på dansk succes.

Jeg hepper i øvrigt også altid imod Englands landshold
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #152: 19 Maj 2012, 18:25 »

Er det ikke noget med, at Chelsea tager jeres plads i gruppespillet og skubber jer ned på Tottenhams kvalifikationsplads når de vinder? Mindes jeg g00n nævnte.

Ellers synes jeg det er lidt spøjst, jeg ville kunne relatere til det hvis det var et dansk hold, uden dog det betød noget for mig, men jeg ville godt nok aldrig ønske mit holds ærkerivaler succes, når mit eget hold var røget ud. Det må da gøre tosset ondt på en Arsenal-fan at se Chelsea løfte trofæet for første gang før Arsenal gør det.

Jeg holder med Bayern i aften. Jeg bryder mig inderligt ikke om Chelsea og ønsker dem alt dårligt i verden, udover det ville det være ærgerligt ikke at kunne håne Chelsea-fans med, at de aldrig har vundet Champions League. Så jeg er fan af Tyskland i aften.

Altså, hvis Arsenals plads i CL var i fare, havde jeg ALDRIG gjort det.. Ellers kan jeg ikke se det Smiley Som jeg ser det er det bare godt til den Engelske liga.. Dog .. Hvis det var Tottenham, ville jeg ikke på nogen måde heppe på dem ..
Logged


Rapskij
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #153: 19 Maj 2012, 20:15 »

Jeg er Arsenal fan "Helt ind til benet" men kan ikke se det skulle være så forfærdeligt? Jeg holder altid med de engelske hold når Arsenal ryger ud af CL ... Hæder til den engelske liga.. Men det er vel som man ser på det .
Ja, kan godt forstå at du holder med det engelske, men jeg hader Chelsea så meget at det slet ikke kan forklares. Desuden vil jeg blive drillet lige ind til den dag Arsenal også vinder trofæet af mine Chelsea venner.

I hate Chelsea, Bayern FTW!
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #154: 19 Maj 2012, 21:38 »

Kom nu Gomez, du skylder et mål. Men basseret på første halvleg, mener jeg at vi har gode chancer for at hive den hjem.
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #155: 19 Maj 2012, 23:47 »

fuck mit liv
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #156: 19 Maj 2012, 23:56 »

Der skal virkelig handles til sommer. Hold kæft hvor var Gomez og Robben ringe specielt. Robben kan ikke under det pres.......

Glæder mig til Shaqiri og Dante. Håber på Giroud og Baines.
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #157: 20 Maj 2012, 00:03 »

I skal vist også ud og hente jer en dygtig CB.

Godt nok drønhamrende ærgeligt at Robben brændte det straffe. Der blev jeg sgu snydt for nogle moneys... Og utroligt at Bayern ikke er mere effektive foran kassen.
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #158: 20 Maj 2012, 00:05 »

Vi har hentet Dante, som har gjort det godt i den her sæson.
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #159: 20 Maj 2012, 00:06 »

Er træt af at Bayern tabte men mest fordi Tottenham, så ikke kom i CHL Skuffet
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #160: 20 Maj 2012, 00:07 »

Er også Tottenham fan, så ja......
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #161: 20 Maj 2012, 00:14 »

Det er virkelig irriterende !
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #162: 20 Maj 2012, 00:25 »

Gomez satte ikke en fod rigtigt..
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #163: 20 Maj 2012, 00:42 »

Gomez satte ikke en fod rigtigt..

Jeg var skuffet over hans præstation.
Havde glædet mig til at se ham spille men det var virkelig skuffende.
Logged

AkinfenwaPace
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #164: 19 Jun 2012, 13:10 »

Nu går der rygter om at Guardiola skal være vores træner fra 2013 efter Juup. Altså jeg er lidt usikker, han har gjort det godt med barca, ja, men med den trup kunne mange trænere vel også gøre det godt?
Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010