home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1232 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM10
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM10  (Læst 121921 gange)
nielsen42
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #345: 01 Aug 2010, 14:28 »

jeg søger en klub uden alt for mange god kantspillere da mit ønske er at spille 4-3-3 og har en plan om at jeg vil prøve at sammen sætte mata-sanchez-suarez i et angreb... så derfor kræver det også at klubben har et transfer budget på mindste 500 mil, eller med mulighed for at skaffe pengene ved spiller salg.. har selv tænkt lidt på liverpool men er ikke sikker på at et salg af torres vil indbringe nok til de tre... nogen forslag, som ikke er manchester city eller chelsea..

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

sindsygt
Gæst

« Svar #346: 01 Aug 2010, 14:42 »

jeg søger en klub uden alt for mange god kantspillere da mit ønske er at spille 4-3-3 og har en plan om at jeg vil prøve at sammen sætte mata-sanchez-suarez i et angreb... så derfor kræver det også at klubben har et transfer budget på mindste 500 mil, eller med mulighed for at skaffe pengene ved spiller salg.. har selv tænkt lidt på liverpool men er ikke sikker på at et salg af torres vil indbringe nok til de tre... nogen forslag, som ikke er manchester city eller chelsea..
Jeg ville ellers have sagt City, for de har ikke Sådan nogen helt vilde verdensklasse fløje...

nielsen42
Reserveholdsspiller

« Svar #347: 01 Aug 2010, 14:44 »

overvejer alligevel også city nu.. men har den der summerupdate her inde fra og der har de jo fået silva...

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Krenchel12
Lilleputspiller
*

« Svar #348: 02 Aug 2010, 22:31 »

Ved i om det er fedt at være Vejle

ask-ikk
Ynglingespiller

« Svar #349: 02 Aug 2010, 23:06 »

Hej Freaks.

Efter et stykke tid uden FM kunne jeg godt tænkte mig at få et spil i gang.
Jeg har tænkt over, hvem jeg vil være og er kommet frem til Leeds som en muglighed.
Så tænkte jeg på, om der var nogle, der har prøvet at være dem, som kunne fortælle lidt om dem?  Peace

Andse
Juniorspiller
**

« Svar #350: 03 Aug 2010, 11:02 »

Hej Freaks.

Efter et stykke tid uden FM kunne jeg godt tænkte mig at få et spil i gang.
Jeg har tænkt over, hvem jeg vil være og er kommet frem til Leeds som en muglighed.
Så tænkte jeg på, om der var nogle, der har prøvet at være dem, som kunne fortælle lidt om dem?  Peace

Du kunne jo kigge lidt her Wink
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=26243.0

Cakemann
Juniorspiller
**

« Svar #351: 03 Aug 2010, 22:40 »

Hey kunne godt tænke mig et nyt hold i FM, efter Burnley ... faldt sammen ...

Det skal være et midter/bunhold med en god økonomi helst uden gæld.
Helst en bred trup, og et hold der kan gøres til et tophold senere hen i spillet. Gerne mange transferpenge
Lande kan enten være England, Frankrig, Holland, Tyskland, Italien eller Spanien
Og når jeg siger midterhold så ikke dem lige under toppen som f.eks. Atletico, City eller Tottenham.
Håber nogen kan hjælpe Smiley

phing
Ynglingespiller

« Svar #352: 03 Aug 2010, 22:43 »

Hey kunne godt tænke mig et nyt hold i FM, efter Burnley ... faldt sammen ...

Det skal være et midter/bunhold med en god økonomi helst uden gæld.
Helst en bred trup, og et hold der kan gøres til et tophold senere hen i spillet. Gerne mange transferpenge
Lande kan enten være England, Frankrig, Holland, Tyskland, Italien eller Spanien
Og når jeg siger midterhold så ikke dem lige under toppen som f.eks. Atletico, City eller Tottenham.
Håber nogen kan hjælpe Smiley

Birmingham har godt med penge(!), truppen kan absolut trænge til forbedring. De har en ok bredde i truppen, men mangler profiler  Smiley

Liverpool FC - FC Roskilde

Cakemann
Juniorspiller
**

« Svar #353: 03 Aug 2010, 22:50 »

Birmingham har godt med penge(!), truppen kan absolut trænge til forbedring. De har en ok bredde i truppen, men mangler profiler  Smiley

Tak for det, men nu hvor jeg tænker over det ... Jeg har jo lige spillet med Burnley, så Birmingham er nok lidt det samme. Så tror jeg vælger England fra Peace

maxi123
Ynglingespiller

« Svar #354: 04 Aug 2010, 00:26 »

Whats up freaks Opstemt søger en klub fra lavere divisioner med penge pungen i orden på forhånd tak. Ps. klubben SKAL være i Europa. jeg bliver meget glad hvis i svare tak helst svar NU!!!!!! Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Aalborg BK

Sunwell
Juniorspiller
**

« Svar #355: 04 Aug 2010, 10:11 »

Hey derude!

Søger en klub der spiller i enten spanien, england eller italien som trænger til et generationskifte indenfor de næste 2-3 sæsoner.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #356: 04 Aug 2010, 11:36 »

Chelsea eller Milan

Sunwell
Juniorspiller
**

« Svar #357: 04 Aug 2010, 12:40 »

Hvordan er Milans økonomi? Jeg er ikke stor fan af at spille med klubber med "uendelige" penge.

Fernando
Gæst

« Svar #358: 04 Aug 2010, 13:06 »

Whats up freaks Opstemt søger en klub fra lavere divisioner med penge pungen i orden på forhånd tak. Ps. klubben SKAL være i Europa. jeg bliver meget glad hvis i svare tak helst svar NU!!!!!! Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Hvad med Mjällby i den svensker anden division, med mindre du spiller med summer update så vil de ligge som nr. 4 i den svenske bedste række!  Smiley

de har også en fin trup og en økonomi.

asj89
Gæst

« Svar #359: 04 Aug 2010, 13:16 »

Notts County og Southampton har rigelig mønt. Wink

Hvis du kigger længere nede på denne side vil du kunne se hvilke klubber der har Rigmænd som ejere:
http://www.virtualmanager.com/forum/topics/197707/5

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010