|
Bior
|
|
Palermo kan varmt anbefales hvis du vil længere ned i low level, kan cardiff og Q.P.R også varmt anbefales  marc2705, QPR er super, men cardiff har jo bellamy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
mit sidste spil i fm10. søger et lille hold i den bedste liga.. vil spille med om nedrykning få midler at gøre godt med vil være fint.. kom med nogen bud  eller et stor hold i krise
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 29 Aug 2010, 16:12 af MichaelPaw »
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
mit sidste spil i fm10. søger et lille hold i den bedste liga.. vil spille med om nedrykning få midler at gøre godt med vil være fint.. kom med nogen bud  eller et stor hold i krise Hvis du laver Mallorcas nuværende situation i editoren har du det perfekte hold til den beskrivelse. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Hvis du laver Mallorcas nuværende situation i editoren har du det perfekte hold til den beskrivelse.  Gider ikke til at lave noget om..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Ingen bud??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bior
|
|
portsmouth  eller så kan et hold som lazio anbefales!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
mit sidste spil i fm10. søger et lille hold i den bedste liga.. vil spille med om nedrykning få midler at gøre godt med vil være fint.. kom med nogen bud  eller et stor hold i krise Southamton i den tredje bedste liga i England har en del transferpenge og en fin trup og sikker oprykning!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
hmm jeg vil nu starte sidste spil i FM10, der er ikke rigtigt nogen krav bare fyr løs med hold der er sjove at være 
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Bior
|
|
Palermo er fantastiske Desuden er et hold som Deportivo la caruna  en svær udfordring
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Southamton i den tredje bedste liga i England har en del transferpenge og en fin trup og sikker oprykning!
Bare lige husk at Southampton starter med -10 point
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Bare lige husk at Southampton starter med -10 point
Kommer det ikke an på, hvilken patch man bruger?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie94
|
|
Så er tiden forhåbentlig kommet til mit sidste fm10 spil. Hvem sys i jeg skal være. Arsenal eller Real Madrid Gerne begrundelser Jeg spiller med summerupdate På forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Arsenal! de har et flot ungt hold og god chance for The Big four.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie94