home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM10
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM10  (Læst 110008 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #45: 25 Jun 2010, 16:41 »

Intet. Bare et som i har spillet med og synes var sjovt.
Logged


Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #46: 25 Jun 2010, 16:48 »

Intet. Bare et som i har spillet med og synes var sjovt.

Vicenza er ret sjove. De er ikke kanongode fra år 1, men med en smule god vilje, kan man godt rykke op. Derefter er det lidt op til dig selv at bygge holdet op.

Torino er for gode til Serie B. Og så har de haft et af de bedste hold nogensinde, før de styrtede ned ved Superga.

I Prima Divisione er Verona ret sjove. De har et OK hold, og gode facs, der gør, du kan bygge holdet op indefra.
Logged

Nicocp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #47: 25 Jun 2010, 16:51 »

Jeg går og leger med en idé om at starte en landsholdsblog men ved ikke rigtig hvem det skal være med.. Det er lidt lige meget hvilket hold, det skal bare være et der er okay kendt.. Må gerne være et tophold Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #48: 25 Jun 2010, 16:56 »

Vicenza er ret sjove. De er ikke kanongode fra år 1, men med en smule god vilje, kan man godt rykke op. Derefter er det lidt op til dig selv at bygge holdet op.

Torino er for gode til Serie B. Og så har de haft et af de bedste hold nogensinde, før de styrtede ned ved Superga.

I Prima Divisione er Verona ret sjove. De har et OK hold, og gode facs, der gør, du kan bygge holdet op indefra.

Tak for hjælpen Smiley Tror jeg vælger Verona Smiley
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #49: 25 Jun 2010, 19:22 »

Søger en europæisk klub, fra en af de større ligaer, med en rimelig realistisk mulighed for at vinde CL på sigt...  Klubben skal ligeledes være i økonomiske problemer, og måske være en trup med høje lønninger målt på klubbens størrelse..

Håber i kan hjælpe mig, da jeg leder efter en ny udfordring..   Thumbs Up
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #50: 25 Jun 2010, 19:27 »

Til  Nicocp:
Jeg vil gerne se en blog om Argentina fra din side af, så derfor Argentina, da de har et godt hold og de derfor kunne være spændende at høre om...

Vh.Blackstone
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #51: 25 Jun 2010, 19:44 »

Søger en europæisk klub, fra en af de større ligaer, med en rimelig realistisk mulighed for at vinde CL på sigt...  Klubben skal ligeledes være i økonomiske problemer, og måske være en trup med høje lønninger målt på klubbens størrelse..

Håber i kan hjælpe mig, da jeg leder efter en ny udfordring..   Thumbs Up
Hull Smiley de er i hvertfald i økonomiske problemer, men der er stadig mulighed for at vinde cl på sigt Smiley
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #52: 26 Jun 2010, 19:41 »

Jeg skal have gang i et save med et italiensk hold, der er sjovt at være. Det et sådan set det eneste krav. Og det skal ikke være Inter.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #53: 26 Jun 2010, 19:58 »

Jeg skal have gang i et save med et italiensk hold, der er sjovt at være. Det et sådan set det eneste krav. Og det skal ikke være Inter.
jeg har eftersom hånden været 20 italiensk hold, men jeg de sjoveste save er uden tvivl været med Atalanta (sæson: 2plads, 2sæson: 8plads & ECC semifinale, 3sæson: 1plads & Pokal turning

Ellers er der jo Juventus som snart skal have skiftet holdet til et yngre hold!,  det ikke for sjov de bliver kaldt ''De gamle damer''

men ellers Pescara med Verratti på holdet kan klart os anbefales, de tager 4-6sæsoner at rykke op i Serie A og nok 8sæson ca. at vinde Serie A, de har et fantastisk ungt hold som sagtens kan rykke op første sæson  Smiley
Logged


Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #54: 26 Jun 2010, 20:10 »

Hehe. Jeg har været alle tre. Atalanta er rigtig sjove. Det kan være, jeg kaster mig over Italiens kæreste. Den skøge.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #55: 26 Jun 2010, 20:15 »

Til Adzke:
Det eneste Italienske hold, som jeg har været er AC Milan og de er sjove at spille med, selvom at jeg ikke er nået så langt i 1.Sæson, men de har potientiale til noget stort og det vil være en udfordring at gennemføre et generationsskifte på holdet og vinde tunereringen og komme ud i Europa og (også) gøre det godt der.
Så jeg synes helt sikkert at du skal vælge dem...

Vh.Blackstone
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #56: 26 Jun 2010, 20:20 »

Til Adzke:
Det eneste Italienske hold, som jeg har været er AC Milan og de er sjove at spille med, selvom at jeg ikke er nået så langt i 1.Sæson, men de har potientiale til noget stort og det vil være en udfordring at gennemføre et generationsskifte på holdet og vinde tunereringen og komme ud i Europa og (også) gøre det godt der.
Så jeg synes helt sikkert at du skal vælge dem...

Vh.Blackstone

Jeg er bare ikke sikker på, jeg synes, de er sjove at spille med. Hvem har de udover Pato, der kan noget?
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #57: 26 Jun 2010, 20:28 »

Jeg kan også godt lide Klaas Jan Huntelaar og han har scoret en del mål for mig og så selvfølgelig Ronaldinho, selvom at han bliver ældre.
Så har jeg købt Beckham, Angel Di Maria og Simon Vukcevic, som også er spændende spillere og så har jeg fået ekstra penge til indkøb, som måske skal bruges på Dzeko, så jeg får lidt flere valgmuligheder i angrebet.
Jeg tror faktisk at jeg snart vil spille videre på det save med dem, selvom at jeg ikke ligger så godt placeret i ligaen, men bare få den færdigspillet og begyndt på en ny sæson...

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 26 Jun 2010, 20:36 af Blackstone » Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #58: 26 Jun 2010, 20:47 »

Hvad med Roma? Er der nogen, der har spillet med dem?
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM10
« Svar #59: 26 Jun 2010, 21:51 »

Jeg har spillet med Roma, Roma er udemærket..

Spillede med dem i 14 sæsoner , men det er ca 6 måneder siden så husker ikk holdet så godt Smiley
Spillede også efter den nemme måde, med billige køb som Djalo fra Sporting CP, Vela fra Arsenal, danske Emil Lyng og Nikola Saric som spillede godt.. og David boysen samt unge danske 1 div og sas spillere .. mads hvilsom fx.. Smiley

I 14 sæsoner fik jeg 9 x 1 pladser, cl finale 3 x, og mange andre pokaler .. så sys det kedeligt med roma nu Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 60 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010