home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  2 Brugere, 584 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2010
| | | | |-+  Dødbolde...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dødbolde...  (Læst 1803 gange)
Killigan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Dødbolde...
« : 22 Aug 2010, 19:10 »

Hejsa.

Nu har jeg efterhånden fundet et par taktikker som virker for mig, men... Hvordan fa'en scorer man på dødbolde? Frispark - både direkte og indirekte og hjørnespark?
Jeg kan læse i andre posts, at hjørnespark er svære at score på, med mindre man vil udnytte en bug. Det er jeg IKKE interesseret i... Så må jeg vel "bare" acceptere, at det er mega svært at score på hjørnespark...
Hvad så med frispark? Selvom mine frisparksskytter har over 15 i "frispark", så er det YDERST sjældent, at jeg scorer direkte på dem. Men hvad kan man stille på? Hvis de skyder på mål, så er det jo dét de gør, og det kan man vel ikke lave om på nogen steder?!?

Tak for jeres svar.

PS: Jeg er for øvrigt gået over til den "klassiske" måde at sætte taktikkerne op på - jeg har aldrig rigtig fået noget som helst til at blive stabilt med den nye måde at sætte taktik og spillernes roller op på.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dødbolde...
« Svar #1: 22 Aug 2010, 19:13 »

Ved at slå den på det fjerneste stolpe i hjørne og frispark har jeg fået en del mål ved.

Og angående cornor bug, så bruger f.eks. Real Madrid den også i spillet. Gjorde de i hvert fald mod mig ved 1 af deres hjørnespark. Så ved ikke hvor meget man skal gå op i det.
Logged

Killigan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dødbolde...
« Svar #2: 23 Aug 2010, 17:04 »

Hjørnespark:

Jeg har lige ændret indstillinger, så ALLE spillere står på "default", og "mixed" i hvor bolden skal skydes hen - fra begge sider. Jeg har lige spillet min første kamp, og scoret 2 mål (!) på hjørnespark - det er vist ligeså mange som de første 24 kampe!!!

Så bliver det bare spændende, om det er en enlig kamp, eller om det er noget der "holder"... Update følger...
Logged

vejrum92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dødbolde...
« Svar #3: 08 Okt 2010, 10:59 »

det er rigtig svært det med dødbolde men det handler osse om de forsvar du har om hvor høje de er, hvor gode de er i luften og hvor stærke de er til at hope og hvor gode de er til at holde blancen i luften ellers er der ik stor chance for at de score selvom de får chancen på en dødbold men når du sætter din dødbolds taktiker så sørg for at de spiller der kan noget i luften er godt fordelt i feltet
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010