home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bendtner på a landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Bendtner på a landshold  (Læst 6255 gange)
morten81
Reserveholdsspiller

Bendtner på a landshold
« : 08 Aug 2006, 15:00 »

Jeg sgu synsk. Jeg overvejede i går, om jeg skulle oprette en tråd for at høre jeres mening om, hvem som skulle udtages i dag og da mente jeg at bendtner helt sikkert ville være med.

Så er der nogen som vil have nogen stald tips så er det bare at spørge.  Djævel

Gosser
Manager

Sv: Bendtner på a landshold
« Svar #1: 08 Aug 2006, 15:22 »

Jeg sgu synsk. Jeg overvejede i går, om jeg skulle oprette en tråd for at høre jeres mening om, hvem som skulle udtages i dag og da mente jeg at bendtner helt sikkert ville være med.

Så er der nogen som vil have nogen stald tips så er det bare at spørge.  Djævel

Kan jeg få næste uges lotto-tal?

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 08 Aug 2006, 15:24 »

Ja eller næste uges Joker-tal... heheh

absalonsen
Gæst

« Svar #3: 08 Aug 2006, 15:29 »

Hvad blier FCK - Ajax? smider lige 500 bananer på det!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #4: 08 Aug 2006, 15:41 »

Tja, lad os lige få postet hele truppen:

Jesper Christiansen - Thomas Sørensen

Brian Priske - Daniel Agger - Jan Kristiansen - Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Niclas Jensen -
Per Krøldrup - Thomas Helveg

Christian Poulsen - Claus Jensen - Daniel Jensen - Jesper Grønkjær - Martin Jørgensen - Rasmus Würtz - Thomas Gravesen - Thomas Kahlenberg - Dennis Rommedahl

Jon Dahl Tomasson - Nicklas Bendtner - Peter Løvenkrands - Søren Larsen

Ingen store overraskelser - udover Bendtner, men godt at se at Würtz og Kahlenberg er rykket op fra U21 - det er på tide!

Kampen bliver i øvrigt spillede på Fionia Park, så folk på Fyn - I har bare at tage ud og støtte vores landshold - om end det er en ligegyldig kamp! :-)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Gosser
Manager

« Svar #5: 08 Aug 2006, 15:51 »

Ja eller næste uges Joker-tal... heheh

Ja, det ville være nice - men tror han lyver, for han har bare logget af uden at svare os Græder

Thore
Manager

« Svar #6: 08 Aug 2006, 15:53 »

Hvad blier FCK - Ajax? smider lige 500 bananer på det!
4-7

tro mig.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 08 Aug 2006, 16:16 »

Argh okay. Joker tallene holder jeg hemmelig, skal jo spille selv. Men jeg kan betales for at røbe det ;-)

Men stærk trup. De kommer til at køre de polakker over. Kalle starter inde tror jeg, med grønkjær og løvenkrands på kanterne...

Gosser
Manager

« Svar #8: 08 Aug 2006, 16:18 »

Argh okay. Joker tallene holder jeg hemmelig, skal jo spille selv. Men jeg kan betales for at røbe det ;-)

Så bare lottotallene, og du får 25% af gevinsten, hvis det er rigtigt Wink

Deal?

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 08 Aug 2006, 16:26 »

Nej det tør jeg sgu ikke. det bliver for spooky hvis den går hjem. Dem der har set LOST kan snakke med om det.  crazy

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #10: 08 Aug 2006, 16:51 »

Bendtner på landsholdet lålålålålååååå

Gosser
Manager

« Svar #11: 08 Aug 2006, 17:22 »

Nej det tør jeg sgu ikke. det bliver for spooky hvis den går hjem. Dem der har set LOST kan snakke med om det.  crazy

Der mistede du 25%!

..Ja, og jeg mistede 75% Sur

wirenfeldt
Gæst

« Svar #12: 08 Aug 2006, 17:31 »

Tjoo, det er vel fair nok. Er vel kun for at få erfaring Smiley
Noget andet er, hører det her ikke under tråden "Dansk Fodbold" ? Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #13: 08 Aug 2006, 18:27 »

Det er da sørgeligt at se hvor dybt dansk fodbold er synket siden Bendtner kan komme på landsholdet ud rigtig at have vist noget. Javel har han scoret mål for Arsenals ungdomshold/resvere og det skal han da have et svømmeklap for at have gjort men mig bekendt, og ret mig gerne hvis jeg ikke har ret, så har han ikke spillet 5 mins PL bold i nu. Jeg syntes ikke han skulle med også selvom det kun er en træningskamp og faktum er at så god er han vel heller ikke lige nu. Så godt spillede han jo heller ikke lige frem under U21 EM her i den tidlige sommer. Faktum er dog at vi mangler angriber der er gode nok til landsholdet og i mangel af bedre er så Bendtner udtaget. Den her udtagelse mindere om da Ericsson udtog Walcott til VM for England. Skal blive interresandt at se om han kan skabe samme splid som han gjorde da han var med U21 landsholdet.  Huh

Syntes helt sikkert vi skulle have sparket Olsen væk da den fine mulighed var der. ticked off ticked off

United-styrer
Gæst

« Svar #14: 08 Aug 2006, 18:34 »

Jeg synes, det er helt i orden, at han er udtaget. Ganske vist har han endnu ikke vist noget på et særligt højt plan (han har så heller ikke fået chancen), men han har bombet ret så fint for Arsenals reservehold sidste år, og på U/21-holdet viste han et stort talent, så når nu det er en komplet ligegyldig kamp, er det da helt i orden, at han får lov at lære lidt af de andre i truppen og måske få fem minutter på banen.

En helt anden ting er så Thomas Helveg. Komplet latterligt at han er med, når man tager alternativerne i betragtning. Både Leon Andreasen, men også, og måske endnu mere oplagt, Martin Albrechtsen, som er fast mand hos West Brom. Der må næsten være nogle personlige problemer mellem ham og Olsen, siden han (Olsen) kan blive ved med at overse ham. Helveg er bare ikke god nok, og det samme kan man egentlig sige om Rommedahl, men der står vi så uden ret mange gode erstatninger.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010