home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 779 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Madden-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Madden-tråden  (Læst 38417 gange)
vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Madden-tråden
« Svar #195: 12 Okt 2011, 00:31 »

Hvis der er nogle som spiller Madden på xbox360, kunne I i så fald være interesseret i at spille en online franchise?
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #196: 12 Okt 2011, 18:08 »

Så har jeg også startet et nyt Madden save. Jeg har taget Baltimore Ravens, og jeg har sat fantasy draft på on. Dette er det første save jeg spiller på All-Pro, et niveau jeg endnu ikke helt mestrer i Madden 12, selvom jeg spillede det hele tiden i Madden 11.
Planen var at skaffe mig et ungt, billigt hold, og kombinere det med et fantastiskt defence. Selv er jeg meget tilfreds med min fantasy draft, da jeg fik skaffet lige det defence jeg ønskede mig (Kunne dog godt ønske mig en bedre LE), og et ungt fremadstormende offence. Den offensive linje er dog et stort problem. newton og mallett har haft for lidt tid i lommen nærmest hver gang, og det har resulteret i flere interceptions. Heldigvis behøver jeg dog ikke at score så ofte, da defence gør et rigtig godt arbejde, i særdeleshed med sacks.

QB: Cam Newton, Ryan Mallett
HB: Jahvid Best, Mark Ingram, L.Shephens-Howling
FB:  Brit Miller
WR: Lance Moore, Nate Burleson, Robert Meachem, Jonathan Baldwin
TE: Jermichael Finley, Kyle Rudolph
LT: Anthony Castonzo
LG: Evan Mathis
C: Maurkice Pouncey
RG: Danny Watkins
RT: James Carpenter

4-3 defense
LE: Jarvis Green, Kenyon Coleman
RE: Julius Peppers, Gerard Warren
DT: Ndamukong Suh, Kyle Williams
LOLB: Thomas David, Casey Matthews
MLB: Lawrence Timmons, Corey Mays
ROLB: Tamba Hali, Larry English
CB: Leon Hall, Cortland Finnegan, Sam Shields, Ras-I Downling
FS: Eric Weddle
SS: Eric Berry

Planen på offence er ret korte kast, særlig til TE Finley, da min OL er så dårlig. RB's vil ogsð få mange carries, da særlig Ingram har gjort det rigtig godt i preseason, og jeg kaster simpelthen for mange interceptions. På defence er det blits, blitz og mere blitz! Mine cornerbacks og safetys skal kunne covere deres receivere så længe, at mine rushers når frem til quarterbacken eller hamrer deres runningback ned. Særlig Finnegan har gjort det godt, med 3 interceptions i pre season.
Nu er der kamp mod Steelers i week 1, og jeg vil prøve at poste en update efter nogle weeks Smiley
Logged

19-18!

Enged
Gæst
 
Sv: Madden-tråden
« Svar #197: 12 Okt 2011, 18:42 »

Er du da hel gal en secondary. Det er ikke for sjov. Tunge Jeg ville nok bare have satset på Ingram og draftet en bedre LG eller LT i stedet for Best, eller måske en bedre WR. Men ellers er det da helt bestemt et fint hold, du har fået draftet dig.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #198: 14 Okt 2011, 18:21 »

8 uger er nu gået, og det har været en halvsæson med fantastiskt defence, fint passing game og elendige rushing stats. Det er et save jeg indtil videre nyder at spille, og jeg vænner mig mere og mere til All-Pro sværhedsgraden.
Mit Ravens hold har en 6-2 record indtil videre, og det giver og den bedste record i NFL, dog sammen med 4 andre hold. De andre 6-2 hold er Raider, Eagles, Bucs og Panthers.

Offence
- Vi er 3. sidst i Total offence med 2.197 yards. Nummer 10 i passing yards med 1,884 og klart bagerst i rushing yards med ynkelige 313 yards.
- Nummer 1 i points per game med 32.8 points. 23 passing touchdowns og patetiske 2 rushing touchdowns.
- Vores O-Line har allowed 5. flest sacks nemlig 27. Texans har allowed flest med 35.
- Vi har skaffet fantastiske 80 first downs i de første 8 kampe, og vi er selvfølgelig også bagerst der.

Defence
- Vores defence er nummer 1 i passing yards allowed, rushing yards allowed og points allowed. 1273 total yards allowed, heraf er 705 passing yards og 568 rushing yards.
- Og her kommer det helt store fyrværkeri frem. Vores defence har jordet modstanderens qaurterback 74 (!) gange. Jupp, 74 sacks. Vi har allerede slået sæson rekorden for sacks. Den stod de legendariske 1984 Chicago Bears for. De fik ram på modstanderens QB 72 gange.
- Vi har forceret 21 turnovers, godt nok til en 2. plads i ligaen. Steelers er nummer 1 med 23, godt hjulpet af de 7 interceptions Newton har kastet mod dem i 2 kampe.

Cam Newton - 97.8 rating - 2054 yards - 23 TD - 10 INT - 123/246 - 56% - 8.3 YPA
Jermichael Finley - 53 Rec - 775 yards - 14.6 Avg - 9 TD - 55 Long
Lawrence Timmons - 53 tackles - 18 TFL - 11 Sacks - 2 INT - 1 FF - 2 FR
Jarvis Green - 28 tackles - 21 TFL - 19 Sacks - 2 FF
Julius Peppers - 31 tackles - 20 TFL - 16 Sacks - 4 FF - 3 FR - 3 TD
Corland Finnegan - 25 Tackles - 1 TFL - 3 INT - 12 Pass Def - 1 TD

Det var så lidt, alt for meget, statistik. Vi har desperat brug for en bedre O-line, så vores rushing game også kommer igang. Det bliver for mange interceptions når man ikke har noget running game at læne sig opad, noget man så i Steelers kampen i week 8 da Newton kastede hele 5 interceptions.
En liiiille fejl man også har lavet er, at man har draftet til et 4-3 defence, men jeg har tilfældigvis glemt at Ravens spiller et 3-4 defence. Af den grund har Ndamukong Suh kun spillet nogle få downs, da Kyle Williams på nuværende tidspunkt er bedre. Han bliver måske tradet for en bedre MLB til at supplere Timmons.
Logged

19-18!

Enged
Gæst
 
Sv: Madden-tråden
« Svar #199: 14 Okt 2011, 18:56 »

Du kan godt ændre det. Du kan gå ind under "the coach" tror jeg det hedder, og der kan du ændre dit forsvarssystem. Du skal bare også vælge en anden defensive playbook til et hold, der spiller 4-3.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #200: 14 Okt 2011, 22:13 »

Jojo, men det er jo ikke helt defence der er mit problem for tiden, så jeg behøver ikke at skifte system lige nu Wink
Tror jeg vil prøve at trade Suh for en MLB, LG eller RB.
Logged

19-18!

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #201: 28 Nov 2011, 19:04 »

Lidt off topic, meeen: Er det ikke muligt at købe NCAA 2012 i Playstation Store?
Logged

19-18!

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #202: 19 Dec 2011, 18:30 »

Nogen her der har Madden 12? og vil i kunne fortælle mig hvordan man henter nye spillere? Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #203: 03 Jan 2012, 12:36 »

Hej folkens. Jeg tænkte på hvordan i gør med at drafte og scoute osv? Jeg synes jeg altid mine 1. runde valg er C potentiale el. lign. Hvad gør i for at lave en god draft?
Logged

mLasson
Gæst
 
Sv: Madden-tråden
« Svar #204: 31 Jan 2012, 22:02 »

Hvor mange spiller online i Madden her? Jeg spørger, da jeg er med i et franchise online, hvor der vist er nogle ledige hold for tiden Smiley
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #205: 31 Jan 2012, 22:16 »

Jeg spiller online, men dog kun enkelte kampe Smiley Men hvis du er interesseret i en kamp på et tidspunkt, så add mig: akrikonis
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #206: 02 Feb 2012, 19:35 »

Hvor mange spiller online i Madden her? Jeg spørger, da jeg er med i et franchise online, hvor der vist er nogle ledige hold for tiden Smiley

Hvilke hold kan du friste med? Kan være jeg er intresseret Smiley

Og mit gamertag er jemiljoensen. Challenge mig endelig da jeg er online Smiley
Logged

19-18!

mLasson
Gæst
 
Sv: Madden-tråden
« Svar #207: 08 Feb 2012, 22:00 »

Hvilke hold kan du friste med? Kan være jeg er intresseret Smiley

Og mit gamertag er jemiljoensen. Challenge mig endelig da jeg er online Smiley

Har helt glemt, at jeg har spurgt om det i den her tråd, sorry.

Men lige nu er Redskins og Texans ledige, hvis det kan friste? Vi mangler en enkelt kamp i regular season i 2. sæson, så du skal skynde dig, hvis du lige vil have en enkelt kamp, inden playoffs starter og siden free agency + draft Smiley
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Madden-tråden
« Svar #208: 12 Feb 2012, 17:25 »

Et kort spørgsmål jeg meget gerne vil have svar på: Hvordan er det lige man sætter en købt spiller ind i sin lineup? Rimelig amatør her...
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #209: 30 Aug 2012, 15:31 »

Så er det nye Madden udkommet. Jeg har netop fået det af kæresten og glæder mig til at prøve det. Er der nogen der har nået at danne sig et indtryk af det? (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010