|
Ronaldinho92
|
|
 |
Sv: iPod
« Svar #210: 14 Jun 2008, 15:32 »
|
|
Tak for svaret. Det med formatet kan jeg nok godt finde ud af. 5 spillefilm må absolut også være nok  Ja en film er cirka 6-700 Mb. Så 8 GB skulle gerne være nok til en 5 (på en god dag) 6 spillefilm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
 |
« Svar #211: 14 Jun 2008, 15:37 »
|
|
Hvis man har en film på sin com, og gerne vil lave den om sådan den kan ses på sin ipod hvad gør man så ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronaldinho92
|
|
 |
« Svar #212: 14 Jun 2008, 15:38 »
|
|
Hvis man har en film på sin com, og gerne vil lave den om sådan den kan ses på sin ipod hvad gør man så ?
Du skal bare bruge en converter. Søg på google "Ipod video Converter" og så tag en af de første links 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
 |
« Svar #213: 14 Jun 2008, 15:39 »
|
|
Eller mpeg4 converter. Det har jeg hvertfald kigget pp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
 |
« Svar #214: 07 Jul 2008, 12:01 »
|
|
Nå, nu skal jeg snart til Frankrig og der skal jeg selvfølgelig hae min Touch med. Men, men, men! Skidtet løber jo tør nærmest før vi er ude af Danmark! Derfor mangler jeg en oplader, da jeg ikke kan have min pc med. Findes de? Hvis ja: Hvor? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
 |
« Svar #217: 07 Jul 2008, 12:29 »
|
|
Altså en stick kontakt oplader ?
Det er lige meget. Så længe jeg kan oplade uden pc. Jep. Noget alá det her. Jeg er bare bange for, at jeg ikke kan nå at få det bestilt hjem. Btw. så kan jeg ikke finde en der passer til iPod Touch 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
 |
« Svar #218: 07 Jul 2008, 12:31 »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
 |
« Svar #220: 07 Jul 2008, 12:45 »
|
|
Tak I to. SÅ må jeg lige få den vendt med de gamle ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
 |
« Svar #221: 12 Jul 2008, 13:49 »
|
|
Hej har lige et spørgsmål her:
Hvis nu at man lader Ipod'en op på en anden computer end normalt og at der på den anden computer ikke er noget musik i Itunes. Bliver alt musikken så slettet på Ipod'en eller overføres musikken fra ipod til PC.
Lidt svært at forklare men håber i kan følge mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
 |
« Svar #222: 12 Jul 2008, 13:58 »
|
|
Hej har lige et spørgsmål her:
Hvis nu at man lader Ipod'en op på en anden computer end normalt og at der på den anden computer ikke er noget musik i Itunes. Bliver alt musikken så slettet på Ipod'en eller overføres musikken fra ipod til PC.
Lidt svært at forklare men håber i kan følge mig.
Det kommer vel an på hvad iTunes er indstillet til. Hvis den automatisk skal synkronisere, så gør den jo det. Et USB-adapter koster 180 kroner, så det er ikke nogen herregård. Blev selv træt af at lade på computeren. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
 |
« Svar #223: 12 Jul 2008, 14:00 »
|
|
Ja men bliver musikken slettet på Ipod'en når der nu ikke er noget på computeren ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
 |
« Svar #224: 12 Jul 2008, 14:07 »
|
|
Ja men bliver musikken slettet på Ipod'en når der nu ikke er noget på computeren ?
Igen. Kommer an på indstillingerne. Men mener at den advarer om det inden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|