home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1035 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Ny pc
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Ny pc  (Læst 118446 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #450: 04 Maj 2009, 00:19 »

Ellers tak AFC, men jeg kigger efter en stationær. Budgettet er måske også blevet ændret lidt, opad  Thumbs Up, så det kan være jeg vender tilbage med nyt forslag...
Logged

Veni, vidi, vici

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #451: 04 Maj 2009, 06:19 »

Min computer er begyndt at lukke ned af sig selv uden varsel...
Lige pludselig kan den bare slukke af sig selv. Hvad kan der være galt?
Jeg har tjekket at alle kabler sidder hvor de skal, og at de sidder fast...
Har du tjekket den for støv?
Min bærbare gjorde det samme, plus at den blev sindssyg varm og når den gik ud, lugtede der brændt fra blæseren.
Så jeg pillede bagbeklædningen af og så det lille filter, der sidder foran blæseren, var helt fyldt med støv.
Nu hvor det er væk kører den rigtig godt igen  Smiley
Logged

Waaah

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #452: 04 Maj 2009, 13:55 »

Ellers tak AFC, men jeg kigger efter en stationær. Budgettet er måske også blevet ændret lidt, opad  Thumbs Up, så det kan være jeg vender tilbage med nyt forslag...
Så er der sådan en her, Birkedahl. http://topdata.dk/product.asp?product=5965
God maskine til prisen, plus du får et super godt grafikkort som kan trække de krævende spil.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #453: 04 Maj 2009, 17:10 »

Hey drenge og piger!

Hvad siger I til sådan en fætter her til den pris? http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=2402911
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #454: 04 Maj 2009, 17:12 »

Jeg vil bare sige, aldrig køb Acer Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #455: 04 Maj 2009, 17:17 »

Jeg vil bare sige, aldrig køb Acer Thumbs Up
Ja har også hørt meget dårligt om ACERs produkter, men synes bare den så god ud til den pris, men så holder jeg mig til denne: http://www.expert.dk/default.asp?pageid=2910
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #456: 05 Maj 2009, 23:11 »

Hey drenge og piger!

Hvad siger I til sådan en fætter her til den pris? http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=2402911

Ja, bare hold dig væk fra Acer, så kommer du da ihf. ikke helt galt af sted. Wink
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #457: 15 Maj 2009, 13:07 »

Jeg har lige et spørgsmål.. Ved ikke om det er okay at smide det her, men jeg på min computer grafikkortet ATI Radeon HD 3200, som har 1024mb hvoraf 512mb er dedikeret hukkommelse.. Det er altså et okay grafikkort som burde kunne køre en del, men alligevel har jeg problemer med spil som Far Cry 1? Bedste grafik i 3D match FM.. Noget der altså ikke kræver vildt meget, og er sikker på at jeg har installeret grafikkort driveren..

Men nogen der ved hvor jeg evt. kan finde en driver til grafikkortet? Fordi jeg ved sku ikke hvad der er galt.. det kan jo være jeg skal reinstallere drivere :s

Computeren generelt:

4GB DDR Ram
1,9 GHZ Amd QXl
ATI Radeon 3200 1024mb 512 dedikeret.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #458: 15 Maj 2009, 13:18 »

Jeg har lige et spørgsmål.. Ved ikke om det er okay at smide det her, men jeg på min computer grafikkortet ATI Radeon HD 3200, som har 1024mb hvoraf 512mb er dedikeret hukkommelse.. Det er altså et okay grafikkort som burde kunne køre en del, men alligevel har jeg problemer med spil som Far Cry 1? Bedste grafik i 3D match FM.. Noget der altså ikke kræver vildt meget, og er sikker på at jeg har installeret grafikkort driveren..

Men nogen der ved hvor jeg evt. kan finde en driver til grafikkortet? Fordi jeg ved sku ikke hvad der er galt.. det kan jo være jeg skal reinstallere drivere :s

Computeren generelt:

4GB DDR Ram
1,9 GHZ Amd QXl
ATI Radeon 3200 1024mb 512 dedikeret.
Måske er dit grafikkort ikke godt nok til Far Cry 1? Dit grafikkort har 512 mb dedikeret, mens den anden halvdel er delt. Hvis der er delt grafik, æder den dine ram op og det er nok derfor. ALDRIG køb en bærbar med delt grafik.
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #459: 15 Maj 2009, 13:22 »

Kender ikke spillet men umiddelbart vil jeg tro, at dit grafikkort er stort nok.
512 mb er okay og da du har 4 GB ram i burde der også være plads til, at den kan "låne" lidt der.
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #460: 15 Maj 2009, 16:18 »

Kender ikke spillet men umiddelbart vil jeg tro, at dit grafikkort er stort nok.
512 mb er okay og da du har 4 GB ram i burde der også være plads til, at den kan "låne" lidt der.


Yepp .. Præcis.. Jeg fatter det ikke..

Måske er dit grafikkort ikke godt nok til Far Cry 1? Dit grafikkort har 512 mb dedikeret, mens den anden halvdel er delt. Hvis der er delt grafik, æder den dine ram op og det er nok derfor. ALDRIG køb en bærbar med delt grafik.

Det er helt sikkert godt nok.. (: .. Far Cry kræver langt mindre end hvad jeg har.. Og har snakker vi recomended og ikke minimum required.. Jeg købte faktisk denne bærbar efter at have kigget på en masse andre, så det undrer mig, men ja..
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #461: 15 Maj 2009, 20:23 »

Jeg har lige et spørgsmål.. Ved ikke om det er okay at smide det her, men jeg på min computer grafikkortet ATI Radeon HD 3200, som har 1024mb hvoraf 512mb er dedikeret hukkommelse.. Det er altså et okay grafikkort som burde kunne køre en del, men alligevel har jeg problemer med spil som Far Cry 1? Bedste grafik i 3D match FM.. Noget der altså ikke kræver vildt meget, og er sikker på at jeg har installeret grafikkort driveren..

Men nogen der ved hvor jeg evt. kan finde en driver til grafikkortet? Fordi jeg ved sku ikke hvad der er galt.. det kan jo være jeg skal reinstallere drivere :s

Computeren generelt:

4GB DDR Ram
1,9 GHZ Amd QXl
ATI Radeon 3200 1024mb 512 dedikeret.

Tror bestemt godt at den vil kunne trække Far Cry 1, hvilket i øvrigt er et fantastisk spil! Thumbs Up

Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #462: 15 Maj 2009, 20:25 »

Tror bestemt godt at den vil kunne trække Far Cry 1, hvilket i øvrigt er et fantastisk spil! Thumbs Up



Super.. Problemer er bare, at det kan den ikke.. Hvad kan problemet dog være? Det gælder generelt alle slags spil.. kan ikke engang spille FM09 3D i bedste kun i low quality :s!
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #463: 15 Maj 2009, 20:28 »

Super.. Problemer er bare, at det kan den ikke.. Hvad kan problemet dog være? Det gælder generelt alle slags spil.. kan ikke engang spille FM09 3D i bedste kun i low quality :s!

Nåååh. Havde lige misforstået det hele.

Har ikke lige nogen løsning, men prøv at spørg på enten www.hol.dk
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #464: 15 Maj 2009, 21:16 »

Jeg har lige et spørgsmål.. Ved ikke om det er okay at smide det her, men jeg på min computer grafikkortet ATI Radeon HD 3200, som har 1024mb hvoraf 512mb er dedikeret hukkommelse.. Det er altså et okay grafikkort som burde kunne køre en del, men alligevel har jeg problemer med spil som Far Cry 1? Bedste grafik i 3D match FM.. Noget der altså ikke kræver vildt meget, og er sikker på at jeg har installeret grafikkort driveren..

Men nogen der ved hvor jeg evt. kan finde en driver til grafikkortet? Fordi jeg ved sku ikke hvad der er galt.. det kan jo være jeg skal reinstallere drivere :s

Computeren generelt:

4GB DDR Ram
1,9 GHZ Amd QXl
ATI Radeon 3200 1024mb 512 dedikeret.
Jamen prøv da at opdaterer driveren til Grafikkortet. Det er nemt nok.
http://support.amd.com/us/Pages/AMDSupportHub.aspx
Og så finder du bare den rigtige driver, og henter den ned på skrivebordet.
Dobbeltklik på den og installer. Efter genstart kan du teste igen.
Logged


Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010