home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 841 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Ny pc
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Ny pc  (Læst 118279 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #300: 07 Mar 2009, 00:31 »

Endnu et spørgsmål. AVG meddeler somme tider når jeg åbner internettet eller en ny hjemmeside at der er kommet nogle cookies og så spørger den om jeg vil fjerne dem, eller flytte dem til et eller andet jeg ikke kan udtale mig om. Så trykker jeg at jeg vil fjerne dem, men der står fejlene ikke blev fundet. Vil det sige de stadig sidder i computeren og ikke er fjernet?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #301: 11 Mar 2009, 18:52 »

Hey comnørder!
Jeg står og skal have en stationær. Har kigget på denne: http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx?c=dk&cs=dkbsdt1&id=desktop-optiplex-360&l=da&s=bsd

Grunden til jeg gerne kunne tænke mig at få fingrene i sådan en, er fordi at på vores skole har de også sådan nogle og er helt vilde med dem. Så derfor kunne jeg godt tænke mig sådan en, men skal bare lige have svar på 2 ting.

1. Hvor kan man se dens processor, grafikkort osv? Kan sku ikke finde det.
2. Er det sikkert at handle på DELL?
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #302: 11 Mar 2009, 18:55 »

1. Kan du se her: http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/4x_optix_360?c=dk&cs=dkbsdt1&l=da&s=bsd
2. Ja, det er det.

Men hvorfor købe en sådan? Jeg mener, hvad skal du bruge den stationære du køber til?
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #303: 11 Mar 2009, 18:57 »

Kun til noget gaming og jeg hælder derfor mest til den hvor der følger skærm med, da den har den hurtigste processor.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #304: 11 Mar 2009, 18:59 »

Kun til noget gaming og jeg hælder derfor mest til den hvor der følger skærm med, da den har den hurtigste processor.

Den har også en meget lille harddisk, intet grafikkort (andet end onboard) og 'kun' 2GB ram. Tror ikke du skal regne med meget gaming på den.
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #305: 11 Mar 2009, 19:01 »

Har du et link til en som kan trække de nyeste spil så? Med god processor, grafikkort og ram osv..
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #306: 11 Mar 2009, 19:04 »

Har du et link til en som kan trække de nyeste spil så? Med god processor, grafikkort og ram osv..

Det kan jeg hurtigt finde, men så kommer vi op i en lidt anden prisklasse.

1. http://topdata.dk/product.asp?product=5748
2. http://topdata.dk/product.asp?product=5742
3. http://topdata.dk/product.asp?product=5749
4. http://topdata.dk/product.asp?product=5672
5. http://topdata.dk/product.asp?product=5610

Tjek generelt Topdata.dk ud.
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #307: 11 Mar 2009, 19:07 »

Det er et helt andet prislag kan jeg se ja. Jeg må se sagen nærmere. Mange tak!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #308: 15 Mar 2009, 19:50 »

Hey freaks. Som ejer af denne tråd kunne jeg godt tænke mig at få svar på et spørgsmål som jeg har tænkt over længe og så tænkte jeg at i måske kunne fortælle mig svaret til spørgsmålet som er:

Har ens bærbar's batteri godt af at blive opladet selvom at det er fuldt opladet? Har hørt fra nære venner og sådan at det ikke er sundt for batteriet. De siger det kan overophede og således brænde sammen.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #309: 15 Mar 2009, 20:00 »

Hey freaks. Som ejer af denne tråd kunne jeg godt tænke mig at få svar på et spørgsmål som jeg har tænkt over længe og så tænkte jeg at i måske kunne fortælle mig svaret til spørgsmålet som er:

Har ens bærbar's batteri godt af at blive opladet selvom at det er fuldt opladet? Har hørt fra nære venner og sådan at det ikke er sundt for batteriet. De siger det kan overophede og således brænde sammen.
JEg mener at have hørt at man skal lade op så tit som muligt, fordi et batteri kun kan oplades x antal gange.. Men ved ikke om det er rigtig Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #310: 15 Mar 2009, 20:03 »

Kun oplades x antal gange? Giver da ingen mening. Et batteri burde da kunne lades op så meget som muligt.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #311: 15 Mar 2009, 20:04 »

Kun oplades x antal gange? Giver da ingen mening. Et batteri burde da kunne lades op så meget som muligt.
Ja, det ville jeg også sige, men det er bare noget jeg har hørt et sted, så ved ikke om det er rigtig Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #312: 15 Mar 2009, 20:09 »

Kun oplades x antal gange? Giver da ingen mening. Et batteri burde da kunne lades op så meget som muligt.

Jo, det gør det da i den grad. Alting bliver forværret når det bliver brugt, og det samme gælder selvfølgelig også et batteri. Mht. dit spørgsmål, så er jeg ganske sikker på at du sagtens kan lade dit batteri være til strøm, hele tiden. Ville være meget ulogisk, hvis det ikke var muligt.
Logged


thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #313: 15 Mar 2009, 20:11 »

Hehe sindsygt, hvis det kun kan holde til et x antal opladninger, giver det da ingen mening at man skal lade det op så ofte som muligt.

Hvis du sidder med din computer og der er fast strømforsyning til, burde du tage batteriet ud, så du skåner du bedst muligt.

Batteriet bliver stille og roligt 'dårligere' til at holde på strømmen, men det sker ikke efter de første 500 opladninger...

Et batteri til en bærbar kan vidst nok holde til omkring 2.000 opladninger.

Du behøver ikke at bekymre dig om batteriet, overhovedet. Men hvis du alligevel har dit strømkabel i hele tiden, kan du lige så godt pille batteriet ud.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #314: 15 Mar 2009, 20:13 »

Mange tak begge to for jeres detaljerede svar. Jeg ville nu også mene man kunne sidde med sin bærbar, men det gør jeg sjældent da jeg sidder med den over ved et bord. Altså på et fast underlag.
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010