home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Ny pc
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Ny pc  (Læst 118277 gange)
enged
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #285: 16 Feb 2009, 14:52 »

Når der står Windows XP, så vil jeg godt sætte min børneopsparing på det er det styresystem.
Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kender den computer, men når den kan så lidt burde den have 'gode' taster da den ikke kan bruges til meget andet. Derudover har jeg aldrig hørt om nogen computere, som hakker i skrive programmer.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #286: 16 Feb 2009, 14:53 »

Den bærbar der koster 5999,-. Jeg har vel 7000,- at gøre godt med. Mit sidste spørgsmål går ud på, at der til et nyt spil står at den kræver en processor på 2.4 Single Core. Men de fleste computere jeg kan se har Duel Core.

Med lidt simpelt matematik, kan man regne sig frem til at en 2.4GHz single core er lig med en 1.2GHz dual core Smiley I teorien i hvert fald.
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #287: 16 Feb 2009, 14:53 »

Nej, alle computere kan skrive i Word, så det tror jeg ikke du skal være bange for at den ikke kan kører ordenligt.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #288: 16 Feb 2009, 14:53 »

Ja ja, men det der ''Eee'' bekymrede mig bare. Det der hakning i skriveprogrammerne. Det var nu med dens processor og at den sikkert ikke kunne følge med. Hvad er en 'Atom' processor egentlig?
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #289: 16 Feb 2009, 14:57 »

I samme nu vil jeg spørge, om der er nogle der kan anbefale en god bærbar til at spille spil på, den skulle gerne kunne køre de krævende spil. Hvis den er god, vil jeg gerne betale mere end 7000,-, og en god slat mere endda, er åben for alle bud Smiley

EDIT:
Her er kravene til et spil den gerne skal kunne køre.
Operating System: Windows XP 32(service pack 2), Windows Vista 32 OS.
Processor: 2.4 GHz Single Core Intel or AMD equivalent processor.
System Memory: 1GB RAM (XP) 2GB RAM (Vista).
Graphics Card: 256MB DirectX 9.0c compatible video card (shader 2.0 or higher).
Sound Card: Directx9.0c compatible sound card.
Windows compatible mouse & keyboard.
15 GB free uncompressed hard drive space.

Faldt lige over denne HP bærbar på wupti.com.
Den skulle nemt kunne dække de behov der er for det spil der. Og så er det jo HP, som er kendt for kvalitet, efter mine erfaringer.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1463107_(Wupti2).html

Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #290: 16 Feb 2009, 14:59 »

Den der motZ hentyder til er en klasse bærbar til en klasse pris. HP som motZ siger er noget af det mest kendte på PC markedet og jeg er også fuld tilfreds med deres produkter. Har selv en HP Pavillion dv6700
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #291: 16 Feb 2009, 14:59 »

Der er nogle af de små computere, som ikke har cd-drev i og derfor kan du jo ikke sætte din cd der i. Men i stedet skal du have fat i en eksternt cd-drev som du kan sætte i et usb-stik..

Jeg ved dog ikke om den bærbar er blandt disse, AFC..
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #292: 16 Feb 2009, 15:01 »

Der er nogle af de små computere, som ikke har cd-drev i og derfor kan du jo ikke sætte din cd der i. Men i stedet skal du have fat i en eksternt cd-drev som du kan sætte i et usb-stik..

Jeg ved dog ikke om den bærbar er blandt disse, AFC..
Okay Søgaard. Der var noget jeg blev lidt klogere på der. Tak. Jeg regner med at nu når den er på nettet, så må de også have den i den Expert butik som ligger i Faaborg som er det tætteste for mig. Jeg tror jeg vil tage derover og spørge dem af om der er CD drev i den der, eller lige sende en mail til dem.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #293: 16 Feb 2009, 21:58 »

Mange tak MotZ, den ser meget interessant ud Smiley
Jeg selv har fundet denne her i en forretning:
Acer
AMD Turion AMD X2 RM-72 2.1 Ghz Processor, 4096 MB DDR2 Ram, 500GB Harddisk, Op til 2304 MB Ati Mobility Readeon HD3650 Grafikkort med HMDI(1024 MB Dedikeret).

Hvad har I at sige om den? Den koster 5899,-
« Seneste Redigering: 16 Feb 2009, 22:00 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #294: 27 Feb 2009, 14:57 »

Skulle til at starte CS, og den siger at jeg hurtigst muligt skal opdaterer min Video Driver.
Når jeg så skal trykke på linket kan den ikke finde siden.
Så det jeg egentlig bare gerne vil have hjælp til, er om i kender en hjemmeside jeg kan hente sådan en opdatering?

Driveroplysninger:

Windows XP
NVIDIA GeForce FX 5700LE (Microsoft Corporation)
6.14.10.5673

/Elmander9 Smiley
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #295: 27 Feb 2009, 15:20 »

Hej. Ved ikke om det er den rigtige tråd at spørge i, men nu gør jeg det. - Min PC fucker fulstændig lige for tiden. Jeg skal tænde op til 5-6 gange hver gang jeg vil på. Det vil sige jeg skal holde sluktasten på computeren inde hver gang, og det skulle vidst ikke være så sundt. Plus at når jeg går på nettet skal jeg lukke det flere gange, hvilket er rigtig træls. Der er særlig slemt når jeg er på facebook. Nogen der ved hvad jeg kan gøre? Smiley  Ubeslutsom                     
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #296: 06 Mar 2009, 16:04 »

Hey freaks. Jeg har lige hentet AVG 8.5 free version og er fuldt installeret, men nu kører jeg en scanning. Under scanningen hænger der sådan en 'bar' man kan trykke på hvor der står:

''Attention! Enchance your protection!
AVG free edition provides you with a good basic protection. Upgrade to AVG Internet Security for complete-real time''

Kan jeg ikke fjerne den på nogle måde? Eller er jeg nødt til at hente den AVG Internet Security?

Skulle til at starte CS, og den siger at jeg hurtigst muligt skal opdaterer min Video Driver.
Når jeg så skal trykke på linket kan den ikke finde siden.
Så det jeg egentlig bare gerne vil have hjælp til, er om i kender en hjemmeside jeg kan hente sådan en opdatering?

Driveroplysninger:

Windows XP
NVIDIA GeForce FX 5700LE (Microsoft Corporation)
6.14.10.5673

/Elmander9 Smiley
Har du fået dit problem afklaret?
Hej. Ved ikke om det er den rigtige tråd at spørge i, men nu gør jeg det. - Min PC fucker fulstændig lige for tiden. Jeg skal tænde op til 5-6 gange hver gang jeg vil på. Det vil sige jeg skal holde sluktasten på computeren inde hver gang, og det skulle vidst ikke være så sundt. Plus at når jeg går på nettet skal jeg lukke det flere gange, hvilket er rigtig træls. Der er særlig slemt når jeg er på facebook. Nogen der ved hvad jeg kan gøre? Smiley Ubeslutsom                     
Hvad er din computers egenskaber? Processor, ram, grafikkort osv.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #297: 06 Mar 2009, 16:22 »

Hey freaks. Jeg har lige hentet AVG 8.5 free version og er fuldt installeret, men nu kører jeg en scanning. Under scanningen hænger der sådan en 'bar' man kan trykke på hvor der står:

''Attention! Enchance your protection!
AVG free edition provides you with a good basic protection. Upgrade to AVG Internet Security for complete-real time''

Kan jeg ikke fjerne den på nogle måde? Eller er jeg nødt til at hente den AVG Internet Security?

Den vil bare have dig til at købe noget. Du skal bare trykke 'hide notification', så kommer den væk Smiley
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #298: 06 Mar 2009, 16:25 »

Arh. Super. Mange tak.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #299: 06 Mar 2009, 19:10 »

Har fundet endnu et problem ang. AVG 8,5. Jeg trykker Update Now, men den kan ikke oprette forbindelse til serverne og den siger jeg skal prøve igen. Så står der nede i proceslinjen ved AVG logoet at der er sådan et lille advarselsskilt ved det. Hvordan får jeg det væk og hvorfor kan jeg ikke update AVG?
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010