home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Ny pc
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Ny pc  (Læst 114376 gange)
DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #180: 10 Nov 2008, 18:21 »

Hmm hvis du ikke finde kvitteringen og har kigget alle steder ville jeg tage ind til ekspert og snakke med dem om hvad du kan gøre ??
Hvis det er en fabriktions fejl så kan du også sende den ind til HP, også SKAL de reparere den gratis pga. reklamations retten på 24 måneder Wink
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #181: 10 Nov 2008, 18:28 »

Hmm hvis du ikke finde kvitteringen og har kigget alle steder ville jeg tage ind til ekspert og snakke med dem om hvad du kan gøre ??
Hvis det er en fabriktions fejl så kan du også sende den ind til HP, også SKAL de reparere den gratis pga. reklamations retten på 24 måneder Wink

Okay, men jeg vil mene det er fabrikationsfejl dette. Disse fejl har jeg fundet på den:
1. Starter altid op, med et andet styresystem jeg ikke har.
2. FN knappen med at bruge pilene til at skrue op og ned med virker ikke
3. Den vil ikke læse FM08, selvom den vil på andre computere.
4. Touchpad virker ikke. Istedet for at man kan klikke på en af knapperne ved Touchpadden, kan man bare røre eller prikke stille og roligt på selve touchpadden, men det virker pludselig ikke nu.
5. Somme tider fryser bærbaren bare pludselig uden varsel. Selvom jeg har alt diverse internetprogrammer og alm. programmer kørende.
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #182: 10 Nov 2008, 18:37 »

Så fandt jeg den sku. Tak Dimitar, Smiley
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #183: 10 Nov 2008, 18:45 »

Okay, men jeg vil mene det er fabrikationsfejl dette. Disse fejl har jeg fundet på den:
1. Starter altid op, med et andet styresystem jeg ikke har.
2. FN knappen med at bruge pilene til at skrue op og ned med virker ikke
3. Den vil ikke læse FM08, selvom den vil på andre computere.
4. Touchpad virker ikke. Istedet for at man kan klikke på en af knapperne ved Touchpadden, kan man bare røre eller prikke stille og roligt på selve touchpadden, men det virker pludselig ikke nu.
5. Somme tider fryser bærbaren bare pludselig uden varsel. Selvom jeg har alt diverse internetprogrammer og alm. programmer kørende.

Hm jaa det er i hvert fald en hardware fejl .. Ligesom min brors bærbar som osse var en HP Pavilion ..
Den kunne ikke starte op fordi der manglede en fil, men i virkeligheden viste det sig at der sku et nyt motherboard og ny harddisk til.. Så den klarede de lige uden ekstra omkostninger for os heldigvis..
Det med touchpaden er højst sandsynligt en hardware fejl.. Det med bærbaren fryser kunne være en virus gjorde min stationær også engang .. Den frøs bare uden varsel på forskellige tidspunkter pga. virus..
Det med den ikke vil læse FM08.. er det kun FM den ikke vil læse eller er det også andre cd'er ??
DER ER I HVERT FALD MEGET GALT MED DEN OMG !

Så fandt jeg den sku. Tak Dimitar, Smiley

Hehe det var så lidt.. Gjorde jo ik så meget Wink
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #184: 10 Nov 2008, 18:46 »

Nej, men du rådgav mig Smiley
Og ja, generelt er det fejl. Jeg må se hvad Expert siger imorgen.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #185: 10 Nov 2008, 18:51 »

tja okay så .. Men endnu engang det var så lidt..
Ja vi må bare håbe på det bedste Wink De kan jo ikke gøre så meget andet end at kigge på det .. Wink
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #186: 10 Nov 2008, 18:54 »

nogen de rkan hjælpe mig.. jeg skal bruge en spille computer. ca 5000 men ok med lidt over...
derskal være 4gb ram og god processor og grafikkort osv skide ligeglad med hvordan den ser ud eller er brugt det er jo ikk mange penge det ved jeg..
Logged

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #187: 10 Nov 2008, 18:56 »

den skal selføglelig køre fm lyn hurtig
Logged

maaahhh-h-h-h

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #188: 11 Nov 2008, 09:27 »

Nej, men du rådgav mig Smiley
Og ja, generelt er det fejl. Jeg må se hvad Expert siger imorgen.


http://www.expertbonus.dk/ de skal i hvertfald tage sig af det  Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

enged
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #189: 11 Nov 2008, 09:34 »

nogen de rkan hjælpe mig.. jeg skal bruge en spille computer. ca 5000 men ok med lidt over...
derskal være 4gb ram og god processor og grafikkort osv skide ligeglad med hvordan den ser ud eller er brugt det er jo ikk mange penge det ved jeg..

Den skal være stationær så ikke? Wink
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #190: 11 Nov 2008, 09:38 »

men du kan jo tjekke www.edbpriser.dk
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #191: 11 Nov 2008, 10:02 »

nogen de rkan hjælpe mig.. jeg skal bruge en spille computer. ca 5000 men ok med lidt over...
derskal være 4gb ram og god processor og grafikkort osv skide ligeglad med hvordan den ser ud eller er brugt det er jo ikk mange penge det ved jeg..

Her er lidt forskelligt at vælge i mellem:

http://www.pc-lager.dk/computergruppe?gruppe_id=3&type=computere&gruppenavn=Gaming%20PC
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #192: 17 Nov 2008, 19:52 »

skal bruge en til en pris på 4500kr max og vil gerne have 2gb ram og 2,2+ ghz. Har selv fundet en acer: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=476325&searchArea=&Soegeord=

og en HP:  http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=430313&searchArea=&Soegeord= .

 er der nogle der har andre forslag eller kan komme med kommentarer til en af de 2 computere eller bare mærket (har selv HP men den er altså skide langsom og har kun 512 mb ram).
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #193: 17 Nov 2008, 19:57 »

jeg kan lige så godt sige det, køb ALDRIG ACER! Opstemt de er virkelig ikke pengene værd, det er det computermærke som blir sendt til reperation oftest.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #194: 17 Nov 2008, 20:00 »

men lige meget hvad vil jeg sige du skal vente lidt med at købe en computer til du har lidt flere penge, hvis du bare venter til du har 6000-7000 så får du meget mere for pengene, den hp du har fundet er knapt nok halv så god som min, og det er en bærbar fra starten af året til 7500
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010