home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 144 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Ny pc
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Ny pc  (Læst 114052 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #135: 18 Jul 2008, 21:15 »

Den på Aldi-computeren? Det er en rigtig god processor.
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #136: 18 Jul 2008, 21:40 »

Den på Aldi-computeren? Det er en rigtig god processor.

Godt, var ellers nede i Aldi for at se den, men så lukkede de så lige da jeg kom ticked off
Men tager derned i morgen, så kan jeg se den og håbe at jeg måske køber den, og tak for hjælpen alle dem der har hjulpet mig, jeg håber i også vil hjælpe hvis jeg har flere spørgsmål, men tak for det
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #137: 18 Jul 2008, 21:43 »

Du skal ikke købe en computer fra Aldi, der var noget i 'Basta' om det at det ikke var en god idé, at købe computere der. Forbrugerne havde problemer med dem, sendte dem til reparation. Men der gik længe før de fik dem igen, og de var ikke lavet ordenligt. Altså der var stadig problemer med dem, det er hvad jeg kan huske.

Men gå ud i din lokale Fona/Elgiganten osv. og hør hvad de kan anbefale til den pris du vil gi' for en ny computer.

Men køb en Mac er mit forslag, har selv en og nøj hvor er den bare god. Ingen problemer har jeg haft med den, den er nu over et halvt år gammel.

Dig der vil købe en i Aldi har du læst dette ??
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #138: 18 Jul 2008, 21:50 »

Dig der vil købe en i Aldi har du læst dette ??
Basta er et forbrugerprogram, som ser meget subjektivt på tingene, hvis de får et tip fra en seer, så følger de det til dørs, men snakker med de mange der har gode oplevelser ud af deres køb, kun de negative. Uden og have set programmet, så har de sikkert ikke snakket med mere end højest 50 mennesker som er skuffede over servicen og deres køb. Jeg er dog sikker på der er mere en 50 der har købt sådan en computer. Desuden tror jeg også du nemt vil kunne finde 50 der er utilfredse med servicen hos Zepto, Dell, Acer, for at nævne nogle kendte mærker. Altså bør man ikke tage det program seriøst, og computeren er jo kanon til prisen, nærmest et scoop. Hvis man ikke kan vente 1-2 uger på den bliver reperareret, så er det, da bare selv og gøre det, eller tage den ned til den lokale computerhandel, ja det koster måske lidt penge, men hvis du sparer 2-3.000 kr ved købet, så kan du vel også ofre 5-600 kr senere på en reparation Smiley
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #139: 18 Jul 2008, 21:52 »

Dig der vil købe en i Aldi har du læst dette ??

Ja selfølgelig har jeg læst dette, hvis jeg skal fortælle hvad folk har sagt, så har en syntes Acer stank, Dell stank, Aldis pc'er stank, Fonas, stank, Wupti var for dyrt, og en masse andet så....
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Nistelrooyen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #140: 11 Aug 2008, 20:41 »

Heej jeg skal til at købe en ny pc men har ikke helt styr på hvad de forskellige ting er og derfor ville jeg bare høre om nogen af jer som har lidt mere styr på det ville hjælpe miig lidt.. min com skal være en gamer com og jeg har max ca. 10.000
 så nu linker jeg liige nogle computere som jeg faldt over og så kunne i måske sige om de er det værd og om de er gode nok.

http://www.topdata.dk/product.asp?product=5197&sub=326&page=1
http://fcomputer.dk/?show=menu&menuid=408&submenu=1484 det er Intel Core 2 Duo Gamers Ultimo PC
http://www.itstore.dk/product-config.asp?id=7007
Logged

GLORY GLORY MAN UNITED

dasmessi
Gæst
 
Computer tråden
« Svar #141: 19 Sep 2008, 10:38 »

Jeg syntes at vi her på FMfreaks.dk skal have en officiel computer tråd som kan bruges til spørgsmål, erfaring osv.

F.eks. Mangler du en ny harddisk, tjek her:

Ved ikke hvordan i tager imod det, men efter hvad jeg har set i forummet, har vi kun en tråd som hedder noget om bærbar. Derfor oprettede jeg denne tråd, som jeg håber vi gøre gavn til alle jer computerfreaks.
Jeg kan lægge ud.


Min bærbar opfører sig mærkeligt. I ved godt at på Windows Vista er der 3 ikoner nede ved proceslinjen. Batteri, lyd, og netværk. Så er der somme tider hvor alle 3 ikoner ikke er der. Mange gang viser den kun batteri og lyd f.eks. Så der er sådan et kæmpe hul i mellem de 2 ikoner. Det ser dumt ud og er ved at være godt træt af det. Nogen der kan svaret? Det ville være fremragende.

Go fornøjelse med tråden!
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 21:39 af AFC » Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den officielle computer-tråd
« Svar #142: 20 Sep 2008, 17:47 »

jeg kan da lige så godt spørge her selvom jeg spurgte i en anden igår, men fik kun et svar..

Min computer larmer en del, det er rimelig irreterende så hvis nogen havde en løsning ville jeg blive glad, det er især når man tænder den ? og det er kommet ligepludselig .. ?
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

dasmessi
Gæst
 
Sv: Den officielle computer-tråd
« Svar #143: 20 Sep 2008, 17:48 »

jeg kan da lige så godt spørge her selvom jeg spurgte i en anden igår, men fik kun et svar..

Min computer larmer en del, det er rimelig irreterende så hvis nogen havde en løsning ville jeg blive glad, det er især når man tænder den ? og det er kommet ligepludselig .. ?
Er det en bærbar?
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den officielle computer-tråd
« Svar #144: 20 Sep 2008, 19:20 »

Er det en bærbar?

nej stationær..
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

dasmessi
Gæst
 
Sv: Den officielle computer-tråd
« Svar #145: 21 Sep 2008, 12:04 »

nej stationær..
Hmm. Okay. Hvor mange kølere har du siddende i? Og er de brugt?
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den officielle computer-tråd
« Svar #146: 21 Sep 2008, 19:17 »

Hmm. Okay. Hvor mange kølere har du siddende i? Og er de brugt?

ved jeg ikk ? hvordan finder jeg u d af det  ?  Huh
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

dasmessi
Gæst
 
Sv: Den officielle computer-tråd
« Svar #147: 30 Sep 2008, 20:13 »

Er der en venlig sjæl der ved om min Hp pavillion Dv6700 kan trække Windows Xp Professional?
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Den officielle computer-tråd
« Svar #148: 30 Sep 2008, 20:44 »

Er det kun mig og Tubbe der gider denne tråd? Skuffet
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den officielle computer-tråd
« Svar #149: 30 Sep 2008, 20:47 »

Måske har vi bare ikke brug for den, i hvert fald ikke endnu Wink!
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010