home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Hvem starter i med....?!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Hvem starter i med....?!  (Læst 10070 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: Hvem starter i med....?!
« Svar #60: 22 Aug 2009, 11:56 »

ARSENAL FC
Jeg har gennem alle mine Football Manager-spil, pånær mit første, altid startet med Arsenal. Grunden er ikke kun at det er mit yndlingshold, men faktisk spiller der mange flere faktorer med ind i valget af dem.

1) Man har flest muligheder i Football Manager med en topklub, og dette prædikat går Arsenal indunder. De er en topklub, og derfor kan man frit prøve mange af de nye tiltag i det kommende FM.

2) Arsenal har penge. Penge er ligmed succes siger mange, og jeg tror, at pengene kan sætte en mere ind i, hvordan markedet er lavet i denne omgang.

3) Jeg kan bedst lide at være topklubber, da jeg gerne vil tilføre hurtigt og varrig succes til mine klubber. Dette kan jeg gøre med Arsenal.

Jeg glæder mig som et lille barn til det kommende Football Manager, og jeg håber meget på, at de har gjort markedet en anelse mere realistisk, selv om Real Madrid og Manchester City, plus Barcelona, måske har ødelagt dette års transfermarkedet en smule. Det skal dog ikke påvirke spillet på nogen måde. Men jeg glæder mig til at føre Arsenal til succes, og desuden glæder jeg mig meget til at se, hvor gode Wolfsburgs tropper er blevet. Dzeko og Grafite bliver rigtig spændende!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem starter i med....?!
« Svar #61: 22 Aug 2009, 12:05 »

Der er kun to ultra über fede hold at starte med i FM 10 - og de er begge fra england!

Notts co -> Kan Svennis "Chelsea Light" virkelig blive så stort som de har ambitioner om? Ekstra: Nu med mere schmeichel!!

Newcastle: Der var nok en del af fodboldverdens freaks, der kneb sig i armen, da den hæderkronede, tidligere storklub rykkede ned. Missionen i FM10: Få holdet op i den bedste række med det samme og gør dem bedre end Arsenal-Chelsea-Manchester United og aaaaaalle de andre, der har overhealet de zebrastribede de sidste 10 år
Logged

Knudsenlfc
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem starter i med....?!
« Svar #62: 22 Aug 2009, 12:34 »

Skal helt sikkert lægge ud med liverpool, for og få fornemmelsen for spillet.
Ellers bliver det nok fck, som jeg har haft meget stor succes med i tidligere saves.
Håber fm10 overgår 09 da jeg mener 09 har sine mangler Smiley
Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: Hvem starter i med....?!
« Svar #63: 22 Aug 2009, 12:43 »

Tror jeg starter med AaB, men skal helt sikkert også have et spil med Notts Co.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Hvem starter i med....?!
« Svar #64: 22 Aug 2009, 13:12 »

For mit vedkommende bliver det helt sikkert Real Madrid jeg starter med. Med tilgangen af de mange spillere, skal de helt sikkert prøves af i FM. Thumbs Up Herefter bliver det hold som FC Midtjylland, Sunderland, Arsenal og Malaga som jeg vil spille med.

Smiley
Logged

davidvilla1985
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem starter i med....?!
« Svar #65: 22 Aug 2009, 14:44 »

real madrid skal prøves med det super hold de har men ellers man united og ab
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010