|
Enevoldsen
|
|
Position(er): Højre Fløj Klub: AC Milan Max pris: Ligemeget Sæson: 1. sæson vinter Alder: maks. 22 Speciel info:Skal være meget teknisk, hurtig og lave gode indlæg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Position(er): Højre Fløj Klub: AC Milan Max pris: Ligemeget Sæson: 1. sæson vinter Alder: maks. 22 Speciel info:Skal være meget teknisk, hurtig og lave gode indlæg
Kig på Messi, Higuain eller Hatem Ben Arfa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hexokain
|
|
Alexis sanchez (sevilla) kunne også godt fungere og måske lidt billigere
|
|
|
|
|
|
Smile and wave boys.... just smile and wave
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Tak, det blir nok ikk messi fordi det skal være backup for ronaldiho
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Eller Ashley Young. Jeg vil mene at han ikke er over 22. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mljunker
|
|
Giovanni Dos Santos 
|
|
|
|
|
|
TSF
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Position: Central Forsvar Klub: Lens Max pris: 35 millioner sæson: starten på 2. sæson Alder: Maks 30, mindst 25 Speciel info: han skal være hurtig og så bare det en midterforsvar skal være god i 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Position(er): Målmand Klub: Hoffenheim Max pris: 14 mio. Sæson: Starten af 1. Alder: Lige gyldig, han skal kunne lige stå et par sæsoner. Speciel info: Skal være 1.målmand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
Position(er): Målmand Klub: Hoffenheim Max pris: 14 mio. Sæson: Starten af 1. Alder: Lige gyldig, han skal kunne lige stå et par sæsoner. Speciel info: Skal være 1.målmand
Har du ikke Timo Hildebrand? Han har da kvaliteten på alle niveauer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Han kommer jo først i januar, og min bedste målmand har lavet flere kæmpe drop i veskabskampene og i pokalen. Tør ikke begynde sæsonen med ham!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
Han kommer jo først i januar, og min bedste målmand har lavet flere kæmpe drop i veskabskampene og i pokalen. Tør ikke begynde sæsonen med ham!
Med 902 er han der i starten?  Du kunne måske hente en Enyeama? Men ellers ville jeg mene Özcan ville være stærk nok, når det blot er et halvt år.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 21:27 af SoAP »
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Jeg bruger Berentds update.  Kan man få ham for den pris? EDIT: Er han god nok til en startplads? Har du erfaringer med ham? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
Jeg bruger Berentds update.  Kan man få ham for den pris? EDIT: Er han god nok til en startplads? Har du erfaringer med ham?  Jeg har ikke lige erfaringer med ham i 09 , men i de andre har han været rigtig god. Ellers ville han være en udemærket gardering for Timo. Jeg har nemlig haft Hildebrand i et Valencia save. Der var han klasse og rigtig mange klubber var ude efter ham. Så jeg ville mene med en Enyeama, så ville du være mere end godt sikret på den position... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Ok, håber han gider skifte. Ellers er jeg på den. Tak for hjælpen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|