|
Vegito
|
|
Rawez Lawan, Robert Lewandoski, Christian Benitez hvis du er heldig, Kikin Fonseca evt.  Desværre de er alle købt fra foreskellige hold har du nogle andre jeg kan kigge på?
|
|
|
|
|
|
Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Tommy Høiland(hvis han er med i DIT spil) fra Bryne.. han er sindssygt god.. 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Ani-Kid
|
|
efter hvor mange sæsoner?
Fjerde season tror jeg. Fik ham på fri transfer efter han forlod FCK.
|
|
|
|
|
|
Brøndby til jeg dør !
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Position(er): Alle undtagen målmand Klub: Napoli Max pris: 30 mio Sæson: 08/09 Alder: 18-30 Speciel info: Skal være klar til startopstilling og må gerne have gode stats til hans relative lave værdi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Beckham ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Position(er): Alle undtagen målmand Klub: Napoli Max pris: 30 mio Sæson: 08/09 Alder: 18-30 Speciel info: Skal være klar til startopstilling og må gerne have gode stats til hans relative lave værdi  Er det 30 millioner i alt, eller pr. spiller? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
per spiller..Men har dog købt Hugo Almeida...Men bare kom med flere bud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svendsen89
|
|
Position(er): Alle undtagen målmand Klub: Napoli Max pris: 30 mio Sæson: 08/09 Alder: 18-30 Speciel info: Skal være klar til startopstilling og må gerne have gode stats til hans relative lave værdi  Rodrigo Possebon fra Manchester United. Godt nok er han ikke klar til en startopstilling i den italianske serie a, men jeg købte ham til Birmingham. Og efter oprykningen blev han solgt til Sampdoria hvor han spillede fast efterfølgende også. Albin Ekdal fra Juventus. Matías Vuoso fra Santos Luguna.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Possebon er helt sikkert en mulighed.. Jeg behøves ikke flere angribere da jeg lige har købt Hugo Almeida  Men det kunne du ikke vide..Så Vuoso er ikke en mulighed...Men vil kigge på de 2 andre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Hvilken opstilling spiller du?  Du har en målmand, og én angriber? Men mangler alt andet.. FH: Davide Santon (ca 10 mio.) FV: Peter Masilela (ca. 10 mio.) eller Razvan Rat (ca 30 mio.) FC: Mark Beevers (ca. 20 mio?) og Chrygrynskyi (Fra shakhtar ved ikke med pris) MC: Franco Zuculini (ca. 5 mio) og Marek Sapara/Skjelbred/Tettey (ca 10-15 mio) Eller Albin Ekdal eller Possebon! MH: Julien Quercia (ca 35 mio) eller Francesco Lodi (ca. 25mio) MV: Alessandro Rosina (kan bruges på hele midtbanen - ca 30 mio) eller Diego Bounanotte (kan bruges centralt også - ca 40mio) AC: Christian Benitez og/eller Robert Lewandowski - begge er sindssyge i mine saves! Eller Oscar Trejo eller DaMarcus Beasley til angrebet. Takayuri Morimoto eller Alexis Sanchez kan begge to bruges på begge kanter og i angrebet, og de er klasse. De er også en mulighed. Priserne er bare gæt.. Skriv hvis du køber nogle, og hvilke pladser du så mangler 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Jul 2009, 20:19 af DavidMadsen »
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Spiller med en 4-1-2-2-1 opstilling, men nej jeg mangler ikke alt andet...Jeg kan bare bruge alt andet..  Men mange tak for forslagene
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Når. Så du har noget i stil med 300 millioner eller hvad?  Køb nogen, og skriv til bage, præcis hvilke pladser du har brug for - og hvor mange penge der er til rådighed. Det gør det MEGET nemmere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Nej jeg har heller ikke 300 mio  jeg skal ikke købe nye spiller til alle positioner, lige nu har jeg faktisk ingenting men sælger nogle. Skal bare have nogle nye til nogle af positionerne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|