|
Drillo
Gæst
|
|
Jeg vil bruge Van persie istedet for Bendtner og Denilson istedet for Ramsey og som indkøb syntes jeg at du burde kigge efter en venstre midtbane.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsenal-4ever
|
|
Ny midter forsvar i stedet for Gallas  Hvem?  Ny central Midt i stedet for ramsey , Ny Angriber i stedet for bendtner..
Igen.. Hvem?  Jeg vil bruge Van persie istedet for Bendtner og Denilson istedet for Ramsey og som indkøb syntes jeg at du burde kigge efter en venstre midtbane.
Jeg mener ikke at Van Persie har hovedspillet til det, for jeg spiller ret meget på indlæg, og Denilson har lige været skadet så han er træt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Veloso eller Moutinho til Central Midt. og så Cardozo eller Pavlychenko til Angriber
|
|
|
|
|
|
''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Hvad med Sakho som erstatning for Gallas?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hexokain
|
|
Veloso eller Moutinho til Central Midt. og så Cardozo eller Pavlychenko til Angriber
Lidt mere info angående den plads du vil ha udfyldt, altså skal midtbanen være def eller off og skal din angriber ligge alene. Kast evt et sc op af spillerne så skal du få min mening 
|
|
|
|
|
|
Smile and wave boys.... just smile and wave
|
|
|
|
|
Hexokain
|
|
Hvad med Sakho som erstatning for Gallas?
Det skulle være en sikker vinder... han er jo kæmpe talent  , men har du ikke Djourou?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hexokain
|
|
Mangler en angriber som banker kasser ind selvom han ligger alene. Eller er det bare det lod mand trækker når mand spiller med en angriber? Budget: ca. 500.000.000 her er holdet: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bibo123
|
|
cardozo kan erhveres for ca. 100millioner
|
|
|
|
|
|
,,
|
|
|
|
|
guldborg
|
|
trezeguet, Giuseppe rossi eller Luis fabiano
|
|
|
|
|
|
oi oi pippo segna per noi
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Tottenham. Vinterpausen 1. Sæson Budget: 146 Mio Positoner.. ALLE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
guldborg
|
|
moutinho og veloso har selv haft stor succes med dem i mit eget spurs spil. Cassano hvis han vil
|
|
|
|
|
|
oi oi pippo segna per noi
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
Tottenham. Vinterpausen 1. Sæson Budget: 146 Mio Positoner.. ALLE
Det burde være muligt for dig at sige hvor på banen du står og mangler erstatninger. Det gør det noget nemmere for os andre at hjælpe dig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Mit hold ser pt. sådan ud: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
Mit hold ser pt. sådan ud:  Sakho som backup for Dawson, og på længere sigt erstatning. Daniel Opare, som backup for Corluka. Hvordan spiller Palacios?? - For personligt så jeg hellere folk som Lucho Gonzales eller Christian Ledesma spille der. Jack Wilshere må gøre det godt siden han kan holde Dos Santos ude på bænken. En ny angriber? - Hvor meget score Robbie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Sakho som backup for Dawson, og på længere sigt erstatning. Daniel Opare, som backup for Corluka. Hvordan spiller Palacios?? - For personligt så jeg hellere folk som Lucho Gonzales eller Christian Ledesma spille der. Jack Wilshere må gøre det godt siden han kan holde Dos Santos ude på bænken. En ny angriber? - Hvor meget score Robbie?
Tak for forslagene.. Palacio spiller med et gennemsnit på 7,93 Wilshere gør det også helt fantastisk med 6 mål og 9 assist i 16 kampe. Robbie er min topscorer med 16 mål i 21 kampe-.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|