|
patrick J
|
|
santon som højre back veloso/yaya toure som midtbane Aquero/benzema/bojan som angriber  Mærkeligt vi næstem havde de samme spillere 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
@Caspper: HB: Davide Santon Midtbane: Veloso, Moutinho Ang: Pavel Pogrebnyak Håber det kan bruges  Nu gør det jo ikke noget at du bruger mit transferbudget.  Pogrebnyak hentede jeg til Sampdoria for et halvt år siden, så han vil ikke forlade klubben - og han bomber ikke nok.  Jeg tror at jeg bruger penge på Sergio Aguero, Moutinho og Davide Santon.  Kunne også godt bruge en god kommende centerforsvarer til at tage overfor Rio Ferdinand. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Til Forsvar: Fazio, David Luiz
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Hvilket år er du i? Pogrebnyak plejer nu ellers at bombe for mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Hvilket år er du i? Pogrebnyak plejer nu ellers at bombe for mig  Jeg er lige gået igang med anden sæson. Jeg har købt: Deco, 25 mio Davide Santon, 80 mio og så køber jeg Cristiano Ronaldo og træner ham til at spille angriber. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Og nu jeg er igang herinde: Mangler en central midtbanespiller til midt Vejle save. Han skal have den mest offensive rolle af mine 2 midtbanespillere. Max pris: 4 millionerEDIT: Okay, Cristiano bomber altid som angriber 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Og nu jeg er igang herinde: Mangler en central midtbanespiller til midt Vejle save. Han skal have den mest offensive rolle af mine 2 midtbanespillere. Max pris: 4 millionerEDIT: Okay, Cristiano bomber altid som angriber  Hercules.. De har en 30 årig midtbane spiller - som har spillet 2 spanske landskampe. Ham kan du købe for 4 mio  Jeg købte ham til Wolves før jeg kom til Sampdoria, og derefter Real Madrid. Og han var markeret som en god spiller i Premier Division.. Jeg tror nok han hed noget med Francisco Javier F.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Hercules.. De har en 30 årig midtbane spiller - som har spillet 2 spanske landskampe. Ham kan du købe for 4 mio  Jeg købte ham til Wolves før jeg kom til Sampdoria, og derefter Real Madrid. Og han var markeret som en god spiller i Premier Division.. Jeg tror nok han hed noget med Francisco Javier F..... Hvilken klub spiller han i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Hvilken klub spiller han i?
Hercules
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Så gik jeg lige ind og bad om lidt flere penge fra bestyrrelsen. Gæt hvad jeg nu har?? Svar: 23,37 mio 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Så gik jeg lige ind og bad om lidt flere penge fra bestyrrelsen. Gæt hvad jeg nu har?? Svar: 23,37 mio  Det er nice  Har du købt ham der Francisco Javier et eller andet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michaellaudrup
|
|
du skal købe Franco Zucilini fra argentinas U-landshold. Kan varmt anbefales. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|