home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fran Merida
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Fran Merida  (Læst 3860 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Fran Merida
« Svar #15: 08 Aug 2006, 12:09 »

Det var liverpool jeg refereret til
'

Det viste jeg så ikke. Det står i hvert flad ikke nogen steder.

Thore
Manager

« Svar #16: 08 Aug 2006, 12:24 »

Vil ikke sige jeg tuder, men pga af de spanske regler at man ikke kan skrive kontrakter med de unge spillere, før de er et bestemt antal år. Men selvfølgelig hvis han havde et stort Barca hjerte, ville han nok være blevet, men når man som 16 årige bliver tilbudt en kontrakt hvor man tjener omkring 500.000 (ved ikke hvad har får), er der nok ikke mange som vil sige nej tak til det.

Hvor mange spillere har spillet i den samme klub siden de begyndte med at spille fodbold? For så er der vist ikke ret mange som kan betegnes for klubbens egne talenter, tror jeg hvertifald ikke Peace

Nej det er jo også det jeg mener, altså hvor skal man sætte grænsen?
Hvis Arsenal kan få et supertalent gratis, jamen så er det da klart de skriver kontrakt med ham.
Hvor gammel skal en spiller være før man må skrive kontrakt med ham i Spanien?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

chelidze90
Gæst

« Svar #17: 08 Aug 2006, 12:33 »

Hvis Arsenal kan få et supertalent gratis, jamen så er det da klart de skriver kontrakt med ham.

Det ved jeg ikke, men mener det er 17 år, der er en eller anden regl om det. Men Arsenal kan jo hente dem når de er 16 år uden Barca kan gøre noget ved det, men sådan er livet jo Peace

Thore
Manager

« Svar #18: 08 Aug 2006, 12:36 »

Det ved jeg ikke, men mener det er 17 år, der er en eller anden regl om det. Men Arsenal kan jo hente dem når de er 16 år uden Barca kan gøre noget ved det, men sådan er livet jo Peace

Hvis han virkelig brændte for Barcelona så kunne han jo nok godt vente det år, selvom jeg ikk ville kunne gøre det  Wink
Men det hjælper jo ikk så meget og klage over Arsenal, de er jo i deres fulde ret til og gøre det de gør, så skulle Barcelona nok i stedet få det spanske fodbold forbund til og ændre reglerne

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 08 Aug 2006, 12:49 »

Det var liverpool jeg refereret til

Hmm men hvad har det med det hele at gøre. der spiller osse nogen englænder i madrid. husker ikke hvad de hedder...

Thore
Manager

« Svar #20: 08 Aug 2006, 12:57 »

Hmm men hvad har det med det hele at gøre. der spiller osse nogen englænder i madrid. husker ikke hvad de hedder...

Tror han hentyder til, at der heller ikk er særlig mange englændere i Liverpools startopstilling.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 08 Aug 2006, 13:02 »

Når det var det han tænkte oki. crazy

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 08 Aug 2006, 13:03 »

Helt gratis er det vidst ikke.. De skal jo betale det berømte gebyr til de forrige klubber. i fm får man jo heller ikke de unge gratis hvis de er knyttet til en klub.

MeeLo
Gæst

« Svar #23: 08 Aug 2006, 13:54 »

@ Thore

Det er generelt i Spanien på alle arbejdspladser at unge under 17 mener jeg, ikke må skrive en bindende kontrakt med sin arbejdsgiver. Så det er altså ikke fodboldforbundet, men regeringen de skal have fat i Opstemt

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 08 Aug 2006, 15:09 »

Men er det ikke det samme i dk?

Syntes at kunne huske at esbjerg havde lidt prob. med thiago. men det var måske fordi han var fra udlandet!

Thore
Manager

« Svar #25: 08 Aug 2006, 15:32 »

Men er det ikke det samme i dk?

Syntes at kunne huske at esbjerg havde lidt prob. med thiago. men det var måske fordi han var fra udlandet!

Jeg mener da lige Aab har skrevet kontrakt med en 15 årig. Tror det er fordi Thiago er ikke eu spiller eller sådan noget.

M-T
Ynglingespiller

« Svar #26: 11 Aug 2006, 11:31 »

Thiago var en 16 årig brassilianer.. Og som i FM man han ikk hentes.. Men det blev planlagt alligevel.

Det kan godt være Arsenal ikk har særligt mange englændere, men de var i Champions League finalen med dem og det er jo stadig ingen regel lavet endnu. Så jeg er faktisk lidt ligeglad.

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

N17
Manager

« Svar #27: 11 Aug 2006, 16:31 »

Først til det første Fran Merida er med i FM, men skifter meget i hvor god han er!

Andet er, at jeg ikke mener nogen bør kunne skrive kontrakter med spillere før de er 18 - hvormange - som Chelidze90 skriver - vil som 16-årig kunne sige nej til at tjene 4-5 millioner om året, som han da sikkert nok kommer til at tjene? Så synes jeg at man - når han er 18 - kan lade ham diskuterer med hvem han vil, også selv træffe sit valg.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ZhotLog
Gæst

« Svar #28: 11 Aug 2006, 16:47 »

Ja John Spurs har ret:

Fran Merida er med i Football Manager 2006.

Og han er da ikke helt ringe Wink

N17
Manager

« Svar #29: 11 Aug 2006, 17:28 »

her er Merida i mit Opstemt

Han har godt nok lige været ude et par mdr.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010