home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56928 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #540: 18 Feb 2009, 02:08 »

Lyder spændende, kan du sige lidt mere om Jeres planer for bloggen?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #541: 18 Feb 2009, 02:14 »

Jeg kan så også afsløre at efter utallige forsøg på at overtale mig, til at lave endnu en blog, er lysten kommet igen. Det sker dog IKKE før at Patch 3 udkommer, så den der sætter udgivelse datoen.

Jeg regner med at gå lidt i nostalogi over min egen korte blogkarriere, da jeg regner med at starte med den klub jeg trådte ind på blog scenen med tilbage i 07 eller 08(?), nemlig Schalke 04. Ikke at det var en stor entré jeg lavede, men derfor har Schalke 04 fortjent en bedre blog fra min side. Valget er 95% sikker. Og jeg ved godt der er mange der ikke kan lide tysk fodbold, men det er noget ævl. Ellers ville kanal5 og hvad de hedder ikke vise Bundesliga fodbold. Dem som ikke gider følge en blog i tyskland er velkommen til at blive væk.

Skrivestilen bliver formentligt lidt alá den jeg lavede i min sidste FM blog, Fulham-DK-Parma, så er folk klar over det.
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #542: 18 Feb 2009, 02:20 »

Jeg har netop skrevet en intro til en blog der formentlig kommer til at hedde: "Den lille dansker" - Jeg har et håb om, at den kan blive min hidtil bedste og længste. Det bliver mit sidste forsøg her på blogscenen, går det ikke, er jeg færdig.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #543: 18 Feb 2009, 02:22 »

Jeg har netop skrevet en intro til en blog der formentlig kommer til at hedde: "Den lille dansker" - Jeg har et håb om, at den kan blive min hidtil bedste og længste. Det bliver mit sidste forsøg her på blogscenen, går det ikke, er jeg færdig.

Lyder lidt drastisk at du direkte er færdig? Man kan altid holde en lang pause og vende tilbage senere.

Må man spørge hvilken klub det kommer til at være? Og hvornår du regner med at udgive bloggen?
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #544: 18 Feb 2009, 02:26 »

Lyder lidt drastisk at du direkte er færdig? Man kan altid holde en lang pause og vende tilbage senere.

Må man spørge hvilken klub det kommer til at være? Og hvornår du regner med at udgive bloggen?

Hvis det ikke holder, stopper jeg med at blogge, og vil i stedet koncentrerer mig om mit andet skriftlige arbejde, det er på den måde. Jeg vil ikke afsløre klubben, da alle vil sige "NEJ!NEJ!NEJ!IKKE IGEN" - Nu kan folk måske gætte det, men dette gang er det en anderledes skrivemåde, det er ikke klubben der kommer i fokus, derimod "Den lille dansker". Jeg regner med at udgive den imorgen eller ihvertfald inden for de næste par dage, alt efter hvordan tingene lige kommer til at falde ud.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #545: 18 Feb 2009, 02:30 »

Hvis det ikke holder, stopper jeg med at blogge, og vil i stedet koncentrerer mig om mit andet skriftlige arbejde, det er på den måde. Jeg vil ikke afsløre klubben, da alle vil sige "NEJ!NEJ!NEJ!IKKE IGEN" - Nu kan folk måske gætte det, men dette gang er det en anderledes skrivemåde, det er ikke klubben der kommer i fokus, derimod "Den lille dansker". Jeg regner med at udgive den imorgen eller ihvertfald inden for de næste par dage, alt efter hvordan tingene lige kommer til at falde ud.

Hehe okay, jeg tror jeg har gættet det Thumbs Up

Du skal da i hvertfald have held og lykke, selvom jeg nu synes at man godt kan koncentrerer sig om to styks skriftlige arbejde Smiley Har selv 2 frivillige skriftlige jobs, og derudover en NFL blog kørende, og så den kommende FM blog Smiley Bare dejligt med masser af skrive om, og jeg tror også kun det gør en bedre Thumbs Up
Men igen, held og lykke. Jeg skal nok kigge forbi Peace
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #546: 18 Feb 2009, 02:32 »

Hehe okay, jeg tror jeg har gættet det Thumbs Up

Du skal da i hvertfald have held og lykke, selvom jeg nu synes at man godt kan koncentrerer sig om to styks skriftlige arbejde Smiley Har selv 2 frivillige skriftlige jobs, og derudover en NFL blog kørende, og så den kommende FM blog Smiley Bare dejligt med masser af skrive om, og jeg tror også kun det gør en bedre Thumbs Up
Men igen, held og lykke. Jeg skal nok kigge forbi Peace

Kan man også sagtens, men mit andet skriftlige projekt er rimelig stort. Dog er en blog en dejlig afveksling til at det andet Smiley Så derfor håber jeg at denne vil holde.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #547: 18 Feb 2009, 02:34 »

Kan man også sagtens, men mit andet skriftlige projekt er rimelig stort. Dog er en blog en dejlig afveksling til at det andet Smiley Så derfor håber jeg at denne vil holde.

Hehe kan sagtens følge dig  Thumbs Up
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #548: 18 Feb 2009, 13:48 »

Lyder spændende, kan du sige lidt mere om Jeres planer for bloggen?

Ikke rigtig andet end at ingen af os har prøvet at lave en blog, og når vi nu har et sjovt save kørende tænkte vi at vi ville prøve at kaste os ud i det  Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #549: 19 Feb 2009, 02:24 »

Jeg vil egentlig lige spørge, om der er nogle grafiker der vil give en hånd med, til den blog jeg starter engang nå patch 3 udkommer, som i kan læse længere oppe?
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #550: 19 Feb 2009, 02:32 »

Jeg vil gerne Shaft, så er spørgsmålet om mine grafiske evner er gode nok. Jeg kan da give et forsøg inden du udgiver. Smiley
Logged


Arsenal Football Club


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #551: 19 Feb 2009, 02:34 »

Jeg har netop skrevet en intro til en blog der formentlig kommer til at hedde: "Den lille dansker" - Jeg har et håb om, at den kan blive min hidtil bedste og længste. Det bliver mit sidste forsøg her på blogscenen, går det ikke, er jeg færdig.

Hvad er succeskriteriet så?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #552: 19 Feb 2009, 02:40 »

Hvad er succeskriteriet så?

Succeskriteriet er, at jeg kommer ud over den ene sæson, og gerne en hel del ud over den. Og så få hvisket det væk, at mine blogs ikke kan holde mere end en enkelt sæson. Og så skal der selvfølgelig være en hvis kvalitet i bloggen.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

andersfa123
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #553: 20 Feb 2009, 16:53 »

Hvad ville folk sige til at der kom en blog om F.C. København fra min side? Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #554: 20 Feb 2009, 17:32 »

Jeg ved ikke lige om det er det rette sted at spørge, da denne tråd nok mest er for FM blogs, men jeg går lidt og overvejer at starte en NHL blog, og så ville jeg bare lige høre lidt om der er stemning for det. Jeg aner ikke om det bliver til noget, og jeg er heller ikke helt sikker på endnu hvordan jeg eventuelt vil gøre det, men hvis der er stemning for det, kan det jo sagtens være at viljen til det får en tak op. Jeg ved dog ikke helt, da jeg er rigtig dårlig til at holde en blog længe!
Logged

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010