home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 53258 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #945: 13 Jun 2009, 21:19 »

Det vil være fedt, hvis at du kan levere noget både skrifligt og resultatmæssigt, (men) ikke for noget, men der har været en blog om/med dem, men som sagt, hvis at du kan levere, så bare kom med den.
Så følger jeg med og ser om du kan gøre det bedre end den forrige og om der er noget ved den, men det får vi at se?, men som Jharn go for it, hvis at du har lyst, skal du bare gøre det og så er det bare med at komme i gang.

Vh.Blackstone
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #946: 13 Jun 2009, 21:50 »

Som jeg lige har skrevet i min blog er den desværre lukket pågrund af en fejl (læs grunden i bloggen). Dog er lysten til at blogge stadig stor og jeg har en ny ide til hvordan jeg vil skrive. Jeg mangler bare et hold så bare fyr løs med et hold i gerne vil høre om. Jeg overvejer alle bud men jeg vil gerne havde en god begrundelse Wink
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #947: 13 Jun 2009, 22:08 »

Som jeg lige har skrevet i min blog er den desværre lukket pågrund af en fejl (læs grunden i bloggen). Dog er lysten til at blogge stadig stor og jeg har en ny ide til hvordan jeg vil skrive. Jeg mangler bare et hold så bare fyr løs med et hold i gerne vil høre om. Jeg overvejer alle bud men jeg vil gerne havde en god begrundelse Wink

Jeg kunne godt tænke mig at se en blog om Malaga.. Mener ikke at der har været en blog om dem før her på siden. De er jo netop rykket op i La Liga og har forstærket sig gevaldigt i kampen om at blive oppe, og i virkeligheden endte de jo helt oppe som nummer 8. De har helt klart et hold der kan gøre det samme i FM også.. Spillere som Duda, Eliseu, Adrian, Baha, Apoño og mange andre er med til at løfte holdet og er også nogle af de bedste spillere på holdkortet. Man starter med et forholdsvis lille transferbudget, men da jeg for nylig spillede med dem, anmodede jeg til bestyrelsen om flere penge og det endte så med at jeg fik hele 30 mio kr. at købe ind for, hvilket jo er pænt meget af en oprykker-klub. Af forstærkninger, vil jeg anbefale at du får forstærket midtbanen hvor Miguel Angel snart skal skiftes ud.. En spiller som Daniel Parejo kan jo altid fåes billigt, så han ville være oplagt..

Men nu skal jeg jo heller ikke sidde og sige hvem du skal købe hvis det bliver til en blog..
Men håber du tager Malaga..

Smiley
« Seneste Redigering: 13 Jun 2009, 22:11 af motZ » Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #948: 13 Jun 2009, 22:12 »

Et godt forslag motZ. Jeg overvejer det kraftigt. Bliv endelig ved med at komme med bud.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #949: 14 Jun 2009, 00:18 »

Ja Malaga er et godt bud, men jeg vil nu gerne se/høre en blog om det mindre hold Marbella, som ligger langt nede i den 3.Bedste række/liga mener jeg at det er, men som alligevel har et godt hold og hvis at du forstærker dem/dig lidt kan du også godt rykke op med dem, jeg var tæt på 1, Sæson, men rykkede ikke op og ligger nu til nedrykning i 2.Sæson og det er en stor udfordring at spille med dem.

Et andet hold er Atletico Bilbao, hvor udfordringen er kun at må spille med baskiske spillere af nationalitet også selvom at det kun er som 2.Nationalitet og bringe detm til toppen og få dem ud at spille i Europa.

Sogndal med Håvard Flo som Spydspids, den gamle ræv, som havde sin bedste tid i AGF og kluben ligger i den 2.Bedste række/liga og du skal rykke op med dem og prøve at blive i den bedste liga, når at du er rykket op.

Red Star Belgrade(Røde Stjerne Beograd) få dem i toppen og ud i Europa og prøve at føre dem til tops der.

Det var vist det fra mig og mine bud.
Jeg hhåber at du kan bruge dem til noget.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 14 Jun 2009, 00:43 af Blackstone » Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #950: 14 Jun 2009, 00:32 »

Ja Malaga er et godt bud, men jeg vil nu gerne se/høre en blog om det mindre hold Marbella, som ligger langt nede iden 3.Bedste række/liga mener jeg at det er, men som alligevel har et godt hold og hvis at du forstærker dem/dig lidt kan du også godt rykke op med dem, jeg var tæt på 1, Sæson, men rykkede ikke op og ligger nu til nedrykning i 2.Sæson og det er en stor udfordring at spille med dem.

Et andet hold er Atletico Bilbao, hvor udfordringen er kun at må spille med baskiske spillere af nationalitet også selvom at det kun er som 2.Nationalitet og bringe detm til toppen og få dem ud at spille i Europa.

Sogndal med Håvard Flo som Spydspids, den gamle ræv, som havde sin bedste tid i AGF og kluben ligger i den 2.Bedste række/liga og du skal rykke op med dem og prøve at blive i den bedste liga, når at du er rykket op.

Red Star Belgrade(Røde Stjerne Beograd) få dem i toppen og ud i Europa og prøve at føre dem til tops der.

Det var vist det fra mig og mine bud.
Jeg hhåber at du kan bruge dem til noget.

Vh.Blackstone

Jeg takker for dine bud, men jeg har valgt en blog med Malaga og jeg har allerede lagt en intro op.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #951: 14 Jun 2009, 00:44 »

Ok det ser jeg også frem til og vil tjekke den snart og se om jeg vil blive ved med at følge den.

Vh. Blackstone
Logged

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #952: 14 Jun 2009, 05:30 »

Jeg har tænkt på følgende:
Jeg har fået lyst til at opstarte en blog, og er kommet på en forholdsvis ny idé. Jeg er igang med et save med Manchester City, hvor jeg har opnået det meste. Jeg valgte så i sæson 2010/2011 at sælge de fleste profiler, og få skabte et ungt talentfuldt hold. Min gennemsnitsalder ligger på 20 år.
Jeg har så gået med tanken at tage til Hull eller en klub som ligner i næste sæson. Der vil jeg prøve at udvikle det danske landshold videre, eller finde et andet europæisk landshold som virkelig har brug for hjælp med klasse spillere. Jeg er også igang med at finde et nyt stortalent til målposten på brasiliens landshold.

Så er spørgsmålet, hvad jeg skal vælge og hvordan jeg skal skrive det.
Skal jeg skrive med opdateringer, som indeholder mange facts, grafik og overordnede oplysninger. Der vil også være tekst, og mere eler mindre opsætning som en almindelig blog.
Eller skal jeg bare tage den normale blogform? Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #953: 14 Jun 2009, 08:08 »

Lyder meget godt.

jeg syntes du skal tage det dit hjerte banker mest for.

Begge er gode ideér.  En blog er altid bedst med lidt grafik Wink
Logged

(:

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #954: 14 Jun 2009, 08:24 »

Lyder meget godt.

jeg syntes du skal tage det dit hjerte banker mest for.

Begge er gode ideér.  En blog er altid bedst med lidt grafik Wink
Jamen, jeg kan nemlig ikke bestemme mig. Opstemt
- men hælder mest til siden, hvor jeg ligger min energi på grafik og fact/overblikket  Thumbs Up
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #955: 14 Jun 2009, 08:33 »

Den er altså meget svær.


Hvis det er så prøv at se, om den med Hull(eller en anden klub) er sjov.
Og hvis ikke så, start en med et Landshold Smiley


Thumbs Up
Logged

(:

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #956: 14 Jun 2009, 13:29 »

Jeg vil måske overveje at starte min første blog her i nærmeste fremtid. Jeg vil lige høre om der er interesse for en blog om det bosniske landshold?
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #957: 14 Jun 2009, 13:32 »

Det er nyt på siden så det ville klart være spændende. Jeg er dog ikke så meget til landsholds-blogge, men hvis du kan lave en blog der fanger mig skal jeg nok følge den. Så prøv da at starten den, men du skal selvfølgelig kun, hvis du selv har sotr lyst til at skrive Wink
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #958: 14 Jun 2009, 13:36 »

Jeg er ikke helt sikker på om det bliver landsholdet, men når jeg har fundet det rette hold, vil jeg gå i gang. Selvom mit landshold tiltrækker mig, hvor jeg ville prøve at føre dem til noget stort. Prøver lige at se hvordan det går.

Tak for kommentaren. Thumbs Up
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #959: 14 Jun 2009, 15:17 »

Nogen der kan anbefale et hold?

Vil gerne være et hold hvor man kan rykke op, gerne i i Dk,
Logged

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010