home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56384 gange)
kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #90: 25 Nov 2008, 18:27 »

Ikke "Flaget på brystet" for så er det jo bare taget fra Cesc af. Men "Flaget skal blafre" lyder da meget fint Smiley
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #91: 25 Nov 2008, 18:27 »

Synes bestemt ikke du skal tage dig i brug af 'Flaget på brystet'. Det er et navn som Cesc bruger i sin blog, synes du skal finde dit eget og som du os har gjort i 'Flaget skal blafre', men synes det lyder meget godt.

Men har du et mål med Hertha Berlin, for så kunne evt. få det ind i overskriften?
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #92: 25 Nov 2008, 18:29 »

Synes bestemt ikke du skal tage dig i brug af 'Flaget på brystet'. Det er et navn som Cesc bruger i sin blog, synes du skal finde dit eget og som du os har gjort i 'Flaget skal blafre', men synes det lyder meget godt.

Men har du et mål med Hertha Berlin, for så kunne evt. få det ind i overskriften?
Ja okay. Det var måske ikke så smart med Flaget på brystet pga. Cescs blog.
Nej, jeg har ingen mål med Hertha. Det plejer jeg aldrig at have i blogs, så nej. Tror det bliver Flaget skal blafre.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #93: 25 Nov 2008, 18:34 »

Altså, et af deres kælenavne er Die Alte Dame (Den gamle dame), så det kunne du jo også kalde den.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #94: 25 Nov 2008, 18:36 »

Altså, et af deres kælenavne er Die Alte Dame (Den gamle dame), så det kunne du jo også kalde den.
Den gamle dame? Mange vil nok tro det er en Juventus blog så. Har aldrig hørt Hertha blive kaldt det, men jeg skal nok ikke udtale mig, når jeg ikke ved noget om det.
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #95: 25 Nov 2008, 18:39 »

The Blue-Whites er åbenbart også et af deres kælenavne.
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #96: 25 Nov 2008, 18:45 »

Mange tak alle sammen. Jeg behøver ikke flere navne nu. Har valgt et og det bliver ''Flaget skal blafre''.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #97: 25 Nov 2008, 18:48 »

Hej Dasmessi.

Det vil uden tvivl glæde mig at se en blog fra dig, omend jeg slet ikke er vild med klubben, og jeg aldrig bliver det. Er ikke i stemning for en blog om et tysk hold, og hvis det endelig skulle være, ville Leverkusen være min klare favorit. Det er dog kun fordi det er mit favorithold fra Tyskland. Hvis, du endelig beslutter dig for at lave en blog om Berlin, synes jeg ikke du skal kalde den "Flaget på brystet". Det vil jo være som at hugge Cesc' ide, selvom nu det lyder meget godt. "Flaget skal blafre" vil uden tvivl også virke, men jeg er egentlig af den samme mening som motZ. Hertha Berlin er igennem mange år blevet kendt for navnet "Die alte dame", og derfor vil det selvfølgelig være oplagt at vælge det, som overskrfit, på trods af at Juve har det samme kælenavn. Du kunne også bruge "The Blue-Whites", som jeg tit har set/hørt dem blevet omtalt.

Jeg vil i hvert fald følge bloggen, og så bare håbe på at du får skiftet klub i en fart!
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #98: 25 Nov 2008, 21:03 »

Er FM 08 blogs stadig i nogenlunde kurs? For så vil jeg da ikke udelukke en, i en nær fremtid.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #99: 25 Nov 2008, 21:04 »

Er FM 08 blogs stadig i nogenlunde kurs? For så vil jeg da ikke udelukke en, i en nær fremtid.

Jeg er skam ligeglad med om det er Fm08 eller 09.. Bare bloggen fanger Wink Så kom du bare med en blog  Thumbs Up
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #100: 25 Nov 2008, 21:07 »

Er FM 08 blogs stadig i nogenlunde kurs? For så vil jeg da ikke udelukke en, i en nær fremtid.
Ja det er de!! Og jeg vil da gerne læse med i den, hvis den kommer op Smiley
Logged


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #101: 26 Nov 2008, 19:08 »

HVIS jeg kan få det til at køre nogenlunde med Almería, vil jeg fortælle jer om det spil, forhåbentlig i en blog på et tidspunkt.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #102: 27 Nov 2008, 06:52 »

HVIS jeg kan få det til at køre nogenlunde med Almería, vil jeg fortælle jer om det spil, forhåbentlig i en blog på et tidspunkt.

Det ville jeg elske hvis skete, Gud.
Logged

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #103: 27 Nov 2008, 15:56 »

hej alle :)æhmm hvad ville i sige til en blog om liverpool?og forøvrigt hvordan gør man så der kommer billeder i teksten?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #104: 27 Nov 2008, 16:00 »

Ang. billeder kan du læse denne guide for inspiration - http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=20;start=0;guide_id=35
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010