|
kie
|
|
Jeg overvejer at starte en Aston Villa blog i starten af februar. Det bliver dog nok først der, da jeg pt. hjælper Berendt med den update for januar måned. Ville der være stemning for det?  Ja der er stemning for en Aston Villa blog, jeg ville heller en gerne se en Aston Villa blog.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Den kommer som sagt først i gang senere, da den update har førsteprioritet. Men jeg regner med at starte et test spil med aston villa inden længe, og se om jeg vil starte en blog med dem  EDIT: Jeg starter nok en Villa blog. Er der så nogle som gider at lave et topbanner?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 15:13 af DavidMadsen »
|
|
|
|
|
|
|
Mattias_agger
|
|
Hey folkens.
Ikke så mange af jer kender mig, men jeg overvejer lidt at starte en blog over det spil jeg er igang med.
Nogen interesse?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JessThorup-FAN
|
|
Hey folkens.
Ikke så mange af jer kender mig, men jeg overvejer lidt at starte en blog over det spil jeg er igang med.
Nogen interesse?
Hvem spiller du med ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Coldice
|
|
Halløjsa alle Lidt tid siden at min Corinthians-blog stoppede, men jeg har jo stadig lysten til en ny! Hvad siger i til en blog om et ukendt græsk hold? Thrasyvoulos, de er op til denne sæson er rykket op i den bedste græske række. Men har det interesse hos nogen? Mads 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 14 Jan 2009, 20:56 af Coldice »
|
|
|
|
|
|
|
Mattias_agger
|
|
Hvem spiller du med ?
AIK (Svensk) Var i CL i 2. sæson og er lige startet med tredje. Overvejer at skrive om 4. og fremad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nieki
Gæst
|
|
Halløjsa alle Lidt tid siden at min Corinthians-blog stoppede, men jeg har jo stadig lysten? Er der en interesse for en blog om et ukendt græsk hold? Thrasyvoulos, de er et hold som op til denne sæson er rykket op i den bedste græske række. Til jer der måske hellere ville se et "stort og kendt" hold, så kan jeg sige: det kommer ikke på tale hos mig, da jeg ser størst udfordring i de små hold og helst ukendte!  Men har det interesse hos nogen? Mads  Her det vil være sjovt og høre om et lille græsk hold som Thrasyvoulos
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Hey folkens.
Nogen interesse?
OT: du er den tredje på det her site, der har det avator 
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Mattias_agger
|
|
OT: du er den tredje på det her site, der har det avator  Det er da ikke så mærkeligt Freddie er den bedste sanger ever
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JessThorup-FAN
|
|
AIK (Svensk)
Var i CL i 2. sæson og er lige startet med tredje. Overvejer at skrive om 4. og fremad
Hmmm.. oki 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiielsenxD
|
|
har aldrig nogensinde hørt om det? x) lyder spændende, skal nok følge.
|
|
|
|
|
|
- manchesterunited - forever i'll be a red devil.
|
|
|
|
|
NiielsenxD
|
|
har en lille idé om at starte en blog i starten af februar. men hvem skal jeg være? har tænkt på danske anden div. hold? nogle foreslag om ønskede blogs?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aabmads
|
|
en blog om b93 kunne da være nice nielsen:D?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
Jeg har gået med tanken om en 'Derby County' blog så snart jeg har overstået eksamnerne.. Hvad siger folk til det? (: Eller skal jeg køre videre på mit save med Levante (Tidl. Montrose)? Hehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiielsenxD
|
|
en blog om b93 kunne da være nice nielsen:D?
hmm.. kunne selvføgelig være spændende nok, men havde mere overvejet skovbakken fordi jeg selv spiller der til daglig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|