home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 743 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 51 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 112269 gange)
SkovGaards
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1905: 14 Jun 2009, 15:59 »

Skal ikke have så meget hjælp til at finde en klub, det har jeg gjort - næsten da.
Jeg sidder og skal vælge mellen Genoa og Fiorentina lige nu, så vil høre om i har erfaringer med dem, og kan komme med en anbefaling af de to klubber hver især.
Skulle i have andre klubber i tankerne, så kom da med dem Smiley

vestergaard3
Ynglingespiller

« Svar #1906: 14 Jun 2009, 16:04 »

jeg har haft en save med fiorentina, og det kan jeg anbefale! Godt hold, god økonomi, og de kan faktisk også tiltrække udmærkede spillere. Spillere som Vargas, Montolivo, Mutu og Kuzmanovic bliver/er rigtig gode spillere, og efter et par år kan du sagtens blande dig i toppen af europæisk fodbold Smiley

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1907: 14 Jun 2009, 16:07 »

jeg har haft en save med fiorentina, og det kan jeg anbefale! Godt hold, god økonomi, og de kan faktisk også tiltrække udmærkede spillere. Spillere som Vargas, Montolivo, Mutu og Kuzmanovic bliver/er rigtig gode spillere, og efter et par år kan du sagtens blande dig i toppen af europæisk fodbold Smiley

Den eneste grund til jeg ikke har valgt Genoa endnu er også at fiorentina har et par klasse spillere i specielt vargas og montolivo som jeg bare elsker.
Genoa har dog mange unge talentfulde spillere, på næsten alle pladser?
Hva med økonomisk?
Får man underskud/overskud i de to klubber?

Guldbrand
Gæst

« Svar #1908: 14 Jun 2009, 16:07 »

Det er ikke så meget et decideret hold jeg savner, men jeg står mere og mangler en lækker challenge at gå i gang med...

Jeg er ved at køre træt i mit nuværende save, og vil prøve noget nyt, og gerne et spil med et eller andet form for mål som man skal opnå. Jeg har ledt lidt her på siden og andre sider efter nogle challenges som jeg kunne gå i gang med, men syntes ikke der er nogen der har fanget min interesse..  Så hvis der er nogle af jer som kender en lækker challenge eller et fedt koncept som man kunne spille efter ville jeg blive glad. For er som sagt ved at gå lidt død i min nuværende save.

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1909: 14 Jun 2009, 16:19 »

Det er ikke så meget et decideret hold jeg savner, men jeg står mere og mangler en lækker challenge at gå i gang med...

Jeg er ved at køre træt i mit nuværende save, og vil prøve noget nyt, og gerne et spil med et eller andet form for mål som man skal opnå. Jeg har ledt lidt her på siden og andre sider efter nogle challenges som jeg kunne gå i gang med, men syntes ikke der er nogen der har fanget min interesse..  Så hvis der er nogle af jer som kender en lækker challenge eller et fedt koncept som man kunne spille efter ville jeg blive glad. For er som sagt ved at gå lidt død i min nuværende save.

du kunne jo spille et Keep it national save, hvor det første mål var at der inden for x antal år kun var hjemlige spillere i truppen, derefter kunne målet være at alle dine spillere skulle være egen avl, hvilket virkelig vil kunne give dig mange år at spille i!

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #1910: 14 Jun 2009, 16:26 »

Jeg synes, at du skal gå igang med den italienske liga! Både i Serie A og B er der hold med store udfordringer, og der er virkelig meget konkurrence blandt både top-, bund- og midterholdene, så du er altid sikret spænding og gode spillere i Italien.

Tophold:
I Italien er der en del hold, som kan kæmpe med om titlen; Milan, Inter, Roma og Juventus. Ens for alle holdene er dog, at de godt kunne klare en ordentlig overhaling, mange af deres topspillere er op omkring eller over de 30, og det er derfor naturligt at gennemføre et generationsskifte i klubberne. Her kan du både fokusere på italienske spillere, da der er et hav af store talenter, som kan erhverves til alle holdene. Eller du kan forsøge at gennemskue en af holdenes transfer-taktikker, og bygge videre på den med et dertilhørende generationsskifte. En fordel er også at alle trupperne i forvejen råder over italienske klassespillere, en ting som man tit godt kan savne i de andre ligaer.

Midterholdene:
Den italienske liga rummer nok flere af verdens bedste midterhold; Sampdoria, Fiorentina, Udinese og Napoli. Alle disse hold bygger deres trup på gode spillere i en fornuftig alder og for det meste også med en overvægt af italienske spillere. Her er missionen klar; vind Serie A, og det gode ved lige netop den italienske liga er, at alle holdene rummer potentialet og kvaliteten til at man kan skabe et rigtig godt hold. Her kan man igen skaffe et hav af unge italienske stjerner eller satse på at købe etableret ind, og derved kreerer succes med det samme.

Resten:
Udover de oplagte udfordringer rummer både Serie A og B en masse udfordringer, som nok er for de trænede. Her snakker jeg om hold som Palermo, Genoa, Lazio og Parma. Alle disse hold har en solid trup, og igen er der mulighed for et hav af gyldne køb, og derudover er der også let basis for stor økonomisk succes, da topholdene tit er meget hurtige til at komme ud med den store pengepung. Denne udfordring kræver nok mere tålmodighed, da succes med det samme er nærmest umuligt. Men alle klubbene har en organisation bag sig, og med en god træner kan man skabe stor succes!

Skipper
Gæst

« Svar #1911: 14 Jun 2009, 16:27 »

Tak for hjælpen.

Villa og Hoffenheim vil jeg nok lige prøve, syntes bare City har for mange penge det bliver for åndssvagt.

DennisKjeldsen
Ynglingespiller

« Svar #1912: 14 Jun 2009, 16:50 »

Jeg vil helst gerne spille i viasat division ..
Et hold med penge og som også skulle have spillere der kan klare at rykke op, viborg silkeborg og lyngby er udelukket .. ellers andre gode?

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1913: 14 Jun 2009, 16:52 »

Jeg vil helst gerne spille i viasat division ..
Et hold med penge og som også skulle have spillere der kan klare at rykke op, viborg silkeborg og lyngby er udelukket .. ellers andre gode?

AB

vestergaard3
Ynglingespiller

« Svar #1914: 14 Jun 2009, 16:53 »

Den eneste grund til jeg ikke har valgt Genoa endnu er også at fiorentina har et par klasse spillere i specielt vargas og montolivo som jeg bare elsker.
Genoa har dog mange unge talentfulde spillere, på næsten alle pladser?
Hva med økonomisk?
Får man underskud/overskud i de to klubber?
fiorentina får man overskud hvis du spiller rigtigt Opstemt.

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

schöler/*-*
Gæst

« Svar #1915: 14 Jun 2009, 17:57 »

Har længe ikke rigtig kunne med et spil, derfor vil jeg gerne lige have lidt hjælp.

Krav:
Helst ikke i den bedste liga i landet.
Helst i England eller Danmark.
Må gerne have muligheder for oprykning, måske først efter et stykke tid.

I DK har jeg tænkt på Fredericia, Herfølge og FC Fyn, i England ikke nogle bestemte hold, men det gør ikke noget hvis det ligger i CCL 1 eller 2.

Håber I har nogle bud!

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1916: 14 Jun 2009, 18:58 »

Har længe ikke rigtig kunne med et spil, derfor vil jeg gerne lige have lidt hjælp.

Krav:

I DK har jeg tænkt på Fredericia, Herfølge og FC Fyn, i England ikke nogle bestemte hold, men det gør ikke noget hvis det ligger i CCL 1 eller 2.

Håber I har nogle bud!
Leeds er et fantastisk godt bud, spilleren fabian delph vil være nøglespiller for dig hver eneste sæson og er virkelig god, klubben bliver ofte solgt hvilket giver gode penge. ellers er Millwal et godt bud

JonasN
Lilleputspiller
*

« Svar #1917: 15 Jun 2009, 10:06 »

Krav:

Håber I har nogle bud!

Leeds er lige dig! Wink

kennis
Ynglingespiller

« Svar #1918: 15 Jun 2009, 10:14 »

ja helt sikkert leeds Smiley du kan tiltrække gode spillere som stehphane appiah plus at der er rigtig god mulighed for oprykning.

tror det bliver svært med fredericia har selv været dem og de har ikke lige frem det bedste hold. Hefgølge ville nok være gode måske også fc fyn

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #1919: 15 Jun 2009, 10:29 »

Eller AB Smiley

Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010