home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 112799 gange)
sindsygt
Gæst

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1680: 28 Maj 2009, 15:55 »

Hvad med at føre Sønderjyske til tops? eller en anden "lille" dansk klub Wink
SønderjyskE har jeg også selv tænkt på, men ved ikke om det bliver nogle af dem Smiley.
Ikke noget LLM eller noget? Opstemt
Jeg havde nogle fantastiske karrierer med Shakhtar og Sunderland på et tidspunkt. Det er i hvertfald nogle hold jeg kan anbefale Smiley
LLM, og også en mulighed, men jeg har allerede et spil med dem som jeg spille på en gang i mellem. Shaktar og Sunderland tror jeg også er 2 rigtig spændende hold.

Jeg sidder selv og tænker Danmark ellle Tyskerland? Noger der kan anbefale nogle hold derfra? Smiley.

DavidMadsen
Manager

« Svar #1681: 28 Maj 2009, 15:59 »

Jeg søger også et nyt game. Derfor vil det være super, hvis I skriver hvem I har haft jeres edste spil med.
Mit bedste spil i 09, må helt klart være mit nuværende Cádiz spil. Det er pisse underholdende, og en lidt nem udgave, af LLM Smiley

SønderjyskE har jeg også selv tænkt på, men ved ikke om det bliver nogle af dem Smiley.LLM, og også en mulighed, men jeg har allerede et spil med dem som jeg spille på en gang i mellem. Shaktar og Sunderland tror jeg også er 2 rigtig spændende hold.
Jeg sidder selv og tænker Danmark ellle Tyskerland? Noger der kan anbefale nogle hold derfra? Smiley.
De er skam også spændende. Hvis du er til LLM, kan jeg klart anbefale Cádiz. Det er nok mit bedste save i 09.
I Danmark er det sjovt at spille med Horsens, da de har Gilberto, Lawan og Berisha osv. Og de er jo heller ikke ligefrem et tophold. I Tyskland kunne du prøve Hoffenheim, eller de nykårede mestre fra Wolfsburg. Leverkusen er også underholdende Smiley

Nistelrooyen
Reserveholdsspiller

« Svar #1682: 28 Maj 2009, 16:02 »

jeg tænkte på om der ikk var nogen som ville komme med lidt inspiation til et gem skal være okay udfordring i det.. gider kun serie a, PL og den spanske liga

GLORY GLORY MAN UNITED

sindsygt
Gæst

« Svar #1683: 28 Maj 2009, 16:06 »

Mit bedste spil i 09, må helt klart være mit nuværende Cádiz spil. Det er pisse underholdende, og en lidt nem udgave, af LLM Smiley
De er skam også spændende. Hvis du er til LLM, kan jeg klart anbefale Cádiz. Det er nok mit bedste save i 09.
I Danmark er det sjovt at spille med Horsens, da de har Gilberto, Lawan og Berisha osv. Og de er jo heller ikke ligefrem et tophold. I Tyskland kunne du prøve Hoffenheim, eller de nykårede mestre fra Wolfsburg. Leverkusen er også underholdende Smiley
Valget står mellem Horsens, Vejle og SønderjyskE. De tre bundhold i DK!
Så skal jeg bare have fundet ud af hvem af dem, det skal være Smiley.

Hvis andre har erfaringer med en eller flere af disse 3, må i meget gerne skriver! Smiley.

DavidMadsen
Manager

« Svar #1684: 28 Maj 2009, 16:17 »

Valget står mellem Horsens, Vejle og SønderjyskE. De tre bundhold i DK!
Så skal jeg bare have fundet ud af hvem af dem, det skal være Smiley.

Hvis andre har erfaringer med en eller flere af disse 3, må i meget gerne skriver! Smiley.
Det skal helt klart være Horsens. De har et dejligt mandskab, hvor du sagtens kan komme langt! Smiley
Jeg vandt f.eks. ligaen (i 1. sæson) ved en fejl i FM08. Jeg kom til at gå på ferie, inden jeg tog til fodbold en dag. Og da jeg kom hjem, var jeg to point foran Brøndby inden sidste spillerunde. Og de tabte så deres sidste kamp.
Jeg har desværre ikke haft tid, til at få startet en ordentlig Horsens karriere i 09, men har kort haft en karriere. Den var meget spændende, men jeg fandt kort efter ud af, at jeg ville blogge om Aston Villa Opstemt

sindsygt
Gæst

« Svar #1685: 28 Maj 2009, 16:25 »

Jamen, så bliver det AC Horsens! Smiley.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #1686: 29 Maj 2009, 19:27 »

Hvis nogen mangler inspiration til at starte et nyt save så kan jeg da her give et par forslag:

Udinese - Udinese er et hold som jeg selv har haft kæmpe succes med og jeg er nu i 2019... Du skal ikke forvente en bankkonto der siger spar 2 men de har en fornuftig trup som man sagtens kan bygge videre på...

Las Palmas - Hvis i går ind på fmdanmark.dk så ligger der en challenge som omhandler Las Palmas. Denne challenge tog jeg selv op og har haft stor succes (valgte dog ikke at følge reglerne for denne challenge da jeg ikke brød mig om transfer reglerne, og derfor har jeg da heller ikke indsendt mine bedrifter!) Har netop afsluttet min 5. sæson og endte nummer 3 i Liga BBVA - min bedste præstation hidtil...

Jeg selv haft stor fornøjelse med begge hold så tænkte at andre måske også kunne have det...

Kampf1
Lilleputspiller
*

« Svar #1687: 30 Maj 2009, 08:42 »

Jeg kunne godt tænke mig at starte et nyt save op men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvem det skal være.
Det skal helst være et hold der ligger og kæmper mod nedrykning i en af de 4 store ligaer og samtidig må de gerne have et stort transfer budget så jeg kan sætte mit eget præg på holdet
håber på hurtigt svar

San Diego Chargers go to the superborl 2010

FCK
Lyngby BK
Tottenham

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1688: 30 Maj 2009, 11:54 »

Jeg kunne godt tænke mig at starte et nyt save op men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvem det skal være.
Det skal helst være et hold der ligger og kæmper mod nedrykning i en af de 4 store ligaer og samtidig må de gerne have et stort transfer budget så jeg kan sætte mit eget præg på holdet
håber på hurtigt svar
Det er ikke helt nemt at finde en nedrykningstruet klub med mange penge, men jeg kan dog komme i tanke om Sunderland, de skulle gerne have ret mange penge og en fin trup, til trods for at de ligger i den kedelige ende af PL

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #1689: 30 Maj 2009, 12:25 »

Sunderland ! Dem har jeg prøvet, jeg endte på 7 pladsen !! I 1 sæson

Så dem kan du skam godt rykke med ! Wink

(:

MIKKELFM
Juniorspiller
**

« Svar #1690: 30 Maj 2009, 12:29 »

Hej freaks
Jeg søger en bund klub med dårlig økonomi.
Den må ligge i: England, Frankrig og tyskland

på forhånd tak  (:

The Reds - Unrivaled History - Glorious Future

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #1691: 30 Maj 2009, 13:47 »

Hvem skal jeg være? Jah det spørger man tit sig selv om når man skal starte sit spil. Jeg er nået til det punkt hvor jeg nu er i tvivl. Vil gerne være det hold som har målsætningen om top 6 men som næsten altid flopper. Krav: Det må ik være engelsk, spansk, italiensk eller tysk. Det har jeg bestemt for at gøre det lidt mere til en udfordring, som nok kommer ud i en blog, Håber i kan hjælpe mig..

-LFC-
Manager

« Svar #1692: 30 Maj 2009, 13:49 »

Synes Marseille passer fint efter dine krav. Det er et hold der før Eric Gerets og stadig tildels under ham, var berømt for ustabilitet, så det kan du gå ind og endeligt rette op på ved at skubbe Lyon af tronen. Smiley

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #1693: 30 Maj 2009, 14:11 »

Marseille lyder da spændende, men måske endda for stor en klub.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1694: 30 Maj 2009, 14:24 »

Jeg synes du skal kigge på Toulouse. Der forventes ikke så meget til dig, men man kan godt komme op i en top 6, hvis man for fundet den rette taktik og måske et par indkøb. Det er ikke en klub der kan nå nogle medaljer, men en spændende midter klub der faktisk har en ret god trup. Carrasso på mål, Jérémy Mathieu i forsvaret, Gignac i angrebet og talenter som    Moussa Sissoko, Cheikh M'Bengue og Mohamed Fofana, alle spillere der kan blive nøgle spillere på holdet, eller indbringe en stor pose penge.

Synes du skal vælge Toulouse, en spændende midterklub Smiley

Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010