|
A Coruna
Gæst
|
|
PLEASE HJÆLP MIG  Portsmouth: de har et ok hold og transferbudget (65 hvis du siger du vinder ligaen) og prøv at føre dem op i toppen af Premier League 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Nu har jeg endelig fundet nogle hold jeg vil være men nu er jeg i tvivl om hvem det skal være hvad synes i ? Skal det være: Lazio Wolfsburg Fiorentina ?
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Esbjerg
Lilleputspiller
|
|
Fiorentina
|
|
|
|
|
|
hvis vi skal frygte Ailton, så burde i frygte Elanga  Bødlen til fangen, der skulle hænges : "Der er kommet brev til dig" ..."nåh,det er nok benådningen!"..."Nej - du har vundet 4 millioner i Lotto" :-)
|
|
|
|
|
A Coruna
Gæst
|
|
Hey: Jeg vil gerne være en klub med transferbudgettet i orden (min 80 mio) og de skal kunne kæmpe med i toppen af ligaen. håber i kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SkovGaards
|
|
sidder og skal vælge mellem standard liege, fenerbache, duisburg, freiburg og nürnberg, hvem skal jeg tage?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
madsskaarup
Gæst
|
|
Er ved at løbe tør for klubber jeg har lyst til at være .. så nu vil jeg gerne prøve kræfter i en ikke særlig kendt fodboldnation .. er der nogle der har nogle forslag eller erfariner ?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalle75
|
|
Hey: Jeg vil gerne være en klub med transferbudgettet i orden (min 80 mio) og de skal kunne kæmpe med i toppen af ligaen. håber i kan hjælpe  Prøv Olympique Lyon fra Frankrig. De opfylder alle dine kriterier, og har et godt hold at bygge på sidder og skal vælge mellem standard liege, fenerbache, duisburg, freiburg og nürnberg, hvem skal jeg tage?
Standard Liege  Er ved at løbe tør for klubber jeg har lyst til at være .. så nu vil jeg gerne prøve kræfter i en ikke særlig kendt fodboldnation .. er der nogle der har nogle forslag eller erfariner ??  Hvad med Kroatien eller Tjekkiet?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Maj 2009, 09:13 af Dalle75 »
|
|
At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Hey vil gerne lave et nyt spil ved bare ikk hvilken klub det skal være, gerne med lidt penge på hånden
|
|
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Man City måske.  Har prøvet city gider ikk dem igen..
|
|
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Shakhtar  Tror du man kan hente syge spillere til dem, som diego fra werder bremen og sån, ellers et andet bud?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
FC Girodins Bordeaux
|
|
|
|
|
|
''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Tror du man kan hente syge spillere til dem, som diego fra werder bremen og sån, ellers et andet bud?
Tja, ved jeg ikke. Ellers må du jo bare vinde noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Tja, ved jeg ikke. Ellers må du jo bare vinde noget  Har du andre forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|