home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 710 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 112290 gange)
Barca-boy
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #630: 07 Feb 2009, 21:24 »

Tænkte på om man ikke kunne gøre nogte lignende med den her tråd som Gosser gjorde med talenterne? Altså ligge dem ind i en excel fil? Smiley

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #631: 08 Feb 2009, 21:47 »

Jeg er nu løbet død i mit Sampdoria spil i 3 sæson Smiley
Så er der nogen der har et godt råd til en klub er åben for næsten alt
der skal bare være begrundelser med, og så skal klubben ha en lille slat transferpenge Wink
?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Erzael
Manager

« Svar #632: 08 Feb 2009, 22:11 »

Tænkte på om man ikke kunne gøre nogte lignende med den her tråd som Gosser gjorde med talenterne? Altså ligge dem ind i en excel fil? Smiley

Hvordan tænker du på?

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #633: 08 Feb 2009, 22:26 »

Den er ikke helt gennemtænkt, men altså sådan hvor man skriver om en klub man har været fx penge, mulige indkøb osv. Og så lægge dem over i excel-fil og så kan man så læse om klubberne der? Smiley Det er muligt jeg prøver på det en af de følgende dage, hvis tiden er til det.

Erzael
Manager

« Svar #634: 08 Feb 2009, 22:29 »

Lyder som noget hårdt arbejde. Og herinde står der jo ikke specielt meget. De fleste skriver jo bare forskellige forslag til klubber man kan være uden nogen begrundelse overhovedet. Men lyder ellers som en god ide Smiley

Cristiano-Ronaldo
Gæst

« Svar #635: 08 Feb 2009, 22:29 »

vil spille med arsenal måske ved i hvor arsenal Way taktikken kan hentes ?

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #636: 09 Feb 2009, 00:27 »

heey drenge =)
er gået død i min lange gemmer, hvor jeg startet i Hoffenheim (synes jeg du skal vælge Cesc) og derefter skiftet til Roma, hvor jeg skal til og igang med anden sæson.. men er gået død i den.. så vil hører om i har nogen forslag.. gerne et midter-hold.. og gerne noget protientale i det.. helst ikke den Tyske og Italienske liga.. nogen forslag Smiley på forhånd tak

nogen bud? Wink

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Erzael
Manager

« Svar #637: 09 Feb 2009, 00:38 »

Ville foreslå Newcastle. Det er et godt midterhold i Premier League, med et fornuftigt transferbudget, og man kan da også hive attraktive spillere til klubben. Har selv taget kampen op med dem, og der lykkedes det mig at få Higuain og Drenthe til klubben Smiley

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #638: 09 Feb 2009, 00:42 »

Ville foreslå Newcastle. Det er et godt midterhold i Premier League, med et fornuftigt transferbudget, og man kan da også hive attraktive spillere til klubben. Har selv taget kampen op med dem, og der lykkedes det mig at få Higuain og Drenthe til klubben Smiley

Wow, sad faktisk og kiggede på den klub.. haha.. lyder spændende, men vil se om der kommer nogen andre bud.. men er dem pt. jeg vil starte med imogen..

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #639: 09 Feb 2009, 09:01 »

Wow, sad faktisk og kiggede på den klub.. haha.. lyder spændende, men vil se om der kommer nogen andre bud.. men er dem pt. jeg vil starte med imogen..
Hva med Bordeaux? Jeg synes de har et spændende hold og jeg har ogå selv overvejet dem meget.

Cesc
Gæst

« Svar #640: 09 Feb 2009, 13:03 »

alméria
Jeg har spillet lidt med denne klub, og jeg kan garantere dig for, at du vil få et sjovt spil ud af det. Holdet er virkelig stærkt, har nærmest ingen fejl og mangler i første sæson, og du skal egentlig kun underskrive nye kontrakter i første vindue. Pengene er fine nok, men for at stabilisere din økonomi til januar eller sommervinduet 09, vil jeg ikke købe ind i den første sæson. I anden kan du så hente spændende navne, og husk at holde øje med fri transfere.

Mulighederne er mange i Alméria, for du har mange forskellige typer. En angriber skal dog lokkes til klubben, og helst på fri transfer, for der er kun to deciderede fra start af. De har dog superhøj kvalitet, så det er bare en reserve der skal hentes. En anden løsning på det problem, kan være, at du henter et talent som lige så langsomt kan køres ind. Det vil være et smart trick.

Ja, hvad er der mere at sige? Spil med Alméria, hvis du søger lidt mere udfordring end Newcastle og Bordeaux, som man jo med stor sandsynlighed kan vinde mesterskabet med inden for 1-2 sæsoner.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #641: 09 Feb 2009, 13:22 »

tag QPR, det må nok siges, at være en udfordring der vil noget

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #642: 10 Feb 2009, 14:20 »

Hej
Jeg har brug for lidt udfordring i fm (:
Så jeg vil gerne starte med en lille klub, som jeg så skal føre op gennem rækkerne.
Klubben må højest spille i landets 3. bedste række. Klubben skal også have et ok lønbudget, så jeg kan hente forstærkninger.
Landene er: England, Spanien, Frankrig og Tyskland

Og jeg har brug for hurtig hjælp!

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #643: 10 Feb 2009, 17:59 »

Hey derude.
Jeg gider ikke rigtigt at køre mit betis-spil langt ud, da den nye patch burde være på trapperne.
Men hvem skal jeg være?
jeg vil gerne være et hold, der er sat til nummer 17-10 i ligaen, et tranferbudget på min 50 millioner
og kun i de frankrig, england og spanien
kan du hjælpe Peace

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Seller95
Manager

« Svar #644: 12 Feb 2009, 18:38 »

Hej Jeg vil godt starte et nyt save i FM09 men ved ikke hvem jeg skal være ?
Det skal være et Okay hold da det ikke bliver til et langt save, Da jeg bare vil spille på savet indtil den nye patch kommer,
Liga er ligemeget

Fyr løs

På forhånd tak (:

Arsenal <3

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010