home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 88028 gange)
kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #30: 18 Nov 2008, 18:46 »

Ved ikke hvem jeg skal være, det skal være et hold med nogenlunde til at købe spiller ind for, et hold som minimum er med i uefa cuppen.

Er der ikke nogle som ville hjæpe mig??
Logged


MR. Baun
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #31: 18 Nov 2008, 18:51 »

Ved ikke hvem jeg skal være, det skal være et hold med nogenlunde til at købe spiller ind for, et hold som minimum er med i uefa cuppen.
Aston Villa, Atl. Madrid og Fiorentina. Smiley
Håber det hjalp. Opstemt
Logged

MBryoma
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #32: 19 Nov 2008, 23:21 »

Er der ikke nogle som ville hjæpe mig??



Sampdoria..

jeg er lige starte med dem, en spændende hold med masser af udfordring
Logged

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

hamdermv
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #33: 20 Nov 2008, 14:48 »

hvem skal jeg være ?

de skal ligge i første 1 div eller der ned efter og så skal de hav 100 mio at købe for

ps.ikke q.p.r

håber i vil hjælpe mig

Mathias
« Seneste Redigering: 20 Nov 2008, 14:55 af hamdermv » Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #34: 20 Nov 2008, 14:52 »

QPRm i den eneglske Coca cola League? Wink
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #35: 20 Nov 2008, 14:55 »

Det kan godt være jeg spørger dumt og en smule provokerende...

Men hvorfor dog i alverden kan man ikke selv finde ud af hvem man skal være?? Alle har vel en eller flere favorit klubber irl, nogle favoritter i FM osv osv...

Imo taber man hurtigere interessen hvis man lader andre vælge, motivationen må da alt andet lige være større når man selv har valgt en klub og sat sig nogle mål for klubben...

Men igen, det er så min tanker, jeg har bare svært ved at se et er svært at finde en klub når spillet er så nyt og uprøvet som det er indtil nu...
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #36: 20 Nov 2008, 14:57 »

Det kan godt være jeg spørger dumt og en smule provokerende...

Men hvorfor dog i alverden kan man ikke selv finde ud af hvem man skal være?? Alle har vel en eller flere favorit klubber irl, nogle favoritter i FM osv osv...

Imo taber man hurtigere interessen hvis man lader andre vælge, motivationen må da alt andet lige være større når man selv har valgt en klub og sat sig nogle mål for klubben...

Men igen, det er så min tanker, jeg har bare svært ved at se et er svært at finde en klub når spillet er så nyt og uprøvet som det er indtil nu...

Man kan vel godt soege inspiration i andres valg og anbefalinger. Eksempelvis hvis man anbefaler en eller anden klub, fordi de har det ondeste, vildeste og sygeste talent? Eller paa grund af en bemaerkelsesvaerdig god oekonomi eller lignende...?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #37: 20 Nov 2008, 14:58 »

hvem skal jeg være ?

de skal ligge i første 1 div eller der ned efter og så skal de hav 100 mio at købe for

ps.ikke q.p.r

håber i vil hjælpe mig

Mathias

Jeg tror det bliver super svært at finde en klub som ligger i 1. division (2. bedste række?) eller nedefter, hvis kravet er at de skal have 100mio til indkøb - det er der godt nok ikke ret mange mindre klubber der har!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #38: 20 Nov 2008, 15:02 »

hvem skal jeg være ?

de skal ligge i første 1 div eller der ned efter og så skal de hav 100 mio at købe for

ps.ikke q.p.r

håber i vil hjælpe mig

Mathias
Prøv Ipswich eller Wolves. Tror de har okay penge.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #39: 20 Nov 2008, 15:05 »

Man kan vel godt soege inspiration i andres valg og anbefalinger. Eksempelvis hvis man anbefaler en eller anden klub, fordi de har det ondeste, vildeste og sygeste talent? Eller paa grund af en bemaerkelsesvaerdig god oekonomi eller lignende...?

Jamen det er da osgå fint nok, jeg forstår det bare ikke...

Imo er det så bare noget man selv går igang med at undersøge..
Personligt sætter jeg mig nogle mål først, og så derefter går jeg igang med at undersøge hvilket klubber og ligaer der kunne være interrasante.
Så er interessen imo for spillet langt større...

Men det er så min mening, hvis andre kan bruge tråden, så fred være med det, jeg undre mig bare lidt Wink
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #40: 20 Nov 2008, 15:10 »

Hvis du nu eksempelvis saetter dig det maal, at du gerne vil rykke op, og derudover gerne vil kunne handle, JKJ... Er det saa ikke mere naerlaeggende at spoerge efter det paa et forum, som "hamdermv" goer i ovenstaaende indlaeg i stedet for at finkaemme samtlige ligaer i FM for at finde en klub i en lavere raekke med et udmaerket budget?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

ponmani
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #41: 21 Nov 2008, 13:39 »

Hey drenge, Håber, at I kan hjælpe mig ud:

Mangler virkelig et seriøst spil - Har været Lillestørm, Heracles(Holland), og nu Chievo, men kan stadig ikke få mig til, at helt falde for holdene. - Er alt for kræsen [Smiley] f.eks. gider jeg ikke DK da, man skal have 3 u21 spillere med hvergang, og det skal helst være med 7subs. - samt helst et mindre hold som jeg kan fører frem. Helst et mindre hold i en mindre liga, da jeg sys, det er lidt for nemt, at fører et hold frem i de store liga'er.(de tre store) Og helst gerne i Europa, lige for tiden i hvert fald. Og helst nok i et land udenfor de tre store med 7subs[Smiley]

Ihh, det er bare så irriterede, at være så kræsen.. er jo syg [Smiley] - HELP ME BOYS!
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #42: 21 Nov 2008, 13:43 »

Hey drenge, Håber, at I kan hjælpe mig ud:

Mangler virkelig et seriøst spil - Har været Lillestørm, Heracles(Holland), og nu Chievo, men kan stadig ikke få mig til, at helt falde for holdene. - Er alt for kræsen [Smiley] f.eks. gider jeg ikke DK da, man skal have 3 u21 spillere med hvergang, og det skal helst være med 7subs. - samt helst et mindre hold som jeg kan fører frem. Helst et mindre hold i en mindre liga, da jeg sys, det er lidt for nemt, at fører et hold frem i de store liga'er.(de tre store) Og helst gerne i Europa, lige for tiden i hvert fald. Og helst nok i et land udenfor de tre store med 7subs[Smiley]

Ihh, det er bare så irriterede, at være så kræsen.. er jo syg [Smiley] - HELP ME BOYS!

Jeg har det samme problem, jeg er også ALT for kræsen, men jeg har et spil kørende med Bolton og det er faktisk rigtig sjovt, dem kan jeg klart anbefale Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

ponmani
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #43: 21 Nov 2008, 13:59 »

Cool, vil jeg lige kigge lidt ind på.. ellers tænker jeg, at et par sæsoner i det belgiske kunne være sjovt
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #44: 22 Nov 2008, 19:52 »

Det evige spørgsmål. Hvem skal jeg være?
Eneste krav er at klubben skal have et stot stadion (30.000) + og en okay talentmasse.

Behøver ikke nødvendigvis at være den bedste række.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010