home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 88044 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2460: 14 Aug 2009, 23:54 »

Godt bud. Jeg havde også klubber som Catania, Marseille og Tottenham i tankerne.
Catania er også et godt bud. Har ikke selv prøvet dem, men det var mit andetvalg. Smiley
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2461: 15 Aug 2009, 00:17 »

jeg kunne godt tænke mig, at starte et save, med en dansk klub.

- Klubben skal helst være fra sas ligaen, men hvis i kommer med et godt argument, for en klub der ligger under, kan det være jeg tager den.

- Det må IKKE være Fck

Husk begrundelser ellers kan det være ligegyldigt Wink
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2462: 15 Aug 2009, 17:12 »

Har lige mistet lysten til et City save og vil godt starte et nyt spil op i FM 09, men ved ikke hvilket hold jeg skal være. Det skal helst være i Spanien, England eller Italien. Men Frankrig og Tyskland er også en mulighed. Husk også at komme med begrundelser for de hold i foreslår Smiley
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2463: 15 Aug 2009, 17:38 »

jeg kunne godt tænke mig, at starte et save, med en dansk klub.

- Klubben skal helst være fra sas ligaen, men hvis i kommer med et godt argument, for en klub der ligger under, kan det være jeg tager den.

- Det må IKKE være Fck

Husk begrundelser ellers kan det være ligegyldigt Wink
Så er der 11 hold at vælge imellem - det burde ikke være alt for svært? Wink

Har lige mistet lysten til et City save og vil godt starte et nyt spil op i FM 09, men ved ikke hvilket hold jeg skal være. Det skal helst være i Spanien, England eller Italien. Men Frankrig og Tyskland er også en mulighed. Husk også at komme med begrundelser for de hold i foreslår Smiley
Jeg selv er lidt over halvvejs igennem med et Birgmingham-save. De spiller jo i Coca-Cola Championship, så der er udfordringen naturligvis at rykke op. Det er sgu spændende, fordi der er så mange hold der ligger lige i røven af mig. Jeg har da også været sindsyg heldig med flere af mine resultater, uden det held havde jeg ikke lagt nummer 1. Men toppen er utrolig tæt, så det er faktisk utrolig nervepirrende på nuværende tidspunkt.
Hvis ikke Birgmingham falder i din smag, så er der også hold som Ipswich, Wolves, Reading osv.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2464: 15 Aug 2009, 17:40 »

Så er der 11 hold at vælge imellem - det burde ikke være alt for svært? Wink


Tak, det indlæg kunne jeg bruge til super meget  Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2465: 15 Aug 2009, 17:50 »

@ wirenfeldt
Jeg er kun interreseret i at være i den bedste liga i de lande jeg har skrevet Smiley
har ikke lyst til et mindre hold.
Logged

C. Ronaldo
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2466: 15 Aug 2009, 22:41 »

Jeg vil gerne være en forholdsvis lille klub i Spanien. Den må både være i den bedste og 2. bedste række, samt at den skal have lidt penge til transfers. Nogen forslag?
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2467: 15 Aug 2009, 23:15 »

Jeg vil gerne være en forholdsvis lille klub i Spanien. Den må både være i den bedste og 2. bedste række, samt at den skal have lidt penge til transfers. Nogen forslag?

Rayo, Zaragoza, Murcia eller malaga(;
Logged


Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2468: 17 Aug 2009, 17:14 »

Ja så er den gal igen. Har mistet lysten til FM og overvejer bare at bruge tiden på andre ting end FM inden 2010 kommer. Dog kan det jo ændrer sig hvis jeg finder et sjovt spil. Hvis i kender et sjovt hold som giver en lysten igen så kom med det;) Gerne med en god beskrivelse så jeg ved hvad jeg leder mig ud i:) Jeg har ikke så mange krav udover at det skal være i den bedste række i følgende lande: Spanien, England, Italien, Danmark, Frankrig, Tyskland og Skotland. Håber i kan hjælpe mig Smiley
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2469: 17 Aug 2009, 21:38 »

Nogle der kunne hjælpe mig her?
Jeg spiller med St. Pauli . Er i 4. sæson og lægger i bundesligaen . Har ikke opnået det store, men alligevel spillet okay . ´Her i 4. sæson lægger jeg kun nummer 13 ved den korte vinterpause og så sker det! Juventus vil have mig som træner . De har tilbudt mig det . De lægger selvfølgelig stadig i serie A og har et kanon hold . Er stadig med i pokal og champions League .
Er selv mest på at takke ja, men er meget i tvivl .

Håber nogle kan kommet med et hurtigt svar? Hvad ville i gøre i den situation!?

Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2470: 17 Aug 2009, 21:48 »

Tror du på at du kan opnå noget stort med Sao Paolo i de kommende sæsoner? Hvis ja, så skal du selvfølgelig blive, men omvendt, hvis du føler du er gået lidt i stå i Tyskland, så ville jeg skifte til Juventus. Hvis de pt. ligger nummer ét kan du jo gøre det til et mål at forsvare førstepladsen gennem foråret, og så se hvad du kan drive det til i Europa. Smiley
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2471: 17 Aug 2009, 21:52 »

Måske er jeg gået lidt i stå . Der har du nok fat i noget . Jeg har fået nogle super navne og gode spillere, men som okm de ikke rigtig gider spille? Så derfor er jeg endnu mere fristet . Juve ligger nummer 11 i serie A, så det kan jo nærmest kun gå fremad!? Smiley
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2472: 17 Aug 2009, 22:11 »

Nå beslutningen er taget . Det blev et ja tak .
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2473: 20 Aug 2009, 22:16 »

har lige hentet den nye opdate og vil gerne starte et nyt save, men hvem ska jeg være? vil ikke være en af de helt store klubber som man utd, chelsea, eller real madrid, men vil godt være en klub med en god økonomi og en klub der kan opbygges i løbet af et par sæsoner, sådan at jeg ikke går død i savet, så ville lige høre om der var nogen der havde nogle forslag og evt. begrundelse Thumbs Up
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2474: 20 Aug 2009, 22:35 »

Notts County, de har en god økonomi efter de er blevet overtaget, og tror sagtens du kan bygge et godt hold op efter et par sæsoner Smiley
Logged


Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010