home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 918 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 111541 gange)
Simze
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2175: 05 Jul 2009, 14:23 »

Hvem skal jeg være? Jeg har ikke rigtig nogen krav, udover at det skal være et sjovt hold at spille med. Fyr løs!

Fulham!

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #2176: 05 Jul 2009, 14:45 »

Hvem skal jeg være? Jeg har ikke rigtig nogen krav, udover at det skal være et sjovt hold at spille med. Fyr løs!
Liverpool Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #2177: 05 Jul 2009, 14:51 »

Giv sguda manden en begrundelse Opstemt

Catania: Jeg har selv haft en spil igang med dem, og det blev uden tvivl mit bedste og længste spil i fm09. Holdet har et godt potentiale, og med de talenter og rutinerede kræfter de har i starten, kan man komme langt...

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #2178: 05 Jul 2009, 15:08 »

Hvem: Mig og min fætter (netspil).
Hvor: Premier League.
Krav til hold: Middelmådige og lige gode gode stadions, faciliteter og økonomi.

Suggestions?  Thumbs Up

Altid FCK
Manager

« Svar #2179: 05 Jul 2009, 15:44 »

Hvem: Mig og min fætter (netspil).
Hvor: Premier League.
Krav til hold: Middelmådige og lige gode gode stadions, faciliteter og økonomi.

Suggestions?  Thumbs Up

Middelsbrough, Newcastle (ved godt de er i Coca-Cola, men de er gode i FM), Tottenham, Aston Villa, Everton

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #2180: 05 Jul 2009, 15:44 »

nogle der kan anbefale en klub, som er rig eller klar til at blive overtaget, som også ligger i bunden/midten?

Overvejer
Tottenham
Sunderland
Udinese
Sampdoria
Villareal
Werder Bremen
Leverkusen..

Nogle anbefalinger?

Selvfølgelig også andre, men de skal bare være sjove at spille med!

C. Ronaldo
Ynglingespiller

« Svar #2181: 06 Jul 2009, 14:42 »

Hvem pokker skal jeg være?! Jeg kan slet ikke få gang i noget spil. Jeg vil gerne være en klub med nogle talenter der kan blive til noget. Nogle forslag?

Altid FCK
Manager

« Svar #2182: 06 Jul 2009, 14:55 »

Hvem pokker skal jeg være?! Jeg kan slet ikke få gang i noget spil. Jeg vil gerne være en klub med nogle talenter der kan blive til noget. Nogle forslag?

FCK er der et par. Ellers har du penge nok til at gå ud og købe dem Wink

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

robinho10
Lilleputspiller
*

« Svar #2183: 06 Jul 2009, 18:10 »

Ved ikke hvem jeg skal være Smiley, det eneste krav er at det skal være en dansk klub gerne med lidt penge og ambitioner. Det skal dog ikke være FCK eller BIF. Det må gerne være hold fra 2.div, 1.div eller superliga Smiley håber i har nogle gode idéer Smiley

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #2184: 06 Jul 2009, 18:11 »

FCM, kig i sas-liga tråden og se Cese karrie med dem Peace

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #2185: 06 Jul 2009, 18:13 »

Prøv Viborg! de har fx Søren Nielsen, Kevin Mensah og Alexander Juel Andersen

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

bjerregaard
Ynglingespiller

« Svar #2186: 07 Jul 2009, 00:10 »

Ser kun en rigtig løsning på det problem! Toulouse Smiley

Har ikke det største budget, men har spillere som Sissoko(18 år), Didot, Capue og selvfølgelig Gignac.

Har selv spillet med dem, og det var et af de bedste spil i FM09.
Kom på 4 pladsen i ligaen i første sæson.
De har ikke holdet til at gå ind og udfordre Lyon og de andre helt om mesterskabet, men det kan du jo se om du kan få lavet om på  Opstemt

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #2187: 07 Jul 2009, 01:14 »

Jeg er ved at gå lidt død i FM 09 og lige nu går jeg bare og venter på den nye version. Jeg mangler et save jeg kan holde kørende i mange uger fremover, og jeg har kigget lidt rundt og synes ikke rigtigt der er noget der fanger interessen.

Jeg har den dårlige vane med at starte et save op, sælge stort set alle reserver, handle nyt ind, og så ende over forventning uanset hvad. Det er ved at være lidt for nemt :S Har prøvet LLM og det er heller ikke det jeg er interesseret i.

Jeg mangler en klub, der ikke behøver de store udskiftninger i truppen fra start for at klare målsætningen og samtidig med et minimalt transferbudget. Det holder mig fra at købe spillere til højre og venstre. Men økonomien skal være i orden, INGEN underskud!

Transferbudget omkring de 10-15 mio max.
Klubben må være i alt andet end England, og mediepronogsenmå ikke være over 15. plads.
Meget gerne ung talentmasse til at bygge holdet op om Smiley

Det her save, skal tvinge mig til at se dybere i spillermassen på markedet og ikke bare købe de samme spillere igen og igen.

En god udfordring!

Tak på forhånd!

vestergaard3
Ynglingespiller

« Svar #2188: 07 Jul 2009, 01:18 »

læs indlægget ovenover, det er et meget godt bud, selvom de starter med lidt mere end 15. mill.
de er sat til at blive nummer 18, men du kan nemt få dem i top fire, dog er der et stykke op til lyon som du skal kæmpe hårdt for at lukke. hvis du klarer dig godt i første sæson får du flere penge i anden, men det bliver det ikke nemmere af..
så tag toulouse, de har et fantastisk hold! Smiley

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #2189: 07 Jul 2009, 01:22 »

Jeg er ved at gå lidt død i FM 09 og lige nu går jeg bare og venter på den nye version. Jeg mangler et save jeg kan holde kørende i mange uger fremover, og jeg har kigget lidt rundt og synes ikke rigtigt der er noget der fanger interessen.

Jeg har den dårlige vane med at starte et save op, sælge stort set alle reserver, handle nyt ind, og så ende over forventning uanset hvad. Det er ved at være lidt for nemt :S Har prøvet LLM og det er heller ikke det jeg er interesseret i.

Jeg mangler en klub, der ikke behøver de store udskiftninger i truppen fra start for at klare målsætningen og samtidig med et minimalt transferbudget. Det holder mig fra at købe spillere til højre og venstre. Men økonomien skal være i orden, INGEN underskud!

Transferbudget omkring de 10-15 mio max.
Klubben må være i alt andet end England, og mediepronogsenmå ikke være over 15. plads.
Meget gerne ung talentmasse til at bygge holdet op om Smiley

Det her save, skal tvinge mig til at se dybere i spillermassen på markedet og ikke bare købe de samme spillere igen og igen.

En god udfordring!

Tak på forhånd!

Der er flere klubber i Spanien som passer fint til din beskrivelse. Osasuna og Mallorca passer nok aller bedst. De har en udmærket talentafdeling som dog selvfølgelig skal udbygges og udvikles. Derudover får du ca et transferbudget på ca 8 mil. som du kan købe en enkelt god spiller får. Held og lykke med gemmeren og må jeg lige rose der for at lave en så indviklet tekst om hvem du vil være. Det hjælper alle til meget nemmere at hjælpe dig og det kan mange inklusive mig selv, lærer noget af Wink

Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010