home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:37:07 emmabright Blogs fra ... Good luck with MW Avia...
I går kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23497
  0 Brugere, 782 Gæster Online.

Nyeste Bruger: emmabright
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 111908 gange)
M-T
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1995: 18 Jun 2009, 20:24 »

Jeg overvejer lidt at starte en karriere i FC Hjørring. Nogle der har erfaringer med min lokale klub? Smiley

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1996: 19 Jun 2009, 17:08 »

Nogle der har erfaringer med den amerikanske MLS liga? Tror jeg starter et spil i ligaen men har ingen ide om hvad for et hold det skal være. Så del gerne ud med erfaringer, er meget interesseret i det!

bak18
Juniorspiller
**

« Svar #1997: 19 Jun 2009, 18:06 »

Nogle der har erfaringer med den amerikanske MLS liga? Tror jeg starter et spil i ligaen men har ingen ide om hvad for et hold det skal være. Så del gerne ud med erfaringer, er meget interesseret i det!

Jeg har tidligere haft et game kørende med LA Galaxy, hvilket var rigtig sjovt. Selve turneringsopbygning en, og kampen om talenterne (drafting) er virkelig udfordrende. Der er desuden en masse forskellige prestigefyldte turneringer man kan vinde, hvilket forlænger savets levetid.

Forza Brøndby IF - We are with you all the god damn way!

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1998: 19 Jun 2009, 19:08 »

Tak for hjælpen, har startet et spil opå med New England Revolution. Nu må vi se hvordan det går. De har en udemærket trup med nogle stjernespillere i MLS sammenhæng. Glæder mig til at komme rigtigt i gang med spillet!

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #1999: 19 Jun 2009, 19:16 »

Jeg overvejer lidt at starte en karriere i FC Hjørring. Nogle der har erfaringer med min lokale klub? Smiley

Nej, men det lyder  som en god og udfordringsmæssig idé.

Peace

(:

SoAP
Gæst

« Svar #2000: 19 Jun 2009, 19:24 »

Har ikke nogle erfaringer med dem, men det kunne da være sjovt at fører den lokale klub til SAS ligaen og fejre store triumfer med dem. Jeg er selv gået død, så startede selv et spil med min lokale klub, Skjold, det er skam meget sjovt - hvis man ikke ved hvem man skal være. Smiley

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #2001: 19 Jun 2009, 19:40 »

Har ikke nogen endnu... Er ved at starte et spil med dem

Danielsen
Manager

« Svar #2002: 19 Jun 2009, 20:37 »

Hvilket hold skal jeg være

Ja, Spørgsmålet siger hvis sig selv..
Har lige formateret min computer, og skal til igang med at starte et nyt spil op..
Der er ikke så mange krav, bare det ikke er et "tophold. Ellers er der frit slag, begrundelse påkrævet..

Fyr løs.

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #2003: 20 Jun 2009, 13:35 »

Everton havde jeg selv et rigtig godt spil med, de har et spændende hold, og med en masse stjerner. Mikel Arteta, Tim Cahill, Yobo, Lescott, Yakubu og mange flere. Jeg fik sikret en sjette plads i første sæson, og vandt Carling Cup finalen. I første sæson fik jeg stillede seks mio kr til indkøb, så jeg måtte klare mig med de spillere jeg nu havde, og synes selv at jeg klaret mig ganske flot.

I anden sæson købte jeg Oscar Cardozo, Sissoko og en masse andre gode spillere, da bestyrelsen valgte at give mig 150 mio kr til at handle ind for. Jeg formåede også at beholde de såkaldte 'stjerner' som stortset alle engelske klubber ville have fingrene i. Jeg stod ikke og manglede penge, så så ingen idé ikke at beholde dem.

Hvem skal jeg være?
Jeg står selv med et problem, og kan ikke rigtigt finde holdet, jeg vil spille med. Jeg vil gerne prøve at spille i en anden liga end jeg plejer, altså ikke den engelske, italienske, spanske, tyske altså alle 'de store ligaer'. Så jeg har fundet to hold som jeg godt kunne tænke mig at spille med, de to hold er skotske, Rangers og tyrkiske, Galatasaray. Jeg har kigget lidt på deres trupper og synes at det ser spændende ud. Så ville høre om der ville komme med et bud på hvem jeg skulle være - og nogen der kender lidt til de to holds økonomi?

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #2004: 20 Jun 2009, 13:45 »

Hvilket hold skal jeg være

Ja, Spørgsmålet siger hvis sig selv..
Har lige formateret min computer, og skal til igang med at starte et nyt spil op..
Der er ikke så mange krav, bare det ikke er et "tophold. Ellers er der frit slag, begrundelse påkrævet..

Fyr løs.

Prøv at vælge enten Roma eller Juventus
Inter har klart den stærkeste trup og køre alle over så der er noget udfordring i at køre de to "gamle" tophold op igen så de kan kæmpe med om mesterskabet (:

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #2005: 20 Jun 2009, 14:10 »

Theo, jeg har engang, været en tyrkisk klub, og du kan næsten ikke have nogle europæere på dit hold, så jeg vil fraråde dig at vælge dem. Jeg syntes til gengæld at Rangers har potentiale, de er jo et storhold i Skotland, men de mangler at bevise noget i europa. Tror det kunne være en spændende klub, som der også er en udfordring i. Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #2006: 20 Jun 2009, 14:15 »

Theo, jeg har engang, været en tyrkisk klub, og du kan næsten ikke have nogle europæere på dit hold, så jeg vil fraråde dig at vælge dem. Jeg syntes til gengæld at Rangers har potentiale, de er jo et storhold i Skotland, men de mangler at bevise noget i europa. Tror det kunne være en spændende klub, som der også er en udfordring i. Smiley
Det kunne godt blive et problem, så tror jeg starter med Rangers, tak for det, Mads Wink

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #2007: 20 Jun 2009, 14:16 »

Det kunne godt blive et problem, så tror jeg starter med Rangers, tak for det, Mads Wink

Så lidt Benja Thumbs Up

SimonHO
Reserveholdsspiller

« Svar #2008: 20 Jun 2009, 14:19 »

Er den skotske liga ikke for kedelig? Smiley

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Patrick.
Gæst

« Svar #2009: 20 Jun 2009, 14:21 »

Barcelona Ubeslutsom Wigan
?

Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010