home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 112832 gange)
SkovGaards
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1635: 22 Maj 2009, 20:59 »

barfoed og sindssygt, spændende klubber og palmeiras overvejer jeg også meget, men hvad med andre lande og ligaer?
Fx. schwiez, østrig argentina osv..?

sindsygt
Gæst

« Svar #1636: 22 Maj 2009, 21:07 »

HVis du er åben for andet en Europa (ser det dog ikke ud til du er), er Palmeiras fra Brasilien mega sjove at spille med... Med talenter som Marquinhos og Kerrison oppe foran, er din fremtid sikret der (hvis du da kan holde på dem Wink). Edmilson er nede bag ved, og skaber noget ro, pga hans tid FCB...

Men hvis du kun vil have i Europa, har jeg set mange fortælle om Dortmund fra Tyskland. Også en mulighed. Smiley
Kopirede lige en anbefaling af Palmeiras op her. Smiley

grinerentype
Gæst

« Svar #1637: 23 Maj 2009, 12:05 »

Catania kan jeg anbefale gode udfordringer og en pæn økonomi Grin

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #1638: 23 Maj 2009, 19:41 »

vil gerne et nyt spil gerne med lidt penge i klubben men ikk sindsygt, kom med bud

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #1639: 23 Maj 2009, 19:51 »

vil gerne et nyt spil gerne med lidt penge i klubben men ikk sindsygt, kom med bud

Valget faldt på Wolfburg

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

SoAP
Gæst

« Svar #1640: 24 Maj 2009, 16:21 »

Er på helt bar bund. Vil gerne være et hold der kan munde ud i et rigtig langt spil. Jeg har egentlig ikke mange kriterier udover det ikke må være i England, Danmark eller i Tyskland og at der skal være en god begrundelse. Smiley

Ps. Heller ikke LLM

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1641: 24 Maj 2009, 16:41 »

Er på helt bar bund. Vil gerne være et hold der kan munde ud i et rigtig langt spil. Jeg har egentlig ikke mange kriterier udover det ikke må være i England, Danmark eller i Tyskland og at der skal være en god begrundelse. Smiley

Ps. Heller ikke LLM

Genoa
En spændende klub i den italienske serie A. Klubben har en pæn økonomi, og man har penge nok til at købe et par spillere ind, så holdet kan slutte på en pæn placering i ligaen. I truppen er kvalitets spillere som Diego Millito, Matteo Ferrari, Thiago Motta, Omar Milanetto, Iva Juric og Domenico Criscito, samt talentet Sokratis Papastathopoulos. Truppen er på mange måder god, dog med enkelte mangler. Med de spillere man har, er det muligt at spille på mange forskellige måder. Genoa er et hold man godt kan få ind i top 8 eller måske helt op og kæmpe om pladser til europæisk bold, allerede i første sæson.
Vil helt klart forslå du vælger dem, et utrolig spændende hold, man har mulighed for at skabbe store ting med.

Deportivo
Et midter hold i spanien. Deportivo har fin økonomi, og ligesom Genoa, penge nok til at dække de mangler der nu måtte være. Deportivos trup er rigtig stærk - Med spillere som Juan Valeron, Angel Lafita, Mista, de Guzman, Manuel Pablo, Omar Bravo og pasningsstærke Juan Verdú, så er det næsten utroligt at de kun er en midter klub i La Liga. Ud over de mange stærke og rutinerede spillere tæller truppen også et spaniens helt store talenter, nemlig Andres Guardado. En spiller der går en stor fremtid i måde, og kan blive en stor profil på dit hold.
Deportivo er også et hold jeg kræftigt vil forslå dig at spille med.

Held og lykke Thumbs Up

bøvle
Manager

« Svar #1642: 24 Maj 2009, 16:58 »

Jeg sidder og er kørt lidt fast i mit nuværende save og vil derfor høre om der er nogle gode forslag. Jeg tænkte selv lidt på at starte med Barca, bare for at have spillerne til at vinde, og man har alt at tabe og ikke ret meget at vinde Wink

Men er der nogle, som har erfaringer med Barcelona og deres økonomi? Opstemt

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1643: 24 Maj 2009, 17:07 »

Jeg sidder og er kørt lidt fast i mit nuværende save og vil derfor høre om der er nogle gode forslag. Jeg tænkte selv lidt på at starte med Barca, bare for at have spillerne til at vinde, og man har alt at tabe og ikke ret meget at vinde Wink

Men er der nogle, som har erfaringer med Barcelona og deres økonomi? Opstemt

Jeg har gode erfaringer med Barcelona, har faktisk lige haft et save med dem. De behøver jo ikke så meget præsentation, truppen indeholder jo et stærkt forsvar, europas 2 bedste pasnings spillere, samt en håndfuld meget giftige offensive troldmænd.
Jeg spiller selv med denne taktik i mit save:
                  Valdes
Alves - Marquez - Puyol - Abidal
                   Keita
             Iniesta - Xavi
Messi                            Henry
                   Eto'o

Taktiken fungerede rigtig godt. De eneste indkøb jeg gjorde mig fra starten var - Juan Angel Albin, som udskifter for Henry - og Felipe, som udskifter for Abidal.
Økonomien er stærk, og det skulle ikke være noget problem at vinde titler med det hold. Så håber at du vælger dem.

Held og lykke Thumbs Up

bøvle
Manager

« Svar #1644: 24 Maj 2009, 17:09 »

det ser godt ud, og du har helt ret, jeg kendte godt truppen Wink haha

Men hvor stærk er økonomien? Kører de med over- eller underskud hver måned? Peace

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1645: 24 Maj 2009, 17:37 »

det ser godt ud, og du har helt ret, jeg kendte godt truppen Wink haha

Men hvor stærk er økonomien? Kører de med over- eller underskud hver måned? Peace
Økonomien er ret stærk, den første halve sæson gik fint, lå cirka på samme niveau hele tiden. Det var også på trods af at jeg købte ind for omkring 70 mio i starten af sæsonen. Her senere hen er økonomien ret skidt, men eneste grund til det er, at jeg købte Xabi Alonso for 260 mio, men ellers har økonomien været glimrende Smiley

SoAP
Gæst

« Svar #1646: 24 Maj 2009, 17:41 »

Genoa
En spændende klub i den italienske serie A. Klubben har en pæn økonomi, og man har penge nok til at købe et par spillere ind, så holdet kan slutte på en pæn placering i ligaen. I truppen er kvalitets spillere som Diego Millito, Matteo Ferrari, Thiago Motta, Omar Milanetto, Iva Juric og Domenico Criscito, samt talentet Sokratis Papastathopoulos. Truppen er på mange måder god, dog med enkelte mangler. Med de spillere man har, er det muligt at spille på mange forskellige måder. Genoa er et hold man godt kan få ind i top 8 eller måske helt op og kæmpe om pladser til europæisk bold, allerede i første sæson.
Vil helt klart forslå du vælger dem, et utrolig spændende hold, man har mulighed for at skabbe store ting med.

Deportivo
Et midter hold i spanien. Deportivo har fin økonomi, og ligesom Genoa, penge nok til at dække de mangler der nu måtte være. Deportivos trup er rigtig stærk - Med spillere som Juan Valeron, Angel Lafita, Mista, de Guzman, Manuel Pablo, Omar Bravo og pasningsstærke Juan Verdú, så er det næsten utroligt at de kun er en midter klub i La Liga. Ud over de mange stærke og rutinerede spillere tæller truppen også et spaniens helt store talenter, nemlig Andres Guardado. En spiller der går en stor fremtid i måde, og kan blive en stor profil på dit hold.
Deportivo er også et hold jeg kræftigt vil forslå dig at spille med.

Held og lykke Thumbs Up

Tak for dit svar Smiley Men valget faldt på Paris SG

grinerentype
Gæst

« Svar #1647: 24 Maj 2009, 18:49 »

Er der nogen der har erfaringer med PSG

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #1648: 24 Maj 2009, 20:18 »

Efter at have ført Parma til en 4. plads efter blot 3 sæsoner, mangler jeg nu en god udfordring.

Nogen der har et forslag?

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #1649: 24 Maj 2009, 20:30 »

Efter at have ført Parma til en 4. plads efter blot 3 sæsoner, mangler jeg nu en god udfordring.

Nogen der har et forslag?

Hvis du mener du ikke kan nå mere med Parma, kan du jo prøve at sige op, og se hvad der kommer af tilbus, det plejer at være spændende. Ellers Kan du jo prøve Genoa, Napoli, Hoffenheim, Sunderland. Som alle er spændende hold, hvor du selv har chance for at sætte dit præg på holdet, grundet deres transferbudgetter.  Hævet Øjenbryn

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010