home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:21:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 19:17:48 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 700 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 113629 gange)
Barca-boy
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1200: 20 Apr 2009, 15:53 »

Leverkusen er altid sjove at være. Peace

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #1201: 20 Apr 2009, 16:02 »

Jo sindsygt så kommer jeg lige med nogle bud til dig og andre som mangler lidt/noget udfordring i spillet, først de (lidt) nemme hold:

Ajax(De har et godt hold og med et par/nogle indkøb, så har du et hold der burde vinde ligaen eller ihvertfald være titeludfordrer og har også et nogenlunde talentfuldt ungdomshold).

Milan(igen de har et godt hold, men har ikke så mange penge til indkøb, men det er heller ikke nødvendigt med det spillermateriale som de har. DEt/De er en nem løsning/udfordring, men se om du kan få dem til tops).

Chelsea(igen de har et godt hold, ved ikke med økonomi, men de skulle også være til at få op i toppen).

Det var så de tophold som jeg har spillet med, her /nu kommer de (lidt) mindre hold:

St.Pauli(jeg er ikke nået så langt med dem, men de er ihvertfald en udfordring værd og se om du kan bringe dem til tops).

Marbella(Ligesom St.Pauli en stor udfordring, de ligger i den 3. bedste spanske liga, se om du kan få dem til tops, jeg var tæt på at rykke op med dem til den 2.Bedste liga, men tabte i playoffkamp og så var det slut,.
Jeg troede at jeg skulle ligge i toppen igen i 2.Sæson, men ligger lige nu og roder rundt i bunden, men skalbare undgå nedrykning).

Sogndal(også en udfordring. De ligger i den 2.Bedste liga i Norge og jeg er rykket op med dem og skal nu undgå nedrykning fra Tippeligaenog jeg synes at de er fede at spille med).

Framm(Jeg er ikke kommet så langt med dem i den Bedste islandske liga, men skal på et tidspunkt ha spillet med dem).

Sidst men ikke mindst Red Star Belgrade(Røde Stjerne Beograd som jeg næsten lige er startet med, se om du kan få dem ud på den europæiske scene og om du kan få succes med dem?)

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 20 Apr 2009, 17:50 af Blackstone » Logged

sindsygt
Gæst

« Svar #1202: 20 Apr 2009, 17:47 »

Tak for to gode bud, Barcaboy og Blackstone. Jeg vil kigge på holdene i har foreslået, men vil lige om der er nogle der har flere forslag? Wink

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1203: 20 Apr 2009, 17:50 »

Tak for to gode bud, Barcaboy og Blackstone. Jeg vil kigge på holdene i har foreslået, men vil lige om der er nogle der har flere forslag? Wink

Den kendte QPR, havde et kort spil med dem og det var sgu meget sjovt

sindsygt
Gæst

« Svar #1204: 20 Apr 2009, 17:54 »

Den kendte QPR, havde et kort spil med dem og det var sgu meget sjovt
Har prøvet QPR...

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1205: 20 Apr 2009, 17:55 »

Har prøvet QPR...

Wrexham... De er fra Blue square Premier (staves)

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #1206: 20 Apr 2009, 18:06 »

Til sindsygt:
Du kunne/kan også prøve enten millwall, Crystal Palace eller Wimbldon(jeg har ikke selv prøvet nogen af dem, men overvejer det da  jeg tror at det vil være udfordrende at spille med dem).

Vh.Blackstone

Drillo
Gæst

« Svar #1207: 21 Apr 2009, 11:59 »

Hvem skal jeg være?

De skal ligge i den bedste eller anden bedste liga i England,Spanien eller Italien (priotet i nævnt række følge)

Fra den bedste liga må holdet ikke være fra top 5 og heller ikke de 3 nederste.
og hvis i har et hold der ikke er i en af de to øverste ligaer vil jeg gerne have en god begrundelse på hvorfor det lige skal være det hold.

Ligaer der er med i spillet: 4 ligaer fra England, 2 ligaer fra Italien 2 eller 3 ligaer fra Spanien.

PS:
En beskrivelse af holdet ville jeg sætte pris på lige meget om det er Aston villa eller om der er et hold fra den 4 bedste række i England, selvfølgelig behøves beskrivelsen/begrundelsen ikke at være så omfattende hvis det f.eks. er Aston Villa der er tale om.

EmilTC
Lilleputspiller
*

« Svar #1208: 21 Apr 2009, 12:25 »

Hej jeg vil anbefale dig at starte med Everton da de har rigtig meget potientiale:) der gør at du kan få et rigtig godt hold bygget op:) de har også nogle rigtig gode talenter som med god træning kan gå i startopstillingen hurtigt:) jeg er lige startet med dem og jeg sagde til forventningerne at jeg skulle slutte i den øverste halvdel af ligaen:) 

FCK88
Manager

« Svar #1209: 21 Apr 2009, 12:37 »

Drillo : Prøv at starte med QPR.. De har faktisk et udmærket hold der kan begå sig skidegodt i CCC og når du nu også har en Flavio i baghånden så kan du nok godt regne med at få en del penge Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #1210: 21 Apr 2009, 13:38 »

Hvem skal jeg være?

De skal ligge i den bedste eller anden bedste liga i England,Spanien eller Italien (priotet i nævnt række følge)

Fra den bedste liga må holdet ikke være fra top 5 og heller ikke de 3 nederste.
og hvis i har et hold der ikke er i en af de to øverste ligaer vil jeg gerne have en god begrundelse på hvorfor det lige skal være det hold.

Ligaer der er med i spillet: 4 ligaer fra England, 2 ligaer fra Italien 2 eller 3 ligaer fra Spanien.

PS:
En beskrivelse af holdet ville jeg sætte pris på lige meget om det er Aston villa eller om der er et hold fra den 4 bedste række i England, selvfølgelig behøves beskrivelsen/begrundelsen ikke at være så omfattende hvis det f.eks. er Aston Villa der er tale om.

Hvad med Newcastle

sebahorse
Reserveholdsspiller

« Svar #1211: 21 Apr 2009, 17:07 »

Har virkelig lyst til at prøve kræfter med Italien!
Nogen der kan hjælpe?
gerne en smule udfordring, god økonomi og helst ligge i Serie B.

YNWA <3

bøvle
Manager

« Svar #1212: 21 Apr 2009, 17:18 »

Mener at Brescia er den klub i serie B med den bedste økonomi, men vælger du dem, så kommer udfordringerne nok først i anden sæson, da du gerne skal rykke sikkert op Wink

sebahorse
Reserveholdsspiller

« Svar #1213: 21 Apr 2009, 17:36 »

tak for hjælpen. prøver dem af Wink

YNWA <3

Sprint9
Ynglingespiller

« Svar #1214: 22 Apr 2009, 16:08 »

Hvem skal jeg være. Det skal være fra England, Italien eller Spanien. ikke det bedste ikke det dårligste men et mid imellem hold med god ØKONOMI

Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010