home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1113 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277084 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2535: 10 Okt 2011, 23:01 »

nej det er selvfølgelig ikke forsvarets opgave at lave genistreger Wink
Men synes heller ikke man kan sammenligne Bjelland med Kjær, da sidstnævnte har meget mere erfaring end Bjelland og har spillet mod de store drenge og har gjort det ganske udemærket overall (som du nævner, som han gjorde i Palermo)
En kasse fra Kjær og en 1-0 sejr vil ikke være dårligt imorgen!

Håber på samme stemning som sidst da de mødtes i Parken! Det var fan-fucking-tastisk! Smiley

Hvor har jeg sammenlignet Bjelland med Kjær?  Wink Forhold dig nu til det vi skriver, så er det lettest at undgå at tale ved siden af hinanden.

Hvad det med forventninger kontra alder angår, så synes jeg det er lidt tyndt at bruge Kjærs alder, som undskyldning for, at man ikke kan forvente at han præsterer. Jeg kan da hurtigt komme i tanker om en god slat jævnaldrende spillere, som der forventes præstationer af hver gang (Pato, Agüero, Özil, Alexis Sánchez, Javier Hernandez, de Gea, Walcott osv). Hvorfor kan man så ikke forvente at Kjær, som har lige så meget kamperfaring som flere af disse, præsterer på det niveau, som vi har set han kan?

Zone 43
Manager

« Svar #2536: 11 Okt 2011, 19:26 »

Jeg så kun en enkelt af Kjærs kampe i Wolfsburg, den sidste mod Gladbach, hvor ikke kun Kjær men i den grad hele holdet var som træningskegler mod et veloplagt og fantatisk spillende Gladbach hold. Jeg tror lidt at Kjær er blevet gjort til en af syndebukkene i Wolfsburg nedtur, og om det fortjent eller ej skal jeg som sagt ikke gøre mig klog på. Men jeg tror at den tyske/Magaths stil, og holdets generele dårlige indsatser har haft stor mental betydning for ham, og derfor heller ikke har kunne præsterer som i Palermo. Nu er han heldigvis tilbage i Italien, og Roma, hvor han indgår i et rotationsprogram med Burdisso og Heinze, så der venter ham forhåbenlig en masse kampe, nationalt som internationalt, så han kan vende tilbage til sit gamle niveau. Smiley

Opstillingen bliver som ventet:
Sørensen; Jacobsen, Kjær, Bjelland, Silberbauer; Zimling, Kvist; Rommedahl, Eriksen, Krohn-Delhi; Bendtner.
SA, S. Poulsen, Svensson, CP, J. Poulsen, Schöne og Larsen på bænken.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #2537: 11 Okt 2011, 21:08 »

Flot dansk 1. halvleg - Bjelland har spillet som en rutineret herre og Kjær har spillet en af sine bedre kampe IMO.

Men vi skal altså længere frem Nani, Moutinho og Ronaldo skal ikke have mange milimeter før de bliver farlige.

Portugalsforsvar er til at tale med og vores spillere kan hvis de spiller bolden få dem til at ligne lerkolosser...den her kamp kan vindes - men vi skal have fat på midten igen.

Kom så Danmark vi har muligheden.

Glemte så også lige at nævne at Thomas Sørensen virker til at have en af de kampe hvor han snupper alt.

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2538: 11 Okt 2011, 21:11 »

Portugalsforsvar er til at tale med og vores spillere kan hvis de spiller bolden få dem til at ligne lerkolosser...den her kamp kan vindes - men vi skal have fat på midten igen.

Pis, troede der stod legoklodser  Ubeslutsom

Men ja, især på dødbolde har vi kunne kreere gode muligheder, de har ikke været ret gode på hovedspillet, og samtidig ser det også ud til at de er til at tale med i udfordringerne. Det kan tippe begge veje i anden halvleg, men lad os håbe at det tipper Danmarks vej! Skide være med Sverige, lad os selv klare ærterne!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager

« Svar #2539: 11 Okt 2011, 21:17 »

Så absolut godkendt første halvleg. Defensivt står vi fantatisk, kun to deciderede chancer har de fået - frisparket, og den hvor Ronaldo hugger til læderet første gang. Langt bedre end forventet, taget i betragtning af vores forhåndsvis unge, urutineret forsvar kontra deres verdensklasse offensiv. De skal ikke have meget plads ude foran feltet, som DeBuur korrekt skriver.

Offensivt startede vi stærkt, men det så lidt sløjt ud jo længere frem halvlegen skred. Dumme boldtab og langsomt spil har kastet potentiale, farlige omstillinger af sig. Der må gerne komme lidt mere fart over feltet, vi har spillerne til det. Og så må Bendtner gerne være mere i feltet, når der kommer indlæg, han er de af få vi har, der kan lidt i luftspillet.

Jeg er optimist. Vi vinder.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2540: 11 Okt 2011, 22:16 »

Om Olsens mulige fornyelse...:

Ingen bedre alternativer - sign him up.

Newton Heath
Manager

« Svar #2541: 11 Okt 2011, 22:19 »

Om Olsens mulige fornyelse...:

+1

Flot sejr! Er i den grad stolt over at være dansker i aften.

Zone 43
Manager

« Svar #2542: 11 Okt 2011, 22:23 »

+2.

6-1-1 i kvalifikationen er jo intet mindre end fantatisk, kun pointtab, lidt som ventet, i Oslo og Lissabon. Nogen kampe var godt nok ikke kønne, men resultaterne var der. Lad os revancherer det skod VM10 vi havde, med en fantatisk indsats og resultater herefter i Polen til sommer.

- Daniel Agger.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2543: 11 Okt 2011, 22:27 »

Forlæng nu bare Olsen!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2544: 11 Okt 2011, 22:28 »

Man kan mene hvad man vil om Olsen, men han skaffer sgu resultaterne og får os med til slutrunderne. Han har fået ekstremt meget ud af de midler han har at arbejde med.

DeBuur
Manager

« Svar #2545: 11 Okt 2011, 22:28 »

Thumbs Up Imponerende indsats - Sørensen viste verdensklasse og mon ikke Bjelland spiller sidste sæson i superligaen..han var sublim.

Simon Kjær fik tanket op med tillid...han er ikke pasningsspillets mester men en godkendt kamp.

Vi er sgu til EM...må indrømme at jeg på intet tidspunkt før end i dag har troet på det.

Er der så slet ikke noget negativt idag.... jo da..kæft nogle grimme trøjer vi spiller i og Simon Poulsen bør IMO ikke spille venstre back  Wink

YNWA

SirToby
Manager

« Svar #2546: 11 Okt 2011, 22:31 »

Williams Kvist og Dennis Rommedahl spillede begge en sublim kamp. Nicklas Bendtner var fantastisk i anden halvleg.

Men Morten Olsen er den bedste.

Sådan, DANMARK!

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #2547: 11 Okt 2011, 22:33 »

rigtig flot kamp, imponerede at holde Portugal nede i store dele af kampen, men en god kasse fra Ronaldo må man sige!
Men rigtig god kamp, synes de præsterede godt over hele linien, især Kron-dehli var god i dag!
SåDanmark!

Er der så slet ikke noget negativt idag.... jo da..kæft nogle grimme trøjer vi spiller i og Simon Poulsen bør IMO ikke spille venstre back  Wink

Han er vel heller ikke 1. valg, mon ikke Boilesen er første valg. Og sådan som Silberbauer spillede idag, kunne han godt være foran Simon Poulsen Smiley  

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2548: 11 Okt 2011, 22:34 »

SÅDAN MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2549: 11 Okt 2011, 22:35 »

Fremragende sejr! Vi spiller sgu en flot kamp, og fortjente sejren. Rommedahl, Eriksen og Bendtner er sgu en giftig trio, der er god på hver sin  måde. Er også meget begjestret over Zimling, og selv om han laver lidt fejl i 2. halvleg, synes han han var fremragende. Mest imponeret er jeg dog over Andreas Bjelland. For satan han spillede en flot kamp, og han er helt suveræn med bolden. Han er alt for god til FC Nordsjælland.

Men fantastisk at vi slår en nation som Portugal og går direkte videre. Jeg er klar til EM næste sommer!

Sider: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010