Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 1158 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
165
166
[
167
]
168
169
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 277215 gange)
JKJ
Gæst
Sv: Det Danske Landshold
«
Svar #2490:
02 Okt 2011, 21:52 »
CP også indkaldt
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-44246786:poulsen-indkaldt-til-skæbnekampe.html?forside
Desværre heller ikke den store overraskelse. Har han spillet 2 kampe endnu nede i det franske? Og pludselig er han landsholdsklar igen.
Jeg frygter allerede nu en midtabne bestående af CP og Kvist!!
Consiglieri
Juniorspiller
«
Svar #2491:
02 Okt 2011, 22:42 »
Citat af: JKJ 02 Okt 2011, 21:52
CP også indkaldt
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-44246786:poulsen-indkaldt-til-skæbnekampe.html?forside
Desværre heller ikke den store overraskelse. Har han spillet 2 kampe endnu nede i det franske? Og pludselig er han landsholdsklar igen.
Jeg frygter allerede nu en midtabne bestående af CP og Kvist!!
Den var så sikkert som amen i kirken!
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2492:
03 Okt 2011, 09:03 »
Så er hylekoret igang igen. Hør nu lige her. Larsen er jokeren der kan skiftes ind de sidste 10 minutter, hvis vi er tvunget til at jagte et mål, og den rolle passer han eminent ind i, ja man fristes jo nærmest til at sige, at han er den bedste vi har til den rolle. Men nu skal de bedste måske ikke udtages mere? Alternativerne var vel Nordstrand og Pedersen. Nordstrand ville i mine øjne være en håbløs udtagelse til de modstandere der venter. Og Larsen har ind til videre i sæsonen spillet væsentligt mere end Pedersen. Det plejer jo at være et problem, at der bliver udtaget spillere der ikke spiller, men nu er det pludselig også et problem, at man udtager dem der spiller mest...
Jeg tror heller ikke meget på, at Poulsen starter inde. Den midtbane sidder Zimling og (desværre) Kvist på. Jeg tror han er med som en ledende skikkelse i en ellers forholdsvis ung og urutineret trup (lidt ligesom Martin Jørgensen), og som backup til midtbanen og et ellers noget tyndt centralt forsvar.
Junker er vel med i tilfælde af, at Bendtner skulle løbe ind i en skade. Han har ikke været lige så skarp i år, som de foregående sæsoner, men hvem har vi ellers?
JKJ
Gæst
«
Svar #2493:
03 Okt 2011, 13:11 »
Citat af: DNE 03 Okt 2011, 09:03
Så er hylekoret igang igen. Hør nu lige her. Larsen er jokeren der kan skiftes ind de sidste 10 minutter, hvis vi er tvunget til at jagte et mål, og den rolle passer han eminent ind i, ja man fristes jo nærmest til at sige, at han er den bedste vi har til den rolle. Men nu skal de bedste måske ikke udtages mere? Alternativerne var vel Nordstrand og Pedersen. Nordstrand ville i mine øjne være en håbløs udtagelse til de modstandere der venter.
Og Larsen har ind til videre i sæsonen spillet væsentligt mere end Pedersen. Det plejer jo at være et problem, at der bliver udtaget spillere der ikke spiller, men nu er det pludselig også et problem, at man udtager dem der spiller mest...
Jeg tror heller ikke meget på, at Poulsen starter inde. Den midtbane sidder Zimling og (desværre) Kvist på. Jeg tror han er med som en ledende skikkelse i en ellers forholdsvis ung og urutineret trup (lidt ligesom Martin Jørgensen), og som backup til midtbanen og et ellers noget tyndt centralt forsvar.
Junker er vel med i tilfælde af, at Bendtner skulle løbe ind i en skade. Han har ikke været lige så skarp i år, som de foregående sæsoner, men hvem har vi ellers?
Jeg indrømmer gerne at jeg ikke ved hvor meget Pedersen har spillet. Men en SL er altså først kommet ind blandt de 11 startende for ganske få kampe siden.
Desuden sagde han kort after han var kommet til AGF at han ikke var i form og heller ikke ville være på 100% igen før tilforåret hvis han kunne undgå dumme skader - den ros skal de have i AGF at de har startet ham langsomt op og dermed fået bygget noget muskelmasse på hans skrøbelige bentøj.
Problemmet er altså imo at en spiller selv går ud og siger han slet ikke er i form. Så kan det da ikke komme bagpå nogen.
Men ok, giver mig her, alternativerne er nærmest ikke eksisterende, så det er og bliver svært at finde en der kan gøre en forskel.
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #2494:
03 Okt 2011, 13:34 »
Man skal vel heller ikke undervurdere rutine. Uanset om Søren Larsen muligvis er i ringe form, så bør man vel også opveje rutine- og spilforståelsesfakt
oren.
Søren Larsen har prøvet at spille disse landskampe før, og bl.a. scorer flere mål end Nicklas Pedersen (har han overhovedet scoret). Jeg ville hellere sætte min lid til at SL kan komme ind de sidste 10-15 min. frem for Nicklas Pedersen, som kun har imponeret mig i én enkelt landskamp.
Cykelblog
JKJ
Gæst
«
Svar #2495:
03 Okt 2011, 14:25 »
Citat af: Spezialized 03 Okt 2011, 13:34
Man skal vel heller ikke undervurdere rutine. Uanset om Søren Larsen muligvis er i ringe form, så bør man vel også opveje rutine- og spilforståelsesfakt
oren
.
Søren Larsen har prøvet at spille disse landskampe før, og bl.a. scorer flere mål end Nicklas Pedersen (har han overhovedet scoret). Jeg ville hellere sætte min lid til at SL kan komme ind de sidste 10-15 min. frem for Nicklas Pedersen, som kun har imponeret mig i én enkelt landskamp.
Det var jo tydeligvis ikke nogen stor succes for et år siden i Sydafrika
De spillere der vel floppede mest var dem der havde mest erfaring og desværre også i dårligst (kamp)form.
Men det er da korrekt at holdet i dag kontra det der var med i VM er i langt bedre kampform og langt de fleste spiller fast på et eller andet niveau nu.
Njaourinho
Landsholdsspiller
«
Svar #2496:
03 Okt 2011, 17:14 »
Man kan spørge sig selv, hvorfor Stephan Andersen og Jesper Christiansen gør sig fortjent til en plads foran Kasper Schmeichel efter Lindegaards afbud.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2497:
03 Okt 2011, 17:23 »
Til generel information, så står Pedersen noteret for 270 minutter (0 mål) i indeværende sæson, og Søren Larsen for 510 minutter (4 mål).
Nogen har også nævnt Duncan. Han står noteret for 291 minutter (hvoraf nogle var i en noget uvant position i målet) og 3 mål. Et ok scoringssnit, men heller ikke meget spilletid endnu. Men han kunne måske være interessant til sommer, hvis vi kommer med til slutrunden.
I Sydafrika var der ingen, ud over Rommedahl og til dels Agger, der spillede godt. Det så ikke rigtig ud til at være betinget af hverken kampform eller rutine, det var ganske enkelt bare et kollektivt nedbrud. Men det er også lidt svært at gardere sig mod, at stort set alle i den stamme man har bygget holdet op omkring, pludselig stod i en situation, hvor de ikke fik spilletid eller rendte rundt og var småskadet.
JKJ
Gæst
«
Svar #2498:
03 Okt 2011, 17:23 »
Citat af: Njaourinho 03 Okt 2011, 17:14
Man kan spørge sig selv, hvorfor Stephan Andersen og Jesper Christiansen gør sig fortjent til en plads foran Kasper Schmeichel efter Lindegaards afbud.
+1
Vi snakker om et 3. valg. Hvorfor ikke hente en ind der spiller, har tiden foran sig og har masser af succes på klubholdet.
Det kan man jo ikke påstå hverken SA som var sat af i weekenden eller JC som er 34 og vel mere skadet en spilleklar i den svenske liga har.
Om senest et år siger TS vel stop, Lindegaard tager over og så skal KS vel ind som 2. valg, har ihf svært ved at se alternativerne pt.
DeBuur
Manager
«
Svar #2499:
03 Okt 2011, 17:32 »
Citat af: Spezialized 03 Okt 2011, 13:34
oren.
Enig
Søren Larsen i en rimelig form kan gøre forskellen mod Cypern - her kan han gøre noget som få andre kan og jeg vil ikke blive overrasket hvis vi ser ham pande en enkelt kasse ind.
Nicklas Pedersen er vel egentlig en spændende spiller men hvor meget scorer han lige ?
Mod Portugal tror jeg ikke vi får SL at se her kommer han udelukkende ind i de sidste minutter hvis vi begynder at satse på lange afleveringer op i feltet.
YNWA
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2500:
03 Okt 2011, 17:52 »
Citat af: Njaourinho 03 Okt 2011, 17:14
Både og. De har trods alt støre anciennitet på landsholdet end Junior Schmeichel. De står også begge forholdsvis fast for deres klubhold.
Man kan så selvfølgelig sige, at det vel efterhånden ikke kan være meget selvtillid Andersen har med i bagagen, med den regn af bolde han de seneste par sæsoner har ladet passere sig. Men omvendt har han på trods af de svingende klubpræstationer, som regel stået ganske godt for landsholdet, specielt mod Portugal.
Christiansen er lidt den modsatte historie. Han har rimelig succes med sin klub, men har til gengæld endnu sin første gode landsholdspræstatio
n til gode.
Schmeichel blev vraget efter en dårlig sæson med Leeds, men er dog kommet lidt bedre fra start i år. Han er ret lille af en målmand at være (185 cm). Og så har han endnu spillet det meste af sin karriere i lavere rækker. Men han er da forholdsvis ung, hedder Schmeichel til efternavn og så var der engang han blev enormt god i manager
De to sidste egenskaber er selvfølgelig ikke noget der på nogen måde kvalificerer til en plads på landsholdet, men tror det smitter af på manges holdning til ham. Den med alderen... tjae, det er jo kun en fordel såfremt han rent faktisk er god nok. Jeg har ikke set meget til ham, men hans formkurve har været meget svingende, men for tiden ser den da godt nok ud til at være for opadgående.
Uanset hvad, så håber jeg ikke der bliver brug for nogen af dem i de kommende landskampe. Men kampene er altså for vigtige, til at man kan tillade sig at eksperimentere, selvom der kun er ringe risiko for at der bliver brug for nogen af dem. Risikoen er dog blevet væsentligt større med Lindegaards afbud. En altafgørende kamp mod Portugal ville jo ikke just være de optimale rammer for en debut til Schmeichel.
verdenskrig
Manager
«
Svar #2501:
03 Okt 2011, 18:03 »
Jeg forstår ikke helt pointen i Schmeichel diskussionen.. Hvor mange herinde har seriøst set ham tilpas gange i denne sæson, til at konkludere at han burde være udtaget på bekostning af enten SA eller JC?
Jeg siger ikke at MO's valg er korrekt, men det er da lidt underligt at man stiller sig kritisk over at en internationalt uprøvet målmand, uden den mindste A landsholderfaring, bør udtages på bekostning af to som har prøvet det en del gange.. Og sikkert uden at have set ham spille
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #2502:
03 Okt 2011, 18:05 »
Citat af: DNE 03 Okt 2011, 17:52
Schmeichel blev vraget efter en dårlig sæson med Leeds, men er dog kommet lidt bedre fra start i år.
Hmmm som oprykker sluttede Leeds lige udenfor oprykningskampene og han havde 11 clean sheats og blev fyret uden varsel af sin klub til alles overraskelse pånær ledelsen. Han blev bla også nomiret som månedens spiller på et tidspunkt og der er altså mange i den næst bedste række
Fan og medspillere var altså begejstret for ham
Så kan altså ikke umiddelbart se at han havde en dårlig sæson
Såvidt jeg husker havde SA også hans første kamp mod Portugal, og gjorde det jo ganske fint. Hvorfor skulle KS ikke kunne gøre det samme.
SA er sat af i Evian, og han er altså blevet købt som en fortærkning for et oprykkerhold.
JC kan jeg slet ikke forstå overhovedet blive sat i forbindelse med landsholdet, han er bare ikke god nok mere.
I de seneste 4 kampe har KS desuden holdt buret rent, ergo er det en målmand med masser af selvtillid, det er da en mangelvare på den post!
JKJ
Gæst
«
Svar #2503:
03 Okt 2011, 18:07 »
Citat af: verdenskrig 03 Okt 2011, 18:03
Jeg forstår ikke helt pointen i Schmeichel diskussionen.. Hvor mange herinde har seriøst set ham tilpas gange i denne sæson, til at konkludere at han burde være udtaget på bekostning af enten SA eller JC?
Jeg siger ikke at MO's valg er korrekt, men det er da lidt underligt at man stiller sig kritisk over at en internationalt uprøvet målmand, uden den mindste A landsholderfaring, bør udtages på bekostning af to som har prøvet det en del gange.. Og sikkert uden at have set ham spille
Hvor mange har set SA og JC?
De får kampe SA fik for Brøndby inden han skiftede var han jo iflg jeres egen tråd jo ikke særlig overbevisende og de få gange vi hører noget om JC så er det at han er skadet.
KS har altså 4 CS i de seneste 4 kampe, og min påstand er at den næstbedste række i England er mindst på højde med det bedste i Sverige
verdenskrig
Manager
«
Svar #2504:
03 Okt 2011, 18:12 »
Som jeg skriver" Jeg siger ikke at MO's valg er korrekt"
Men når man ikke har set nogen af de tre, synes jeg det er utroligt at man kan undre sig.. For man har jo intet grundlag for det som jeg ser det
edit: og i øvrigt spiller rutine jo lige så meget ind for Olsen, som nuværende niveau.. Derfor kan det da virkelig ikke undre nogen
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sider:
1
...
165
166
[
167
]
168
169
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »