home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1224 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277182 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2475: 23 Sep 2011, 11:08 »

Ingen bedre alternativer - sign him up.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2476: 23 Sep 2011, 11:26 »

Ingen tvivl om, at han er den bedste vi kan få. Ikke for mig i hvert fald. Men jeg er ved at være så træt af at høre på at folk brokker sig over alt hvad han gør, bare fordi det er Morten Olsen der gør det, så håber lidt han holder fast i sin beslutning.

Men som fan af landsholdet, håber jeg bestemt han kan overtales til at tage et par år mere.

DeBuur
Manager

« Svar #2477: 23 Sep 2011, 14:58 »

Ingen tvivl om, at han er den bedste vi kan få. Ikke for mig i hvert fald. Men jeg er ved at være så træt af at høre på at folk brokker sig over alt hvad han gør, bare fordi det er Morten Olsen der gør det, så håber lidt han holder fast i sin beslutning.

Men som fan af landsholdet, håber jeg bestemt han kan overtales til at tage et par år mere.

Hvis DBU vil holde fast i den nuværende linje og satser på det så er det MO de skal forlænge med - ingen danske træner kommer IMO i nærheden af at kunne opfylde den rolle.

Personlig så jeg dog gerne at vi prøvede noget nyt og IMO en Hollandsk træner men hverken Faxe eller Laudrup har IMO vist noget særligt som træner i mange år.

YNWA

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #2478: 23 Sep 2011, 15:38 »

Hvis DBU vil holde fast i den nuværende linje og satser på det så er det MO de skal forlænge med - ingen danske træner kommer IMO i nærheden af at kunne opfylde den rolle.

Personlig så jeg dog gerne at vi prøvede noget nyt og IMO en Hollandsk træner men hverken Faxe eller Laudrup har IMO vist noget særligt som træner i mange år.

Når du mener bevise, hvad skal der så ligges i det?
a
Mener ML har bevidst det der skal til, for at kunne gøre det. I de klubber han har været, har han opfyldt alle de succes kriterier, som han har været stillet overfor, med de ressourcer han nu har haft til rådighed. Dog kan man sige at nogen gange, har han ikke været klar over, hvad han er gået ind til. som i f.eks. Spartak Moskva og sports direktører med deres egne agendaer.

Dog synes jeg ikke JF er god nok til at overtage alene. Han skal suppleres, med en anden. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2479: 23 Sep 2011, 18:44 »

Når du mener bevise, hvad skal der så ligges i det?
a
Mener ML har bevidst det der skal til, for at kunne gøre det. I de klubber han har været, har han opfyldt alle de succes kriterier, som han har været stillet overfor, med de ressourcer han nu har haft til rådighed. Dog kan man sige at nogen gange, har han ikke været klar over, hvad han er gået ind til. som i f.eks. Spartak Moskva og sports direktører med deres egne agendaer.

Dog synes jeg ikke JF er god nok til at overtage alene. Han skal suppleres, med en anden. Smiley

Laudrup har da i bedste fald kun været middelmådig, og har da bestemt ikke levet op til de succeskriterier han er blevet stillet overfor. Det Brøndbyhold han havde, var vel på det tidspunkt den bedste trup i superligaen, og alligevel blev det kun til et enkelt mesterskab og to pokaler. I Getafe sagde han lige fra starten, at det var ligaen der fik første prioritet, og alligevel var han i nedrykningsfare hele sæsonen igennem, det retter en UEFA Cup kvartfinale og pokal finale ikke op på, når ligaen hele tiden var den erklærede førsteprioritet. I Spartak efterlod han klubben længere nede end han overtog den. Da han tog over i Mallorca vidste han, at klubben var i økonomiske vanskeligheder, så det kan virkelig ikke komme bag på ham, at man bliver nødt til at gøre hvad man kan, for at få penge i kassen, alligevel vælger han at lægge sig ud med klubbens ledelse (ligesom han i øvrigt har gjort i alle de andre klubber han har været i). Hans trupper har været forfulgt af dårlig disciplin. Det ene sted han var i mere end en enkelt sæson eller to, kørte han ud i en årelang krise, som de endnu ikke er kommet ud af. Efter min mening viste han i Brøndby, at han ikke formår at sammensætte en harmonisk trup, en af de absolut vigtigste egenskaber for en landstræner.

Så nej, jeg er absolut ikke enig i, at Laudrup har vist at han har hvad der skal til. Ærligt talt, så så jeg helst, at han fandt sig noget andet at tage sig til, inden han får sværtet sit eftermæle til. Han skal huskes som den verdensklasse fodboldspiller han var, ikke som en middelmådig træner.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2480: 27 Sep 2011, 12:50 »

Og så er Laudrup røget ud i endnu en klub. Godt nok gik han selv, men som jeg ser det, er det kun fordi klubben ikke havde råd til at fyre ham. Det var jo tydeligt, at han ikke længere var ønsket, og fyringen af Erik Larsen, lignede i den grad en provokation, der skulle få ham til selv at gå, så klubben kunne spare de penge det ellers ville have kostet at fyre ham. Og det virkede.

Laudrup bør efter min bedste overbevisning slet ikke være et emne som landstræner. Jeg håber, for hans eftermæles skyld, at han stopper sin trænerkarriere her. Jeg vil hellere huske ham som den spiller han var, end som en middelmådig træner.

JKJ
Gæst

« Svar #2481: 27 Sep 2011, 13:35 »

Og så er Laudrup røget ud i endnu en klub. Godt nok gik han selv, men som jeg ser det, er det kun fordi klubben ikke havde råd til at fyre ham. Det var jo tydeligt, at han ikke længere var ønsket, og fyringen af Erik Larsen, lignede i den grad en provokation, der skulle få ham til selv at gå, så klubben kunne spare de penge det ellers ville have kostet at fyre ham. Og det virkede.

Laudrup bør efter min bedste overbevisning slet ikke være et emne som landstræner. Jeg håber, for hans eftermæles skyld, at han stopper sin trænerkarriere her. Jeg vil hellere huske ham som den spiller han var, end som en middelmådig træner.

+1  Thumbs Up

Især i det sidste fremhævet afsnit er jeg mere end enig  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #2482: 27 Sep 2011, 14:23 »

Enig..

Nu har han været i tre klubber og er røget ud alle tre gange efter et år af den ene eller anden grund.. Det tyder i den grad på en person som er svær at samarbejde med, som ikke besidder den loyalitet der skal til.. Hva så hvis han efter et år bliver træt af at være landstræner..

Min respekt for Laudrup er virkelig røget gradvist siden han stoppede i Brøndby, og det her understreger virkelig som du helt rigtigt siger, at han er en aldeles middelmådig og iloyal træner Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2483: 27 Sep 2011, 14:30 »

Jeg tror og synes skam heller ikke, at Laudrup bør være landstræner. Et er, at komme på kant med de klubhold man nu træner, noget andet er, at gøre det overfor ens eget landshold. Jeg har altid set Michael Laudrup, som en lidt underlig type. Jeg kan ikke rigtig beskrive hvad der er over ham, men hans evne til at gå på kant med ledelsen, og hans pludselig stop på landsholdet, blot for at sige, at nu gad han ikke spille for vores land mere, viser og tyder måske lidt på at han måske er lidt indelukket og en smule arrogant. Jeg mangler sgu lige et ord, for den type beslutninger, men positivt synes jeg ikke det er. Ingen af Laudrup-brødrene var jo f.eks. fem potter pis værd i modgang.

Men jeg er enig. Vi burde finde et andet alternativ, og det tror jeg måske også godt man ved i DBU.

Skipper
Gæst

« Svar #2484: 28 Sep 2011, 15:59 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/danmark/olsen-har-udtaget-sit-landshold
Her er de første (ved ikke om Olsen har mulighed for at udtage flere) 20 spillere som Morten Olsen har udtaget, spændende at Nicolai Jørgensen er med, han gjorde en hæderlig figur under u/21 VM. Så håber han får lidt spilletid.
Men da jeg kiggede listen igennem blev jeg overrasket over hvor lidt bredde vi har i angrebet, hvis bendtner bliver skadet så er der jo nemlig kun Jørgensen, plus Pederson og Junker men syntes aldrig de 2 har imponeret på landsholdet Ubeslutsom
Kan være at Duncan igen bliver en mulighed nu han får noget fast spilletid, men håber godt nok der snart kommer et ungt talent der tager os alle med storm. Den eneste kandidat til at gøre dette er nok Victor Fischer, men må indrømme jeg kender ikke rigtig noget til ham, ud over han er i Ajax Tunge

Newton Heath
Manager

« Svar #2485: 02 Okt 2011, 21:38 »

plutonium
Manager

« Svar #2486: 02 Okt 2011, 21:40 »

Har Larsen ikke gjort det meget godt i de seneste kampe? Og ret beset er han jo en bedre target spiller end Nicklas Bendtner er det. Efter min mening i hvert fald crazy

Med landsholdets spillestil vil jeg vove den påstand at Søren Larsen som type egner sig bedre til holdet end Bendtner gør det

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JKJ
Gæst

« Svar #2487: 02 Okt 2011, 21:47 »

Har Larsen ikke gjort det meget godt i de seneste kampe? Og ret beset er han jo en bedre target spiller end Nicklas Bendtner er det. Efter min mening i hvert fald crazy

Med landsholdets spillestil vil jeg vove den påstand at Søren Larsen som type egner sig bedre til holdet end Bendtner gør det

Iflg ham selv, altså SL, er han ikke i form og vil ikke komme det før til foråret.

Men det er desværre den samme sang vi skal høre igen. Jeg troede i den grad at MO havde lært noget af VM 2010, det ser det desværre bare ikke ud til at han har.

Zone 43
Manager

« Svar #2488: 02 Okt 2011, 21:48 »

+1, Pluto.
SL har mig bekendt spillet godt og scoret en del mål for GF, og af mangel på bedre alternativer til bænken, er han nu ganske fin at have med. CP og Junker er også efterudtaget.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Søgaard
Gæst

« Svar #2489: 02 Okt 2011, 21:50 »

Lige præcis til disse to kampe, synes jeg egentlig godt det kan forsvares. Han har set ganske god ud i de seneste par kampe for AGF. Derudover møder vi to modstandere, hvor vi simpelthen skal vinde. Mod Cypern kan vi nok se frem til et hold, som vil pakke sig. Hvis vi enten kommer bagud eller den er uafgjort til langt ind i kampen, så vil en Søren Larsen kunne være dødbringende at smide ind, hvis vi har Cypern presset ned. Mod Portugal kan vi vist ret nemt risikere at komme bagud og dermed skal op og jagte et resultat og dertil er Søren Larsen igen et bedre alternativ end Nichlas Pedersen og Mads Junker, som er de andre alternativer på landsholdet. De to er simpelthen ikke af samme statur og kan ikke tage de hårde kampe i feltet, som Søren Larsen forhåbentlig kan gøre.

Hvis det havde været Norge kampen eller et par kampe, hvor det havde været mere jævnbyrdigt, så havde jeg skam også hellere set en offensiv midtbanespiller/kant mere udtaget, men chancen for at vi skal op at spille med to deciderede angribere og dertil er Søren Larsens type rigtig god og en, som vi ved står inde i feltet, hvor indlægget kommer.

Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010