home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1174 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277439 gange)
bøvle
Manager

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2370: 06 Sep 2011, 20:19 »

Jamen kom bare med et bud, så lad os tage definitionerne derefter Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2371: 06 Sep 2011, 20:22 »

Vores forsvar og centrale midtbane har vel næppe været stærkere de sidste mange år?

Og det til trods for Lars jakobsen er klubløs ! Smiley

Ikke enig. Forsvaret var bedre da Laursen spillede. Og midtbanen var bedre før Kvist blev aktuel. Christian Poulsen og Leon Andreasen var en klart bedre konstellation. Og før Leon Andreasen var det endnu bedre med Gravesen ved siden af Poulsen. Jakob Poulsen og Christian Poulsen var også en bedre konstellation, end en hvor Kvist indgår nogensinde har været.

Det ligner dog i det mindste en lille forbedring, i forhold til de seneste kampe, at Zimling er kommet med.

Eriksen ser jeg ikke som en forbedring i forhold til Jon Dahl, bare en anderledes type, desværre også en knapt så målfarlig type. Krohn-Dehli kan ikke måle sig med Grønkjær, Jørgensen eller Kahlenberg da det var dem, der huserede på venstrekanten.

Edit:
Faktisk vil jeg mene, at var det ikke fordi Zimling var kommet med, så var det den dårligste midtbane vi har haft i noget der ligner 30 år, om ikke mere.
« Seneste Redigering: 06 Sep 2011, 20:24 af DNE » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2372: 06 Sep 2011, 20:27 »

Jamen kom bare med et bud, så lad os tage definitionerne derefter Wink

Tøfting, Poulsen, Gravesen, Claus Jensen, Andreasen, J. Poulsen var alle bedre fodboldspillere end Zimling-Kvist.

DeBuur
Manager

« Svar #2373: 06 Sep 2011, 20:32 »

Ikke enig. Forsvaret var bedre da Laursen spillede. Og midtbanen var bedre før Kvist blev aktuel. Christian Poulsen og Leon Andreasen var en klart bedre konstellation. Og før Leon Andreasen var det endnu bedre med Gravesen ved siden af Poulsen. Jakob Poulsen og Christian Poulsen var også en bedre konstellation, end en hvor Kvist indgår nogensinde har været.

Det ligner dog i det mindste en lille forbedring, i forhold til de seneste kampe, at Zimling er kommet med.

Eriksen ser jeg ikke som en forbedring i forhold til Jon Dahl, bare en anderledes type, desværre også en knapt så målfarlig type. Krohn-Dehli kan ikke måle sig med Grønkjær, Jørgensen eller Kahlenberg da det var dem, der huserede på venstrekanten.

Helt enig - Agger og Kjær har ikke spillet overbevisende - men jeg mener at de har talentet til at de kan blive et at de bedste makker par vi nogensinde har set på landsholdet.

Jeg mener dog at Eriksen med tiden får større betydning end Jon Dahl - målene vil komme men Eriksen ser jeg mere som den der skal skabe det uventede... lidt som en Laudrup type.

Vores Backs har været problematisk men med Boilesen er der lys forude..hvis han ellers kan komme på hold i Ajax.
Lars Jakobsen er over the Hill..uden klub men han har dog fighter viljen og kunne forstærke samtlige superliga hold.

Zimling må gerne bide sig fast - men det kræver at han hæver sit bund niveau.

Indtil nu ser det ud som om MO har formået at sætte holdet op således de går ud og fighter som gale..så mangler vi bare at de personlige fejl blive elimineret...lige nu tror jeg på det vi skal vinde.

YNWA

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2374: 06 Sep 2011, 20:34 »

Krohn-Dehli? Suk..

Havde gerne set Lasse Schöne få chancen, men okay, ellers ser det godt ud. Forresten hvad i alverden er der sket med Thomas Enevoldsen?

Enevoldsen sidder og rådner op på bænken i Groningen. Så det er nok ikke der vi skal finde landsholdets frelser.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2375: 06 Sep 2011, 20:37 »

Kjær er godt nok skidt, han sejler jo rundt og burde havde haft rødt der.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2376: 06 Sep 2011, 20:38 »

Kjær er godt nok skidt, han sejler jo rundt og burde havde haft rødt der.

Han er fandme ringe. Det er godt nok utroligt.
Lur mig om han ikke kommer til at koste os et mål.

JKJ
Gæst

« Svar #2377: 06 Sep 2011, 20:39 »

Enevoldsen sidder og rådner op på bænken i Groningen. Så det er nok ikke der vi skal finde landsholdets frelser.

Og??

Det er jo ikke en dårlig ting at sidde på bænken hvis man vil på det danske landshold!

Halvdelen af de 11 startedende sidder jo og rådner op på bænken, hvis de i det hele taget har en klub.

Så det kan jeg virkelig ikke se som en begrundelse for at han ikke er med.

Enzo
Manager

« Svar #2378: 06 Sep 2011, 20:44 »

Romkuglen var arkitekten !!!

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

verdenskrig
Manager

« Svar #2379: 06 Sep 2011, 20:45 »

Rommedahl kreerer kagen og Big Ben losser den i ovnen.. SÅDAN DANMARK - Hej hej drillo Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2380: 06 Sep 2011, 20:48 »

Og??

Det er jo ikke en dårlig ting at sidde på bænken hvis man vil på det danske landshold!

Halvdelen af de 11 startedende sidder jo og rådner op på bænken, hvis de i det hele taget har en klub.

Så det kan jeg virkelig ikke se som en begrundelse for at han ikke er med.

Forskellen er vel, at de andre, ud over at de, på trods af at sidde på bænken, stadig er de bedste på deres plads, også har stor landsholdserfaring, det er altså stadig lidt begrænset hvor meget landsholdserfaring Enevoldsen har.

Det kunne jo i øvrigt også tænkes, at han bare ikke passer ind i gruppen som person.

Jeg synes i øvrigt at det er direkte hyklerisk, at hyle over at Morten Olsen udtager spillere der sidder på bænken, og så samtidig hyle over at han IKKE udtager en spiller der sidder på bænken.

JKJ
Gæst

« Svar #2381: 06 Sep 2011, 20:53 »

Forskellen er vel, at de andre, ud over at de, på trods af at sidde på bænken, stadig er de bedste på deres plads, også har stor landsholdserfaring, det er altså stadig lidt begrænset hvor meget landsholdserfaring Enevoldsen har.

Det kunne jo i øvrigt også tænkes, at han bare ikke passer ind i gruppen som person.

Jeg synes i øvrigt at det er direkte hyklerisk, at hyle over at Morten Olsen udtager spillere der sidder på bænken, og så samtidig hyle over at han IKKE udtager en spiller der sidder på bænken.

Det var også bare den pointe du selv kom med Wink

Ang MO udtagelse af holdet har jeg givet op. Også derfor jeg helt har droppet landsholdet så lnag tid han er træner for det og ikke gider at se dem spille.
Jeg håber selvfølgelig på det bedste for holdet, men samtidig håber jeg i den grad af MO fejler og bliver sat fra bestilling.

Jeg ved godt de to ting ikke kan forenes på engang så glæder mig bare over at om et år er det slut med MO  Thumbs Up

ptrN
Manager

« Svar #2382: 06 Sep 2011, 21:03 »

Bendtner spiller en lækker kamp.

welbz is dat guy

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #2383: 06 Sep 2011, 21:04 »

det klasse indtil videre Bendtner!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2384: 06 Sep 2011, 21:04 »

Jeg ved godt de to ting ikke kan forenes på engang så glæder mig bare over at om et år er det slut med MO  Thumbs Up

Pjat nu kæmper vi os igen med til en slutrunde på det yderste mandat, og dbu og Olsen konstanterer at afløserne ikke er gode nok og han nupper 2 år til Wink

Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010