home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1116 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277458 gange)
Know112233
Førsteholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2355: 06 Sep 2011, 19:28 »

Mon MO og Drillo har delt seng, siden han er kommet med den udtalelse, den gode MO? Selvfølgelig er 0-0 mod Norge, på eget græs, ikke okay når vi skal have en sejr for at bevare chancen for en billet til Polen og Ukraine næste sommer, når nu Norge og Portugal vandt (som ventet) i fredags. En sejr i aften, en sejr i Cypern og point mod Portugal, må være det vi skal gå efter, hvis vi skal videre fra gruppen - og det skal vi!

Vores start opstilling er med følgende:
Sørensen
Jacobsen - Agger - Kjær - Boilsen
Zimling - Kjær
Rommedahl - Eriksen - Krohn-Delhi
Bendtner

S. Andersen, Svensson, Silberbauer, Jørgensen, Schöne, N. Pedersen og Junker er på bænken.

Yes!! Bendtner inde!!  Ubeslutsom

Hvem er kjær, som skal spille inde på midten ved siden af Zimling?

Lavezzi
Gæst

« Svar #2356: 06 Sep 2011, 19:29 »

Mon ikke det er Kvist.

Edit: Zone rettede det selv. 10hi f9z.

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #2357: 06 Sep 2011, 19:30 »

Jo, tænkte jeg også. Det kan jo smutte Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #2358: 06 Sep 2011, 19:39 »

Opstemt endelig en fodbold kamp i sigte efter en weekend uden de store kampe...

MO udtaler i dag at et 0-0 resultat ikke nødvendigvis er et ringe resultat  Shockeret okay manden kan helt klart regne og det er korrekt at Norge med 0-0 og en forventelig sejr over Cypern kommer op på 17 point - præcis det samme kan vi opnå hvis vi spiller O-0 mod Norge taber til Portugal men vinder over Cypern.... men alligevel vil jeg ikke give ham ret... vi skal vinde over Norge alt andet mener jeg er ren fiasko... IMO er jeg ligeglad om det sker med poleret fodbold eller om det sker via en viking fight ...vi skal vinde.

Rommedahl er udtaget og jeg er 100 % sikker på at han starter inde - det kan være en fordel når nu Riise også ser ud til at starte inde... Riise er bestemt ikke hurtig mere og netop det kan blive Rommedahls opgave..så kan det godt være at han skal bruge 10 forsøg på at få 2 indlæg til at lykkes men mulighederne skal nok komme.

Christian Eriksen bliver igen den spiller der skal åbne Norges defensiv - han må gerne have gang i den imorgen.

Norge skal vi passe på ikke mindst når vi taber bolden på midten... de lider ikke af samme syndrom som Damark de vil hurtigst muligt ned og afslutte ..tidligere ved at de hældte bolden op i 3 etages højde og håbede på at en eller anden kom til afslutning..så simpelt spiller de ikke mere og vi kommer til at at passe på og så er det sand for dyden nødvendigt at vi ikke laver alle disse pasningfcejl og værre endnu undgår fejl fra Simon Kjær og ikke mindst spilleren på den bagerste midtbane.

God kamp til alle.... personligt kommer jeg nok ikke til at se kampen... da jeg har sagt ja til at deltage i en debat om fremtiden skolestruktur på Nordfyn.... havde så ikke lige set at landskampen spilles på en tirsdag... er verden da gået helt af lave  ticked off

Enten regner dig og MO rigtig dårlig eller også gør jeg, men hvis vi spiller 0-0 mod Norge, taber til Portugal og vinder over Cypern, så får vi altså kun 14 points? Vi skal altså vinde over Portugal og Cypern, hvis Norge som forventet vinder over Cypern. Derfor SKAL vi vinde over Norge, ellers vil jeg mene vi er ude.

Hala Madrid!

Newton Heath
Manager

« Svar #2359: 06 Sep 2011, 19:40 »

Krohn-Dehli? Suk..

Havde gerne set Lasse Schöne få chancen, men okay, ellers ser det godt ud. Forresten hvad i alverden er der sket med Thomas Enevoldsen?

bøvle
Manager

« Svar #2360: 06 Sep 2011, 19:42 »

Selvom jeg er BIF fan forstår jeg simpelthen ikke hvad Krohn-Dehli laver inde på det landshold ! Jeg begriber det ikke. Hvis ikke MO mener han kan finde en anden venstre kant, så så jeg meget hellere vi smed den alligevel dovne bendter derned, og så kastede junker op i boksen !! Smiley

Ville desuden også give os mere tyngde på dødboldene, samtidig med vores off ville blive forbedret, eftersom bendtner med garanti bliver fremme ! Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #2361: 06 Sep 2011, 19:43 »

Jeg følger mig 100 % sikker på at vi vinder i aften.. Jeg så Norges kamp mod Island, og nej hvor er de dog tandløse offensivt.. Det var jo nærmest dobbelt så elendigt som da vi mødte Island i parken .. De skabte INGENTING, udover ved enkelte tilfældigheder.. Dereres offensive løbebaner virkede slet ikke instuderet, og de havde få folk  i feltet når indlæggene kom..

Jeg synes med al respekt vi er et bedre hold end dem, og selvom vi af og til spiller lidt langsomt, så synes jeg vores spillestil søger at vinde kampen mere end Norge..
De vil jo helt sikkert grave sig ned og spille kontra.. Kan vi spille hurtigt, få lavet en masse sideskift, og få lagt pres på inde i feltet ved indlæg, ja så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke kan vinde den kamp..

Modsat mange andre er jeg i øvrigt ikke synderligt imponeret af deres angriber Moa.. Han er da uden tvivl en fin spiller, men jeg synes på ingen måde at han er ekstraordinær, og Island viste at man kan pille ham ud af kampen ved at sidde helt oppe i haserne på ham så han ikke får lov at vende og få front mod målet..

En fortrøstningsfuld VK sætter sig klar foran skærmen, for at hylde de danske helte.. KOM SÅ DANMARK  Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #2362: 06 Sep 2011, 19:53 »

Jeg er enig med dig, vk. Jeg så ikke så meget af deres kamp mod Island, men når deres højrekant/-fløj til dagligt spiller back, så vidner det om at de vil lade os om initiativet i kampen - og det tror jeg bliver til vores fordel. Huseklepp og Moa er da et par dygtige angribere, men de burde ikke volde alverdens problemer overfor for vores rutinerede defensiv - well, lige på nær Boilesen af gode grunde.

Jeg er, som altid, optimist. 1-0 til Danmark.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2363: 06 Sep 2011, 20:00 »

Vores start opstilling er med følgende:
Sørensen
Jacobsen - Agger - Kjær - Boilsen
Zimling - Kvist
Rommedahl - Eriksen - Krohn-Delhi
Bendtner

S. Andersen, Svensson, Silberbauer, Jørgensen, Schöne, N. Pedersen og Junker er på bænken.

Lortehold.

Zeekan
Lilleputspiller
*

« Svar #2364: 06 Sep 2011, 20:03 »

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2365: 06 Sep 2011, 20:06 »

Ca. 5 spillere har tur i den til daglig. Resten bader rundt i deres respektive klubber - hvis de ellers har en. Jeg har endnu ikke ord for vores bænk. Den er jeg nærmest rystet over - virkelig.

Jeg tror stadig, vi vinder. Og jeg sidder også og råber og skriger foran skærmen, men det satme da stadig et lortehold  Grin
« Seneste Redigering: 06 Sep 2011, 20:08 af Njaourinho » Logged

bøvle
Manager

« Svar #2366: 06 Sep 2011, 20:12 »

Vores forsvar og centrale midtbane har vel næppe været stærkere de sidste mange år?

Og det til trods for Lars jakobsen er klubløs ! Smiley

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2367: 06 Sep 2011, 20:15 »

Centrale midtbane aldrig været bedre? Du får lige chancen for at rette dit indlæg.. Wink

bøvle
Manager

« Svar #2368: 06 Sep 2011, 20:16 »

Kvist-Zimling og så Eriksen liggende foran, hvornår mener du sidst vi har haft en ligeså stærk konstallation? Wink

Vel næppe Kvist-Poulsen?

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2369: 06 Sep 2011, 20:17 »

Det kommer an på hvad 'de sidste mange år' betyder.

Sider: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010