Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 658 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
143
144
[
145
]
146
147
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 277685 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Det Danske Landshold
«
Svar #2160:
27 Mar 2011, 12:03 »
Citat af: KongFjong 27 Mar 2011, 11:58
Når det så er sagt, så var de i studiet efterfølgende inde på, at samspillet mellem Kvist og CP ikke var i top, simpelthen fordi de ligner hinanden for meget. Så jeg kunne godt tænke mig, at vi smed CP af holdet så længe han ikke spiller i Liverpool og så smider en anden type ind ved siden af Kvist og så simpelthen giver ham chancen for at være i den rolle der normalt er CPs. Det vil nok tage lidt tilvænning, men tror sagtens han kan udfylde den på sigt. Tror dog tilstedeværelsen af CP kan hæmme Kvist en hel del, og samtidig nævnte han det vidst også lidt selv, eller antydede det ihf efter kampen, at i FCK har han en Claudemir liggende ved siden af sig, som jo er langt mere kreativ end CP. Det kunne være en interessant kombi på landsholdet, hvis vi kan finde en Claudemir type.
Jeg ved ikke rigtig hvem jeg foretrækker.. Ingen af de to spillere passer ind i den fodbold jeg synes man bør spille..
I FCK har Kvist vist netop vist noget af det drive og den fandenivoldskhed der skal til.. På landsholdet synes jeg bare han er en boldflytter som af og til laver et sideskift, man bør kunne forlange at en central midtbanespiller på landsholdet evner..
Poulsen står bare dernede og agerer bolværk for forsvaret.. Set i det perspektiv plus hans rutine er han nok stadig et bedre aktiv.. Men gal hvor jeg håber at der snart slår et talent igennem på den plads, som har lidt mere bold i benene end de to..
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #2161:
27 Mar 2011, 12:06 »
Citat af: KongFjong 27 Mar 2011, 12:01
Det var også lidt det Elkjær var inde på i studiet, vi viser ikke nok at vi tør "satse" mod et hold som Norge. Respekten har måske været for stor.
Og jeg fatter det ikke.. Norge har jo virkelig INGENTING at byde ind med rent offensivt.. De har deres indkast, og deres febrilske spark frem af banen.. De har intet pasningsspil og ingen bevgelighed i deres spil som gør at man bør frygte dem synderligt..
Vi gør Norge gode ved at spille kampen på en måde der passer dem.. Havde vi nu turde stille med en mand på midten som kunne mere med bolden havde vi haft bedre forudsætninger for at skabe en kamp som passer godt til vores hold..
Men lad os håbe det bliver sådan i Parken, for jeg er 100 % sikker på at vi slår Norge der..
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #2162:
27 Mar 2011, 12:13 »
Citat af: verdenskrig 27 Mar 2011, 12:03
Jeg ved ikke rigtig hvem jeg foretrækker.. Ingen af de to spillere passer ind i den fodbold jeg synes man bør spille..
I FCK har Kvist vist netop vist noget af det drive og den fandenivoldskhed der skal til.. På landsholdet synes jeg bare han er en boldflytter som af og til laver et sideskift, man bør kunne forlange at en central midtbanespiller på landsholdet evner..
Poulsen står bare dernede og agerer bolværk for forsvaret.. Set i det perspektiv plus hans rutine er han nok stadig et bedre aktiv.. Men gal hvor jeg håber at der snart slår et talent igennem på den plads, som har lidt mere bold i benene end de to..
Man kunne netop, som jeg prøver, argumentere for, at Kvist er hæmmet af CPs tilstedeværelse på banen. Som du siger, så har han drive og dynamik, og det har vi i den grad brug for på landsholdet, så vi skal imo finde ud af hvordan vi bruger ham bedst, koste hvad det vil, for dels er han fremtiden på landsholdet modsat CP, dels er han en af få spillere i DK med de evner.
Spørgsmålet er bare, om vi så har en oplagt makker med andre evner end CPs, til Kvist? Der er en Leon A, men tror vi på han kommer tilbage for fuld styrke nogensinde? Så er der Daniel Jensen, som vel ligner Claudemir en hel del, men ham synes jeg virkeligt aldrig, bortset fra i enkelte kampe, har formået at sætte sit aftryk på landsholdet.
Så jeg har rigtig svært ved at se, lige nu og her ihf, hvem der skal placeres på den plads ved siden af Kvist.
JKJ
Gæst
«
Svar #2163:
27 Mar 2011, 12:22 »
Hvad med Zimling? Han får masser af spilletid i Holland og han har også alderen nu hvor han er ved at gå ind i sin bedste tid.
Men kender ikke helt hans position på banen selvom jeg da mener han er mere teknisk betonet end feks Kvist.
verdenskrig
Manager
«
Svar #2164:
27 Mar 2011, 12:25 »
Citat af: KongFjong 27 Mar 2011, 12:13
Man kunne netop, som jeg prøver, argumentere for, at Kvist er hæmmet af CPs tilstedeværelse på banen. Som du siger, så har han drive og dynamik, og det har vi i den grad brug for på landsholdet, så vi skal imo finde ud af hvordan vi bruger ham bedst, koste hvad det vil, for dels er han fremtiden på landsholdet modsat CP, dels er han en af få spillere i DK med de evner.
Spørgsmålet er bare, om vi så har en oplagt makker med andre evner end CPs, til Kvist? Der er en Leon A, men tror vi på han kommer tilbage for fuld styrke nogensinde? Så er der Daniel Jensen, som vel ligner Claudemir en hel del, men ham synes jeg virkeligt aldrig, bortset fra i enkelte kampe, har formået at sætte sit aftryk på landsholdet.
Så jeg har rigtig svært ved at se, lige nu og her ihf, hvem der skal placeres på den plads ved siden af Kvist.
Det kan du godt have ret i
.. Men jeg tror egentlig også det gælder den anden vej.. For de ligner hinanden så meget at de faktisk neutraliserer hinanden.. Har man en af dem så ville det sikkert fungere..
Dog må jeg nok indrømme at finder CP ikke snart en ny klub, så bør han være fortid på landsholdet.. Han falder mere og mere i niveau, og selvom han ikke lavede en af sine sædvanlige kostbare tilbagelægninger, spillede han ikke nogen god kamp imo..
Daniel Jensen er jeg helt enig med dig i.. Synes heller ikke han evner meget andet end at flytte bolden, og dejligt at MO har indset det.. Han har som du siger aldrig gjort en forskel på landsholdet, bortset fra enkelte kampe..
To spillere jeg kunne se som den fremtiden kreatør på midten er Kasper Lorentzen eller Mike Jensen.. Men ingen af dem er klar til det endnu.. Fælles for dem begge synes jeg de mangler noget krop og noget nærkampstyrke som skal til derinde..
Men spillemæssigt er de begge gode spillere som kan gå med i kombinationer og som ser de farlige momenter før de opstår.. Lorentzen vil jeg enda mene ligger foran Mike Jensen, som jeg stadig synes er for ustabil til at være på landsholdet
verdenskrig
Manager
«
Svar #2165:
27 Mar 2011, 12:26 »
Citat af: JKJ 27 Mar 2011, 12:22
Hvad med Zimling? Han får masser af spilletid i Holland og han har også alderen nu hvor han er ved at gå ind i sin bedste tid.
Men kender ikke helt hans position på banen selvom jeg da mener han er mere teknisk betonet end feks Kvist.
Godt bud, og ham havde jeg da personligt helt glemt
.. Husker at Tom Køhlert var vild efter at få ham tilbage til Brøndby, og han har som du siger netop noget af den teknik og fantasi der skal til.. Eller det havde han da sidst jeg så ham spille, og det er med al respekt længe siden
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #2166:
27 Mar 2011, 12:26 »
Hmmm ikke dårligt forslag. Han har, så vidt jeg husker, også lidt fysik så han ikke falder igennem på den centrale midtbane. Dog er han ikke helt så dynamisk og stadig ikke så fysisk, som Leon A f.eks.
verdenskrig
Manager
«
Svar #2167:
27 Mar 2011, 12:28 »
Citat af: KongFjong 27 Mar 2011, 12:26
Hmmm ikke dårligt forslag. Han har, så vidt jeg husker, også lidt fysik så han ikke falder igennem på den centrale midtbane. Dog er han ikke helt så dynamisk og stadig ikke så fysisk, som Leon A f.eks.
Det er så trist med Leon A.. Han er virkelig en KONGESPILLER, med alt det en central midtbanespiller skal indeholde.. Hans spark, pasningsspil, og ikke mindst løb fremad banen er virkelig noget vi mangler..
Han er en type som sparker først og spørger bagefter, og en spiller der vil noget med sine afleveringer.. Og som ikke bare afleverer for at aflevere som Kvist-CP ofte gør det..
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #2168:
27 Mar 2011, 12:28 »
Citat af: verdenskrig 27 Mar 2011, 12:25
To spillere jeg kunne se som den fremtiden kreatør på midten er Kasper Lorentzen eller Mike Jensen.. Men ingen af dem er klar til det endnu.. Fælles for dem begge synes jeg de mangler noget krop og noget nærkampstyrke som skal til derinde..
Men spillemæssigt er de begge gode spillere som kan gå med i kombinationer og som ser de farlige momenter før de opstår.. Lorentzen vil jeg enda mene ligger foran Mike Jensen, som jeg stadig synes er for ustabil til at være på landsholdet
Og det er lidt vores problem lige pt., vi har alt for mange af den type spillere, der har en rigtig god teknik og spilforståelse, men som falder igennem fysisk og når vi snakker dynamik. En Mike Jensen ville jeg dog foretrække frem for Lorentzen lige pt., men ingen af dem er, som du nævner, helt oplagte lige nu og her.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #2169:
27 Mar 2011, 12:29 »
Jeg synes på ingen måder at Kasper Lorentzen eller Mike Jensen er bedre bud end Kvist eller Poulsen. De vil bidrage med akkurat det samme. Især Mike Jensen, kan jeg simpelthen ikke se på landsholdet. Så skal vi hellere have en Leon Andreasen klar osv. Kahlenberg må også godt komme igang, for han kan også bidrage med noget kreativt. Men Mike Jensen forstår jeg sgu ikke, så kan man i min verden lige så godt indkalde Rasmus Würtz.
verdenskrig
Manager
«
Svar #2170:
27 Mar 2011, 12:33 »
Men jeg vil så samtidigt vove den påstand at krop og nærkampstyrke ikke det det vigtigste når vi hjemme møder mindre nationer hvor vi må forventes at skulle dominere kampen.. I kampe som dem SKAL vi simpelthen have plads til en type ala Lorentzen, for ellers vil vi netop se det spil vi ofte hader landsholdet for.. Spil som ingen vegne fører, og hvor spillerne har mere interesse i at spille tilbage og til siden frem for at skabe noget med pasningsspillet..
Jakob@
Mike Jensen er rigtig god med en bold, men er desværre stadig en ung spiller som for ofte træffer de forkerte beslutninger
.. Han har en god evne til at tage løb fra den defensive midtbane, og et fint blik for spillet.. Men som jeg også skrev, så mener jeg ikke han er klar endnu..
Lorentzen derimod er et godt alternativ til kampe hvor vi må forvente at skabe kampe og trykke modstanderen i bund..
Jakob Poulsen er i mine øjne også en fin spiller som før har gjort det rigtig godt.. Som jeg ser det nu, vil jeg faktisk gerne se Jakob P-CP/Kvist på den centrale midtbane.. For så har man både en stationær der støtter forsvaret og en der med sit hårde arbejde, gode dybdeløb, og fine pasningsspil er med til at flytte rundt på modstanderen
edit:
Du kan jo f.eks se på Liverpool hvor mangelfuldt vores spil er med CP-Lucas.. Det er nøjagtigt samme konstelation som Kvist-CP.. Du har 2 af de samme typer som intet skaber offensivt.. og i en 4-2-3-1/ 4-3-3 er det ikke nok at den centrale midtbane kun evner at spille sikkert og løse defensive pligter..
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #2171:
27 Mar 2011, 12:36 »
Citat af: Jakob E 27 Mar 2011, 12:29
Jeg synes på ingen måder at Kasper Lorentzen eller Mike Jensen er bedre bud end Kvist eller Poulsen. De vil bidrage med akkurat det samme. Især Mike Jensen, kan jeg simpelthen ikke se på landsholdet. Så skal vi hellere have en Leon Andreasen klar osv. Kahlenberg må også godt komme igang, for han kan også bidrage med noget kreativt. Men Mike Jensen forstår jeg sgu ikke, så kan man i min verden lige så godt indkalde Rasmus Würtz.
Kahlenberg på den centrale midt sammen med Kvist? Ej vel, det bliver lidt for meget teknik og lidt for lidt arbejdesomhed/fysik
Men længere fremme af banen ja, der kunne vi godt bruge ham i topform
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #2172:
27 Mar 2011, 12:37 »
Citat af: verdenskrig 27 Mar 2011, 12:33
Men jeg vil så samtidigt vove den påstand at krop og nærkampstyrke ikke det det vigtigste når vi hjemme møder mindre nationer hvor vi må forventes at skulle dominere kampen.. I kampe som dem SKAL vi simpelthen have plads til en type ala Lorentzen, for ellers vil vi netop se det spil vi ofte hader landsholdet for.. Spil som ingen vegne fører, og hvor spillerne har mere interesse i at spille tilbage og til siden frem for at skabe noget med pasningsspillet..
Det har du helt ret, i mod Portugal og den slags nationer, som mod Norge i Oslo, og måske også i Kbh, er du nødt til at have en midtbane der kan slå sig igennem fysisk også, med mindre du har mange ekstraordinært gode tekniske spillere, der kan en masse på egen hånd. Vi har kun Eriksen og til dels Romme, MKD, Bendtner og Kahlenberg, og for de to sidstnævntes vedkommende kræver det at de er i absolut topform for at det fungerer med dem.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #2173:
27 Mar 2011, 12:38 »
Citat af: KongFjong 27 Mar 2011, 12:36
Kahlenberg på den centrale midt sammen med Kvist? Ej vel, det bliver lidt for meget teknik og lidt for lidt arbejdesomhed/fysik
Men længere fremme af banen ja, der kunne vi godt bruge ham i topform
Hvis det står virkelig skidt til, kunne man måske godt vende trekanten om, og så spille med Poulsen/Kvist - Kahlenberg og Eriksen. Det vil dog være meget offensivt og teknisk anlagt. Men Kahlenberg kan også sagtens bidrage med kreativitet fra kanten af, det så vi Krohn-Dehli gøre rigtig godt i går. Men jeg vil gerne have Kahlenberg tilbage, for når han er i form, er han en rigtig dygtig spiller. :-)
JKJ
Gæst
«
Svar #2174:
27 Mar 2011, 12:41 »
Citat af: Jakob E 27 Mar 2011, 12:38
Hvis det står virkelig skidt til, kunne man måske godt vende trekanten om, og så spille med Poulsen/Kvist - Kahlenberg og Eriksen. Det vil dog være meget offensivt og teknisk anlagt. Men Kahlenberg kan også sagtens bidrage med kreativitet fra kanten af, det så vi Krohn-Dehli gøre rigtig godt i går.
Men jeg vil gerne have Kahlenberg tilbage, for når han er i form, er han en rigtig dygtig spiller. :-)
Men er der nogen der kan huske hvornår det sidst er sket?
Imo er og bør han ikke blive landsholdsaktuel før engang til efteråret, NÅR han har skiftet klub, NÅR han er begyndt at få spilletid hver uge og NÅR han er i form.
Før de 3 kriterier er opfyldt har han intet at gøre på holdet.
Sider:
1
...
143
144
[
145
]
146
147
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »