home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  1 Bruger, 878 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277806 gange)
Gungner
Gæst

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2055: 08 Okt 2010, 22:46 »

Inden kampen havde jeg tippet 2-2.... Det tvivler jeg stærkt på nu.
4-0 til Portugal ender det.

Fernando
Gæst

« Svar #2056: 08 Okt 2010, 22:47 »

Jaja, vent nu og se Tunge

DeBuur
Manager

« Svar #2057: 08 Okt 2010, 22:59 »

Thumbs Up der er et lyspunkt og det er at Anders Lindgaard er en glimrende målmand.... måske endda bedre end Thomas Sørensen selvom han har rutinen.

Men ellers så er der ikke meget godt, vores spillere bliver presset for langt tilbage på midten og vores midter forsvar må bakke tilbage og så er det i min verden tydeligt at se Silberbauers mangler som back...han står og løber forkert.

Daniel Jensen er alt alt for langsom og så er han altså ikke i form.... Har vi virkelig ikke nogen der er bedre på den plads ?

Jeg frygter at vi få høvl af Norge... og dermed kan det blive svært at komme videre fra denne gruppe.

YNWA

Hamza_BIF
Manager

« Svar #2058: 08 Okt 2010, 23:00 »

Det kører ikke for godt...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #2059: 08 Okt 2010, 23:24 »

Har vi virkelig ikke nogen der er bedre på den plads ?

Åbenbart ikke ifl. MO - personligt havde jeg foretrækket Schöne eller Eriksen til pladsen.

Men hold da kæft en tam indsats. De første 20-25 minutter var ganske fine, og vi spillede som vi skulle. Herfra har det til, at være lukke op og skide i, mildest talt. Ingen fart i spillet, ingen ordenlige afleveringer, ingen ingenting af det positive at tage med - lige med undtagelse af Lindgaard. Lad os få ham som første målmand nu!

Nå, selvmål af Carvalho. Lad det åbne for håbet! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gungner
Gæst

« Svar #2060: 08 Okt 2010, 23:29 »

og væk var håbet

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #2061: 08 Okt 2010, 23:33 »

Dejlig anfører vi har! NOOT

U-4-E
Manager

« Svar #2062: 08 Okt 2010, 23:36 »

Hvor er det godt at se at vores anfører går forrest og viser klassen selvom vi taber. Han er sikker hele vejen igennem, solid i defensiven, og med til at skabe spillet fremad banen. Samtidig er han vel næsten den eneste der ikke har en dum aflevering til en Portugiser som koster en chance.

Wait a minute..

Nå, men lad os da håbe at vi rejser os igen på tirsdag i en kamp der SKAL vindes. Vi havde vel ikke kalkuleret med point i denne kamp. Jeg regnede da i hvert fald ikke med noget som helst, selvom vi vandt for to år siden.

En_Jødeharpe
Gæst

« Svar #2063: 08 Okt 2010, 23:41 »

Første indlæg på fmfreaks, wish me luck.

Det der irritere mig mest ved at se det danske landshold spille, er at vi absolut skal bygge spillet op rundt om Rommedahl. Vi har seriisøt ikke en bold op ad banen, uden at den skal ud på højre kant hvor rommedanhl skal trylle et mål frem. På trods af at han har overrasket positivt nogle gange er han altså ikke Ronaldo eller Messi!

N17
Manager

« Svar #2064: 08 Okt 2010, 23:43 »

Men Jøde.. Hvem ville du så spille på, vi har jo ikke andre, når de stiller op som i dag?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

En_Jødeharpe
Gæst

« Svar #2065: 08 Okt 2010, 23:46 »

Hvorfor fik Vingaard ikke bolden, ellers vores angriber for den sags skyld? Hvis det var bendtner var bolden blevet spiller til ham ligeså meget som til Rommedahl. Og kunne nu godt have tænkt mig at Eriksen startede inde som offensiv midt, så vi kunne spille bolden gennem ham.

N17
Manager

« Svar #2066: 08 Okt 2010, 23:51 »

I en kamp, hvor vi må forventes, at stå meget defensivt, så kan man ikke forvente, at Eriksen starter inde. Og da slet ikke efter den start han har haft! Jeg mener ikke, at Vingaard er en mand, som kan skabe tingene, så skulle vi have haft Løvenkrands, som har speeden til at sætte folk af. Det er har Vingaard ikke - og heller ikke i kontraangrebene.

Men Bendtner kan også skabe tingene. Den type er Nicklas Pedersen bare ikke!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

En_Jødeharpe
Gæst

« Svar #2067: 08 Okt 2010, 23:55 »

Synes nu Nicklas Pedersen viste, de gange han fik bolden, at han havde overblik og kunne holde på bolden til folk var med fremme. Synes det var ærgeligt han ikke fik bolden noget mere. Og angående vingaard er jeg enig med dig, men synes alt andet end at spille bolden det samme sted hen. Coentrao stod jo bare og ventede på bolden skulle komme til sidst.

N17
Manager

« Svar #2068: 08 Okt 2010, 23:59 »

Jep han er god til, at holde i bolden, men han er ikke manden, som selv skaber situationerne. Jeg er sikker på, at han, sammen med Bendtner, kan blive en utrolig farlig spiller på landsholdet. Men ja, de kunne sagtens have brugt Nicklas mere, men omvendt, så tror jeg ikke det havde gjort den store forskel i dag. Der var simpelthen bare alt for mange fejl over hele linjen.

Lindegaard dagens bedste, men med Silberbauer lige efter

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #2069: 09 Okt 2010, 00:04 »

Lindegaard dagens bedste, men med Silberbauer lige efter

Helt enig med Lindegaard men ikke helt sikker med Silberbauer, dog kan jeg konstatere at der var rimelig langt mellem snapsene i dag..

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010