Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 1168 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatadevanahalli
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
128
129
[
130
]
131
132
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 277979 gange)
DNE
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1935:
08 Jun 2009, 18:38 »
Der var en der svarede, at Poulsen blev skiftet ud, fordi han fik krampe. Alene det er vel et godt bevis på, at det var fornuftigt nok, at starte med Grønkjær på bænken, for når Poulsen må gå ud med krampe, så er det ikke for børn, og heller ikke for spillere der dårligt nok er i form til en hel kamp i SAS ligaen endnu.
Og jeg synes min pointe omkring Rommedahl bliver helt og aldeles overhørt igen og igen. Rommedahls force er at løbe hurtigt, og det er det han er med for, intet andet. For det er ikke kun os der ved han kan løbe hurtigt, det ved vores modstandere også udmærket godt, og de er bange for den hurtighed, og bruger meget krudt på at undgå, at han kommer til at bruge den hurtighed, hvilket giver mere plads til at de andre kan udfolde sig. Alene det at Rommedahl er på banen, tvinger modstanderen til at forholde sig til ham.
Grønkjær kan spille højrekant, ja, men han vil helst spille på venstrekanten, og det er der han selv mener han er bedst, så hvorfor skifte ham over på højrekanten, bare for at få en venstrefodet Rommedahl type ind i stedet for Rommedahl? Jeg forstår simpelthen ikke logikken. Silberbauer kan måske også bruges på højrekanten, men igen, så er det Grønkjær, Jørgensen eller Kahlenberg man ofrer, for at få den hurtige kant med, der kan åbne forsvaret. Det er nok i virkeligheden her uenigheden opstår, for jeg mener det er mere eller mindre taktisk genialt, at have en lynhurtig kant med, som kan skabe den uro i modstanderens forsvar, frem for at spille med to mere tekniske typer på kanterne, som måske nok er gode mand mod mand, men knap så stærke i løbeduellerne. Med forskellige typer på kanterne, gør man det sværere for modstanderen, at forsvare sig.
Et hold der har en hovedstødsstærk angriber og to tekniske kanter, er det ret enkelt at forsvare sig imod, ved simpelthen bare at stille bagkæden højt på banen, så angriberens hovedspil ikke rigtig udgør nogen fare, og de tekniske kanter, når ikke til bagkanten, uden igen og igen at blive udfordret. Har man derimod en hurtig kant og en teknisk kant, er det pludselig ikke så nemt at dæmme op for mere, da det med den tekniske er en fordel at stille forsvarskæden højt på banen, men det åbner bare op for muligheden for dybe bolde til den hurtige. Man skal med andre ord til at finde en balance, som det er meget svært at ramme. Og igen, mod to hurtige kanter, der ikke rigtig kan slå et indlæg, bliver det igen nemt at forsvare sig, da man så bare trækker sig tilbage på banen, så kanten er nødt til at udfordre, hvilket eksempelvis ikke er Rommedahl og Løvenkrands' styrke.
En mulighed, hvis vi absolut skal have to tekniske kanter, kunne være at sætte Løvenkrands i angrebet ved siden af Bendtner, så er det bare angrebet, der gør det svært at placere forsvarskæden, frem for kanterne. Personligt kan jeg bedre lide den opstilling vi spiller med nu, men det kan vi sikkert også blive uenige om
Jeg foretrækker Rommedahl, han er måske ikke en fantastisk fodboldspiller, men vi kender ham, og endnu vigtigere, det gør modstanderne også. Løvenkrands er for gammel til at vi kan nå at spille ham ind, og indgyde den samme respekt omkring ham hos modstanderne.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1936:
08 Jun 2009, 19:01 »
Hvordan kan man påstå at Løvenkrands er en super spiller? Jo, han er en god "anden-angriber" i en 4-4-2, men det er nu engang ikke den måde vi spiller på på landsholdet. Spiller han venstre fløj, er han ikke på Rommes niveau, fordi han mangler den sidste hurtighed. Når det så er sagt, så kan fast spilletid i Newcastle i den kommende sæson, måske være rigtig gavnlig form Løvenkrands, det ændrer bare ikke på det faktum, at han rent faktisk ikke passer rigtigt ind i spillestilen. Og han er ikke god nok til, at vi kan ændre taktik pga. ham alene.
Mht. diskussionen omkring Silberbauer, så er han jo gammel højrekant, men så vidt jeg husker, er han ikke specielt hurtig ej heller specielt driblestærk. To forcer hvoraf man mindst skal have den ene når man spille højre fløj. Forenklet er Silberbauer vel mere højre
midtbane
mens Rommedahl er højre
fløj
. Vælger vi Silberbauer som er bedre defensivt end Romme men svagere offensivt, går vi over i svenskernes spor, hvor vi ikke tør spille med spillere der har svagheder i det defensive. Når man f.eks. ser på de spillere svenskerne skiftede ind i løbet af kampen, som en Viktor Elm der gav dem enorm stor dynamik, og hvordan Lagerbäck tidligere har fravalgt en Kallström fordi han ikke var god nok defensivt, så foretrækker jeg altså MOs dispositioner.
JKJ
Gæst
«
Svar #1937:
09 Jun 2009, 10:28 »
Citat af: KongFjong 08 Jun 2009, 19:01
Hvordan kan man påstå at Løvenkrands er en super spiller? Jo, han er en god "anden-angriber" i en 4-4-2, men det er nu engang ikke den måde vi spiller på på landsholdet. Spiller han venstre fløj, er han ikke på Rommes niveau, fordi han mangler den sidste hurtighed. Når det så er sagt, så kan fast spilletid i Newcastle i den kommende sæson, måske være rigtig gavnlig form Løvenkrands, det ændrer bare ikke på det faktum, at han rent faktisk ikke passer rigtigt ind i spillestilen. Og han er ikke god nok til, at vi kan ændre taktik pga. ham alene.
Mht. diskussionen omkring Silberbauer, så er han jo gammel højrekant, men så vidt jeg husker, er han ikke specielt hurtig ej heller specielt driblestærk. To forcer hvoraf man mindst skal have den ene når man spille højre fløj. Forenklet er Silberbauer vel mere højre
midtbane
mens Rommedahl er højre
fløj
. Vælger vi Silberbauer som er bedre defensivt end Romme men svagere offensivt, går vi over i svenskernes spor, hvor vi ikke tør spille med spillere der har svagheder i det defensive. Når man f.eks. ser på de spillere svenskerne skiftede ind i løbet af kampen, som en Viktor Elm der gav dem enorm stor dynamik, og hvordan Lagerbäck tidligere har fravalgt en Kallström fordi han ikke var god nok defensivt, så foretrækker jeg altså MOs dispositioner.
Jeg mener nu Silber har gjort det ganske fint offensivt de gange jeg har set ham på kanten... Han kan ikke løbe fra Rommdeahl, endnu
Men så har han en del andre kvaliteter.
Og så god er Rommedahl jo ikke mere, hvornår har man sidste set ham sætte en modstander, drible forbi et par stykker og komme med et indlæg??
Rommedahl er ovre hans tid og det bør selv MO kunne indse..
Nu ser jeg det med vildt farvede briller på, og efter det forår AaB har haft er det nok heller ikke lige det rigtige tidspunkt at bringe det på banen. Men hvad med Enevoldsen?? Han er fremtidensmand og har bevist at han sagtens kan begå sig i CL og UEFA-cuppen så kan han vel også begå sig på landsholdet.
Måske ikke lige med det samme men han bør bestemt være en fremtidensmand inden for de næste 1-2 år imo...
Men måske jeg bare ser det mede alt for farvede briller på
Ang Grønkjær og Løvenkrands. Hvis de skal i spil så er det på venstrefløj, ikke højre. Det er jeg helt enig i...
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1938:
09 Jun 2009, 10:54 »
Aaaaaaalt for farvede briller. Enevoldsen er faldet i niveau sammen med resten af AaB-holdet. Skulle han have haft chancen, skulle det have være til efteråret med de lettere "lettere" modstandere, ikke i en kamp mod Sverige og/eller den kommende mod Portugal. Synes efterhånden de der forslag med diverse spillere fra de klubber man lige holder med i DK, er lidt trælse. Vi har snart brugt så mange spillere i MOs periode som landstræner at vi kunne samle 5-6 hold. Vi fik set mod Sverige at der er backups på plads i J Poulsen, W Kvist, Bernburg, Augustinussen.
Vi skal ikke ud og eksperimentere mere end det nu. Nu skal kvalifikationen køres hjem med de 25-30 spillere i bruttotruppen der allerede har deltaget siden starten på kvalifikationen. En trup der imo ser således ud:
Målmænd
Thomas Sørensen
Stephan Andersen
Jesper Christiansen
Backs
Lars Jacobsen
William Kvist
Kasper Bøgelund
Chris Sørensen
Michael Jakobsen
Thomas Rasmussen
Centerforsvar
Daniel Agger
Per Krøldrup
Simon Kjær
Anders Møller Christensen
Michael Gravgaard
Centrale midtbane
Christian Poulsen
Daniel Jensen
Leon Andreasen
Jacob Poulsen
Hængende angriber/offensiv midtbane
Jon Dahl Tomasson
Thomas Kahlenberg
Martin Jørgensen
Fløje
Dennis Rommedahl
Jesper Grønkjær
Jonas Borring
Angribere
Nicklas Bendtner
Søren Larsen
Morten Nordstrand
Flere af disse er selvfølgelig afhængige af form, skader osv. bl.a. en Borring der er dykket lidt i form sammen med FCM på det seneste, men som tidligere har været med, og gjort det fornuftigt bl.a. i Grækenland.
Så vil der være spillere som Augustinussen, Bernburg, Silberbauer, Mtiliga, Simon Poulsen, Kristian Bak, Bergvold, Hjalte Bo, Zanka, Magnus Troest, Vingaard, Krohn-Dehli, Thomas Kristensen, Zimling, Dennis Sørensen, Tommy Bechmann, Løvenkrands, Perez, Duncan som alle kan komme med hvis de topper i formen og/eller der kommer skader, men som udgangspunkt ville det være fedt, hvis vi kunne holde fast i kontinuiteten og udtage truppen ud fra de 27 spillere jeg nævner først.
JKJ
Gæst
«
Svar #1939:
09 Jun 2009, 11:03 »
Nu var det ikke lige her og nu han skulle have chancen men i løbet af de næste 1-2 år som jeg skrev
Lad os give rommedahl til VM, hvis vi kvalificere os, vil godt nok blive skuffet hvis det ikke sker.
Så skal vi jo i gang med en ny turnering, og evt også en ny træner. Og vi skal jo have smidt en ny mand ud på den plads før eller siden...
Og ja er godt klar over at det nok ikke var det bedste tidspunkt at nævne ham på lige pt
Men hvis han kommer op på niveau igen kan jeg ikke se hvorfor han ikke skal have chancen, og da slet ikke hvis han bliver solgt som der jo er løse rygter om...
Generelt er jeg enig med dig i de navne du nævner, men der er jo flere af "boblerne" som jo ikke har været i nærheden af holdet i flere år eller slet ikke været med, hvorfor så ikke prøve nogle af de unge fremfor dem som ikke har været med i 2-4 år efterhånden...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1940:
09 Jun 2009, 11:10 »
Citat af: JKJ 09 Jun 2009, 10:28
Jeg mener nu Silber har gjort det ganske fint offensivt de gange jeg har set ham på kanten... Han kan ikke løbe fra Rommdeahl, endnu
Men så har han en del andre kvaliteter.
Og så god er Rommedahl jo ikke mere, hvornår har man sidste set ham sætte en modstander, drible forbi et par stykker og komme med et indlæg??
Rommedahl er ovre hans tid og det bør selv MO kunne indse..
Nu ser jeg det med vildt farvede briller på, og efter det forår AaB har haft er det nok heller ikke lige det rigtige tidspunkt at bringe det på banen. Men hvad med Enevoldsen?? Han er fremtidensmand og har bevist at han sagtens kan begå sig i CL og UEFA-cuppen så kan han vel også begå sig på landsholdet.
Måske ikke lige med det samme men han bør bestemt være en fremtidensmand inden for de næste 1-2 år imo...
Men måske jeg bare ser det mede alt for farvede briller på
Ang Grønkjær og Løvenkrands. Hvis de skal i spil så er det på venstrefløj, ikke højre. Det er jeg helt enig i...
Rommedahl har aldrig nogensinde været med for at skulle drible forbi et par mand, og slå et godt indlæg, han er med fordi han er hurtig, og fordi vores modstandere ved det. Den dag han ikke har den hurtighed mere, og ikke indgyder den samme respekt hos vores modstandere, så er det tid at kigge på alternativer. Lige nu er han guld værd, ikke fordi spillet nødvendigvis skal gå gennem ham, for at vi når frem til noget, men fordi han skaber uro i modstanderens forsvar, og dermed giver sine medspillere bedre mulighed for at slippe igennem. Vi er helt enige i, at der findes bedre fodboldspillere, der kunne dække pladsen, vi får bare ikke ret meget ud af dem, hvis ikke vi har en type som Rommedahl, til at skabe uroen og pladsen i modstanderens forsvar.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1941:
09 Jun 2009, 11:24 »
Citat af: JKJ 09 Jun 2009, 11:03
Nu var det ikke lige her og nu han skulle have chancen men i løbet af de næste 1-2 år som jeg skrev
Lad os give rommedahl til VM, hvis vi kvalificere os, vil godt nok blive skuffet hvis det ikke sker.
Så skal vi jo i gang med en ny turnering, og evt også en ny træner. Og vi skal jo have smidt en ny mand ud på den plads før eller siden...
Og ja er godt klar over at det nok ikke var det bedste tidspunkt at nævne ham på lige pt
Men hvis han kommer op på niveau igen kan jeg ikke se hvorfor han ikke skal have chancen, og da slet ikke hvis han bliver solgt som der jo er løse rygter om...
Generelt er jeg enig med dig i de navne du nævner, men der er jo flere af "boblerne" som jo ikke har været i nærheden af holdet i flere år eller slet ikke været med, hvorfor så ikke prøve nogle af de unge fremfor dem som ikke har været med i 2-4 år efterhånden...
Skal ærligt indrømme at boblerne udelukkende er taget fra DBUs oversigt over de spillere der har været med omkring landsholdet siden VM-kvalen startede plus Tommy Bechmann. Enevoldsen i topform vil også tilhøre den gruppe helt sikkert.
Men uanset om vi kommer til VM eller ej, og om MO forsætter eller ej, vil det jo næppe blive en revolution og det håber jeg dælme heller ikke. Skal vi have en ny træner må det meget gerne blive en udefra, med samme tankegang som MO (læs: ikke nødvendigvis formation), som har mandskabsbehandling i højsædet og tør spille fodbold og ikke en type som Lars Lagerbäck der er den største kujon nord for alperne...
fc-hansen
Manager
«
Svar #1942:
09 Jun 2009, 11:28 »
Citat af: KongFjong 08 Jun 2009, 19:01
Hvordan kan man påstå at Løvenkrands er en super spiller? Jo, han er en god "anden-angriber" i en 4-4-2, men det er nu engang ikke den måde vi spiller på på landsholdet. Spiller han venstre fløj, er han ikke på Rommes niveau,
fordi han mangler den sidste hurtighed
. Når det så er sagt, så kan fast spilletid i Newcastle i den kommende sæson, måske være rigtig gavnlig form Løvenkrands, det ændrer bare ikke på det faktum, at han rent faktisk ikke passer rigtigt ind i spillestilen. Og han er ikke god nok til, at vi kan ændre taktik pga. ham alene.
midtbane
mens Rommedahl er højre
fløj
Løvenkrands er vanvittigt hurtig, og det er ligesom Romme, hans helt store force, så jeg tror du skal overveje og se den spiller du udtaler dig om, spille, for har du tydeligvis ikke gjort.....
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1943:
09 Jun 2009, 11:33 »
Hehe nej, jeg ser jo næsten aldrig engelsk fodbold, eller tysk for den sags skyld
Løvenkrands er hurtig, men lige knapt så hurtigt som Rommedahl, men stadig hurtig. I Newcastle er han blevet brugt både i angrebet og som kant, og målene er kommet når han har spillet angriber, ikke som kant, hvor han ikke er bedst.
Min pointe var blot, at mener man Løvenkrands er en super spiller, må man nødvendigvis mene det samme om Rommedahl
JKJ
Gæst
«
Svar #1944:
09 Jun 2009, 12:28 »
Citat af: KongFjong 09 Jun 2009, 11:24
Skal ærligt indrømme at boblerne udelukkende er taget fra DBUs oversigt over de spillere der har været med omkring landsholdet siden VM-kvalen startede plus Tommy Bechmann. Enevoldsen i topform vil også tilhøre den gruppe helt sikkert.
Men uanset om vi kommer til VM eller ej, og om MO forsætter eller ej, vil det jo næppe blive en revolution og det håber jeg dælme heller ikke. Skal vi have en ny træner må det meget gerne blive en udefra, med samme tankegang som MO (læs: ikke nødvendigvis formation), som har mandskabsbehandling i højsædet og tør spille fodbold og ikke en type som Lars Lagerbäck der er den største kujon nord for alperne...
Der skal bestemt ikke startes en revulotion. Men spillere som Jon Dahl, Martin J, Rommedahl, Chris S og AMC bør efter et evt VM ikke være folk der skal satsets på derefter...
De er oppe i den alder hvor de kun kan se afslutningen på deres karriere. De bør ikke udtages på noget de kunne engang eller hvor gode de var da de var på toppen.
Og vi har stadig massere af rutinerede folk der kan tage over efter dem, så ser det ikke som det store tab hvis de fravælges, eller selv siger stop...
Jeg ser også meget gerne en ny træner udefra, simpelthen for at få nye ideer og inspiration til holdet. Hvis ML tager over efter MO er det jo bare gamle ideer på nye flasker, og så er der jo ingen grund til at skifte... Så fortrækker jeg helt sikkert at vi beholder MO...
Don W
Ynglingespiller
«
Svar #1945:
04 Aug 2009, 12:00 »
http://www.bold.dk/nyt/Debutant-med-mod-Chile
Debutant med mod Chile... Ifølge DBU er det en spiller med over 20 ungdomslandskampe..
.
Nogen der har et bud?
"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST
ManUtd83
Manager
«
Svar #1946:
04 Aug 2009, 12:04 »
Det kan jo ikke komme bag på nogen at Morten Olsen tager en debutant med. Det overraskende er måske endda at det kun er en.
Jeg er rimelig blank. Det kunne måske godt være Magnus Troest eller Michael Lumb?
Don W
Ynglingespiller
«
Svar #1947:
04 Aug 2009, 12:18 »
Gode bud...!! Jeg tror også på Michael Lumb... Han har spillet godt over en længere periode og spillede også rigtig godt igår... Samtidig har han spiller 23 ungdomslandskampe..
. Så den kunne godt ligge til ham...!!
"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST
Don W
Ynglingespiller
«
Svar #1948:
04 Aug 2009, 12:21 »
Tipsbladet gætter på at det er Lasse Schöne....
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/her-er-olsens-debutant
--John Locke - LOST
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1949:
04 Aug 2009, 12:53 »
Schöne er nok det bedste bud, Lumb har godt nok det rigtige antal U-landskampe, men over for kort en periode (4år), til at han passer på beskrivelsen. I øvrigt er det vel ikke så oplagt med endnu en ny venstreback, når både Michael Jakobsen og Thomas Rasmussen (og Chris Sørensen for den sags skyld) er skadesfri. Og når Schöne oven i købet kan udfylde et hul efter et par afbud, er det vel meget naturligt, at vælge ham.
Magnus Troest har i øvrigt spillet over 40 U-landskampe, over en 6-årig periode, så han passer heller ikke helt på beskrivelsen. Det ville også være lidt af en bjørnetjeneste, at give ham debut, på et tidspunkt i sæsonen, hvor de italienske hold stadig ikke er så langt i sæsonforberedelsern
e.
Sider:
1
...
128
129
[
130
]
131
132
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »