home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 278250 gange)
cube
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1695: 02 Apr 2009, 18:43 »

Det vil naturligvis blive godt at få Jon Dahl tilbage, han er rutineret og vigtig for landsholdet. Men så skuffet som i andre er over Martin Jørgensen, er jeg dog ikke. Synes ikke han har spillet super, men vi har ikke rigtig andre der ville kunne gøre det så meget bedre der. Så fint hvis Jon bliver klar.

Jeg synes ikke at bendtner har spillet alt for godt i den venstre side, han har udfordret fint, men har ikke skabt det store. Derudover er han svag defensivt, hvilket kan blive problemer mod et hold som Sverige. Søren Larsen har bevidst at laver de mål han skal. Derfor ville det være dumt at tage ham ud af startopstillingen. Men samtidig er det stort tab ikke at have Bendtner med. Så efter min mening står vi med problem.

Jeg er overrasket over Michael Jakobsen, man kunne forvente at han lige skulle i gang, men han beviser at fortjener at spille den venstre back fast, han har spillet rigtig godt. Derudover imponere Daniel Agger og Christian Poulsen mig, begge uden alt for meget spilletid i deres respektive klubber, men har vist at de nok er de 2 vigtigste på holdet i øjeblikket.

Mit forslag til opstilling mod Sverige:

Thomas Sørensen

Lars Jacobsen - Leon Andreasen - Daniel Agger - Michael Jakobsen

Daniel Jensen - Christian Poulsen

Dennis Rommedahl - Thomas Kahlenberg - Niclas Bendtner

Søren Larsen

Min største bekymring er klart Bendtner, og jeg er bestem ikke sikker på at Morten Olsen vælger denne opstilling, efter som vi har mange point i vores pulje, og ikke behøves at satse.

Også et plausibelt bud. Tvivler dog stadig på Larsen. Han har scoret mod små hold, og ja, han scorede mod Tyrkiet, men dengang var han i noget bedre spilleform end han er i nu.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Yessir
Manager

« Svar #1696: 02 Apr 2009, 18:53 »

Jeg siger jo netop, at Grønkjær også er hurtig, bare ikke så hurtig som Rommedahl, og ikke typen, der løber bolde op bag forsvaret. Han er typen der modtager bolden foran forsvaret, og så forsøger at spille sig til baglinien, eller lægger indlægget tidligt.

Jeg synes du glemmer noget af det han er bedst til - At trække ind i banen og skyde, eller ligge afleveringen videre.
Hvilket fører mig videre til den her

Grønkjær skal ikke være på landsholdet mere, han kan ikk en skid, han lave det samme træk hele tiden, det er mig en gåde hvorfor forsvarsspillerne ikke har fundet ud af det endnu.

Som du kan se ovenover er jeg ret så uenig i at det kun er det samme træk han kan lave. Plus han har et antrit, der som regel gør at han kommer forbi sin modstander. Også er han blevet langt mere stabil i sit spil (også før skaden) Om det skyldes at han "kun" spiller i sas ligaen skal jeg ikke kunne sige...

Shaft
Manager

« Svar #1697: 02 Apr 2009, 20:36 »

Sad du lige under Albaniens fans? Smiley

Ja jeg sad på stemningstribunen - Hvor DBU havde valgt at placere de Albanske fans ovenpå os. Sad bag målet, lidt til højre på række 4.

Zone 43
Manager

« Svar #1698: 03 Apr 2009, 11:37 »

http://www.bold.dk/nyt/Lagerbaeck-Tabellen-lyver
Tabellen lyver aldrig, Lagerbäck! I, og Portugal, har underpræsteret i jeres hiditige kampe, mens vi og Ungarn har gjort det som ventet. Så den må han længere ud på landet med. Peace

Desuden er jeg 100% enig i hvad US skrev 1-2 sider tilbage i tråden.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Shaft
Manager

« Svar #1699: 03 Apr 2009, 11:50 »

Lyver og lyver. Faktum er dog at vi mangler to opgør mod Sverige og en enkel mod Portugal. Formåer vi ikke at vinde en enkelt af dem, ser det lige pludselig ikke så godt ud igen.

Vores sidste kampe er jo de sværeste vi kunne mangle (Med undtagelse af Portugal ude). Albanien ude er enorm svær. Sverige er svær lige meget hvor den bliver spillet. Og Portugal må være virkelig opsat på revance. Desuden har Ungarn jo vist flot spil, og bliver derfor også svære.

Zone 43
Manager

« Svar #1700: 03 Apr 2009, 12:07 »

Lyver og lyver. Faktum er dog at vi mangler to opgør mod Sverige og en enkel mod Portugal. Formåer vi ikke at vinde en enkelt af dem, ser det lige pludselig ikke så godt ud igen.

Vores sidste kampe er jo de sværeste vi kunne mangle (Med undtagelse af Portugal ude). Albanien ude er enorm svær. Sverige er svær lige meget hvor den bliver spillet. Og Portugal må være virkelig opsat på revance. Desuden har Ungarn jo vist flot spil, og bliver derfor også svære.

Man ligger som man selv har redt.

Vi har, sammen med Ungarn, et syv points forspring ned til Sverige og Portugal, og jeg forventer ganske enkelt seks point med Albanien og Ungarn, selvom disse kampe langt fra bliver nemme. Sverige hjemme skal også give minimum et point.
Vi skal simpelthen være overlegne i Parken mod modstandere som vi skal kunne måle os med. Eller overlegne og overlegne, vi skal ihf. slå dem!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Shaft
Manager

« Svar #1701: 03 Apr 2009, 12:58 »

Hvis vi nu fjerner Sverige - Malta kampen og giver Sverige de 3 point de får der, så har begge hold spillet 5 kampe, og vi fører lige pludselig kun med 4 point ned til Sverige. Derefter mangler vi jo både SV to gange og Portugal en gang, hvor jeg vil sige at Sverige, med undtagelse af deres kampe mod os, har mere overskuelige kampe.

Vi har et godt forspring, men skulle vi også gerne have nu, sådan som kampene er lagt fast.

EDIT: for at folk helt ved hvem Sverige mangler er det - 6/6 DK (H) - 10/6 Malta (H) - 5/9 Ungarn (U) - 9/9 Malta (U) - 10/10 DK (U) og 14-10 Albanien (H)
« Seneste Redigering: 03 Apr 2009, 12:59 af Shaft » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #1702: 03 Apr 2009, 13:09 »

Hvis vi nu fjerner Sverige - Malta kampen og giver Sverige de 3 point de får der, så har begge hold spillet 5 kampe, og vi fører lige pludselig kun med 4 point ned til Sverige. Derefter mangler vi jo både SV to gange og Portugal en gang, hvor jeg vil sige at Sverige, med undtagelse af deres kampe mod os, har mere overskuelige kampe.

Vi har et godt forspring, men skulle vi også gerne have nu, sådan som kampene er lagt fast.

Korrekt, men modsat os, så har Sverige deres sværeste kampe, selvom alle kampe er svære, på udebane, hvor vi imod har vores hjemme. Vi har fået to konger, i det berømte pokerspil, så vi står med gode chancer for, at snuppe enten første- eller andenpladsen i gruppen.

DK: Sverige (u), Portugal (h), Albanien (u), Sverige (h), Ungarn (h)
UN: Sverige (h), Portugal (h), Portugal (u), Danmark (u)
PO: Albanien (u), Danmark (u), Ungarn (u), Ungarn (h), Malta (h)
SV: Danmark (h), Malta (h), Ungarn (u), Malta (u), Danmark (u), Albanien (h)
AL: Portugal (h), Danmark (h), Sverige (u)
MA: Sverige (u), Malta (h), Portugal (u)

- Daniel Agger.

Shaft
Manager

« Svar #1703: 03 Apr 2009, 13:15 »

Jeg vil nu engang stadig våge at påstå Sverige har et meget bedre slutprogram end os. Ud af de 5 sidste kampe, møder vi to hold der er højere placeret end os på verdensranglisten, og som generalt har gjort det godt internationalt. Desuden mangler vi også Ungarn, som jeg dog ikke ser som farlige i det lange løb, simpelthen fordi de nok får 4 nederlag nu.

Sverige mangler altså kun os. Derefter burde de få sejre mod Malta x2, Ungarn og Albanien. Derfor kræver det stadig sejre i de sværre kampe, hvilket jeg ikke er så optimistiks ang. endnu. Der er jo lang tid til kampene.

Vi skal også huske en 2 plads ikke er direkte kval. Så ender vi på den plads, skal vi ud i en knald eller fald kampe, hvor vi kan trække som det ser ud nu modstandere som Frankring, Tjekkiet osv.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1704: 03 Apr 2009, 13:17 »

Det ændrer ikke ved, at det er os der står med muligheden for selv at afgøre det. Alt det der hvis og hvis og hvis, det kan vi diskutere fra nu af, og til det er afgjort. Nu og her taler tabellen klart til vores fordel.

Vi har overstået to af de sværeste udebanekampe (Ungarn og Portugal), og har altså heller ikke et uoverkommeligt program tilbage. Kampene mod Sverige bliver selvfølgelig vigtige, men vinder vi bare én af dem, er vi allerede et godt skridt på vejen, og det mener jeg bestemt ikke er urealistisk, specielt i betragtning af, at vi altså kommer til den næste kamp, med selvtillid fra de seneste sejre og altså 4 kampe i streg, hvor vi har scoret 3 mål i hver. Svenskerne har været forholdsvis tandløse på det seneste, og virker ret frustrerede over det, en frustration der absolut kan komme til udtryk i næste kamp, hvis vi får en god start på kampen.

Men uanset hvordan kampprogrammerne så ser ud, så tror jeg på det, vi har langt om længe noget af alt det held vi har savnet de seneste år, og spillet begynder også at ligne noget, når bare spillerne kommer på banen med den rette indstilling. Og hvad indstillingen angår, hvad er så mere opmuntrende for at gå på banen med den rette af den slags, end et kig på stillingen? Det kan i øvrigt også virke ekstra motiverende for spillerne i klubberne...

Shaft
Manager

« Svar #1705: 03 Apr 2009, 13:32 »

Man skal kigge på stillingen ja, men det er at lyve for sig selv hvis man ikke kigger på det kommende kampprogram. Vi har chancen ja, men der er lang vej hjem.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1706: 03 Apr 2009, 13:41 »

Det kommende kampprogram er bare en omgang hvis'er, stillingen er som den er, den står ikke til at lave om, og den siger, at vi selv kan afgøre vores skæbne, uanset hvordan kampprogrammet så ser ud. Svenskerne har ikke set skræmmende ud, så at vi kun ligger over dem, fordi vi har haft nogle flere og lettere kampe, synes jeg virker som en sandhed med modifikationer...

-LFC-
Manager

« Svar #1707: 03 Apr 2009, 13:45 »

Jeg vil nu engang stadig våge at påstå Sverige har et meget bedre slutprogram end os. Ud af de 5 sidste kampe, møder vi to hold der er højere placeret end os på verdensranglisten, og som generalt har gjort det godt internationalt. Desuden mangler vi også Ungarn, som jeg dog ikke ser som farlige i det lange løb, simpelthen fordi de nok får 4 nederlag nu.

Sverige mangler altså kun os. Derefter burde de få sejre mod Malta x2, Ungarn og Albanien. Derfor kræver det stadig sejre i de sværre kampe, hvilket jeg ikke er så optimistiks ang. endnu. Der er jo lang tid til kampene.

Vi skal også huske en 2 plads ikke er direkte kval. Så ender vi på den plads, skal vi ud i en knald eller fald kampe, hvor vi kan trække som det ser ud nu modstandere som Frankring, Tjekkiet osv.
Sverige kan sagtens tabe i Ungarn eller spille uafgjort. Samme mod Albanien. De er bestemt ikke skræmmende andre steder end Zlatan.

Shaft
Manager

« Svar #1708: 03 Apr 2009, 13:47 »

Desværre er det ikke den stilling som der er nu, der er ens betydende med slutstillingen.

Jeg ønsker om nogen at vi vinde resten af vores kampe og kommer til VM, har trods alt været fast tilskuer i Parken siden 2001, med undtagelse af 3 opgør. Dog er jeg ikke så sikker, i modsætningen til mange andre, at det kommer til at gå ligeså nemt som folk får det til at lyde som om.
Ja vi kan selv afgøre det - Men vejen er stadig lang endnu.

Zone 43
Manager

« Svar #1709: 03 Apr 2009, 13:48 »

Svenskerne kan højest nå op på 24 point, hvis de skulle ende med at vinde deres resterende kampe, så med 'bare' 11 point i de sidste fem kampe er første pladsen sikret, da vi må formode at vi ender med en bedre målscorer end de gør.

Ungarn og Albanien SKAL give seks point, mens de to kampe mod Sverige og den mod Portugal kan blive en dreng eller en pige. Modsat Sverige og Portugal har vi heldet og selvtilliden på vores side, hvilket må give os et lille plus forude for opgørene. Men der er to måneder til næste kamp, og alt kan nå at ske inden da. Men det ser mere positivt ud end jeg havde turde håbe på inden kvalifikationsstart . Thumbs Up

Sverige kan sagtens tabe i Ungarn eller spille uafgjort. Samme mod Albanien. De er bestemt ikke skræmmende andre steder end Zlatan.

Zlatan har været alt andet end skarp. Jeg så tidl. andetsteds, at han kun havde scoret to gange i de sidste 13 landskampe (med betydning - dvs. ingen venskabskampe og den slags).

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010