Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 851 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
100
101
[
102
]
103
104
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 341373 gange)
Mikkellas
Gæst
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1515:
29 Mar 2009, 01:10 »
Jeg tror også, at Gravgaard vil være den sikreste løsning, hvis MO altså beslutter sig for at henvise Krøldrup til bænken igen. Han har tidligere spillet sammen med Agger, og så vil jeg også mene, at han er en lille tand hurtigere end Krøldrup, der til tider lignede en gammel bedstefar på banen i dag.
United-styrer
Gæst
«
Svar #1516:
29 Mar 2009, 10:11 »
Citat af: DNE 28 Mar 2009, 23:40
Jeg tror en del af grunden til Krøldrups noget usikre spil, skal findes i, at han endnu ikke er spillet ordentligt ind ved siden af Agger, det var trods alt kun anden kamp de to havde sammen, efter Laursens stop. Netop derfor er det også heldigt, at vi har Malta og Albanien, inden de vigtige kampe mod Sverige og Portugal, så vi kan nå at få spillet de to lidt bedre sammen.
Men det er jo ikke kun kommunikationsprobl
emer. Det er tykke personlige fejl fra Krøldrup, der slet ikke er konsekvent nok over for angriberne. Og så er det faktisk ligemeget, om det er på jorden eller i luften. Dertil kommer, at partnerskabet Agger-Krøldrup rigtignok slet ikke har fundet fælles fodfæste endnu. Det er bekymrende, og jeg ærger mig over, at man ikke gav Kjær-Agger en halvleg sammen mod Grækenland. Det kunne jo være, at de klikkede fra start, og i så fald ville jeg være langt mere tryg ved den konstellation, end jeg er ved det, vi ser pt..
På papiret ser det fornuftigt ud, men jeg må erklære mig enig med Elkjær, der i går udtalte, at vi spillemæssigt ikke har flyttet os en meter; vi har bare været heldige med resultaterne. Vi spiller stadig frygtelig dårlig fodbold, men resultaterne gør da, at vores muligheder for at komme til VM er styrket. Jeg mener dog ikke, vi er favoritter til det.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1517:
29 Mar 2009, 11:33 »
Citat af: United-styrer 29 Mar 2009, 10:11
emer. Det er tykke personlige fejl fra Krøldrup, der slet ikke er konsekvent nok over for angriberne. Og så er det faktisk ligemeget, om det er på jorden eller i luften. Dertil kommer, at partnerskabet Agger-Krøldrup rigtignok slet ikke har fundet fælles fodfæste endnu. Det er bekymrende, og jeg ærger mig over, at man ikke gav Kjær-Agger en halvleg sammen mod Grækenland. Det kunne jo være, at de klikkede fra start, og i så fald ville jeg være langt mere tryg ved den konstellation, end jeg er ved det, vi ser pt..
På papiret ser det fornuftigt ud, men jeg må erklære mig enig med Elkjær, der i går udtalte, at vi spillemæssigt ikke har flyttet os en meter; vi har bare været heldige med resultaterne. Vi spiller stadig frygtelig dårlig fodbold, men resultaterne gør da, at vores muligheder for at komme til VM er styrket. Jeg mener dog ikke, vi er favoritter til det.
Når en ting ikke er spillet ind, og derfor ikke fungerer endnu, så kommer det også let til at gå ud over andre ting, Krøldrup er forholdsvis ny på holdet, og den usikkerhed, der stadig måtte være i samarbejdet med Agger og Sørensen, kan også sagtens tænkes at smitte af på resten af hans spil. Jeg er sikker på, at når han bliver spillet noget bedre ind, så er Krøldrup den klart bedste på den plads, af de muligheder vi har. Agger spiller jo heller ikke alverden for Liverpool for tiden, hvilket bestemt ikke gør det lettere for en ny spiller, at få samarbejdet med ham timet optimalt.
Gravgaard tror jeg i hvert fald ikke på, allerhelst så jeg, at han aldrig kom på holdet igen, han er farlig på dødbolde, men så synes jeg egentlig også det er ved at være det, nogen guds benådet fodboldspiller bliver han i hvert fald aldrig. Synes han er indbegrebet af gumpetung, og har da heller ikke endnu haft den store succes udenfor de Danske grænser. De andre alternativer er efter min mening for unge, til at danne makkerpar med en forholdsvis ung Agger, selvom de da absolut er meget spændende emner for fremtiden.
Hvad Portugals styrker og svagheder angår, så synes jeg personligt, at deres største styrke også er en af deres største svagheder, nemlig at Ronaldo fylder så meget på holdet, som han gør. Han er deres farligste våben offensivt, men samtidig er han altså også ofte deres største hæmsko offensivt, da han er så glad for at varme bolden, og gerne lige skal røre bolden et par gange for meget, inden han sender den videre, hvilket piller farten totalt ud af Portugisernes angreb, og giver modstanderen en chance for at organisere sig. Jeg synes man ser det ret ofte, når Portugal spiller, og flere af deres angreb i aftes blev da også væsentligt mindre farlige end de kunne være blevet, af netop denne grund. Men set med Danske øjne er det jo bare en fordel
cube
Manager
«
Svar #1518:
29 Mar 2009, 11:49 »
Citat af: Zone 43 29 Mar 2009, 00:59
Til gengæld vil vi så stå i den situtation, at en ny mand så skal spilles ind og på meget vigtigt tidspunkt. Gravgaard skulle da lige være undtagelsen.
AMC - 2 kampe
Kjær - 0 kampe
Zanka - 1 kamp
Reid - 0 kampe
M. Troest - 0 kampe
Gravgaard - 18 kampe
Krøldrup - 24 kampe
Jeg synes du glemmer at nævne Kristian Bak
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
cube
Manager
«
Svar #1519:
29 Mar 2009, 11:52 »
Citat af: United-styrer 29 Mar 2009, 10:11
Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv. Helt enig!
KasperPyndt.dk
Zone 43
Manager
«
Svar #1520:
29 Mar 2009, 12:11 »
Citat af: cube 29 Mar 2009, 11:49
Jeg synes du glemmer at nævne Kristian Bak
Bestemt også en mulighed, som jeg ikke havde i tankerne på det tidspunkt. Men der vil stå et stort, rundt 0 udfra hans landskampe.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
United-styrer
Gæst
«
Svar #1521:
29 Mar 2009, 12:15 »
Citat af: Zone 43 29 Mar 2009, 12:11
Bestemt også en mulighed, som jeg ikke havde i tankerne på det tidspunkt. Men der vil stå et stort, rundt 0 udfra hans landskampe.
Efter 24 landskampe lignede Krøldrup stadig en 18-årig debutant i går, så jeg mener ikke, det bør vægte til hans fordel, at han har flere kampe under bæltet, når han efter så mange kampe og træningslejre fortsat har så graverende mangler i kommunikationen med Thomas Sørensen og forsvaret. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at når en Championship-angriber som Mifsud ene mand kunne skabe så meget ravage i den danske defensiv, hvad kan verdensstjerner som Zlatan Ibrahimovic og Cristiano Ronaldo så ikke udrette, når de oven i købet modsat Mifsud får opbakning fra kompetente holdkammerater?
«
Seneste Redigering: 29 Mar 2009, 12:17 af United-styrer
»
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1522:
29 Mar 2009, 12:20 »
Det man kan håbe på ud fra Krøldrups præstation i går er, at det ene og alene er et spørgsmål om koncentration og den koncentration kommer netop mod hold som Sverige og Portugal. Mifsud er lille og MEGET hurtigt, så hurtigt er hverken Ronaldo eller Zlatan, og især Zlatan vil af statur være "lettere" for Krøldrup at have med at gøre.
Synes altså Mifsud fik masser af støtte i går. Han lå ikke engang helt i front, men havde en foran ham, så synes det er en lidt overdrevet fremstilling af det Malta kom med i går
Men self er kvaliteten en anden hos Sverige og Portugal
Zone 43
Manager
«
Svar #1523:
29 Mar 2009, 12:28 »
Det er bestemt ikke tidspunktet, at spille en forsvarsspiller ind ved siden af Agger, med tanke på, at Sverige og Portugal er de næste modstandere, efter Albanien. Til gengæld skal der heller ikke mange lignede indsatser til før MO skal gå i tænkeboksen.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
cube
Manager
«
Svar #1524:
29 Mar 2009, 13:06 »
Citat af: KongFjong 29 Mar 2009, 12:20
Det man kan håbe på ud fra Krøldrups præstation i går er, at det ene og alene er et spørgsmål om koncentration og den koncentration kommer netop mod hold som Sverige og Portugal. Mifsud er lille og MEGET hurtigt, så hurtigt er hverken Ronaldo eller Zlatan, og især Zlatan vil af statur være "lettere" for Krøldrup at have med at gøre.
Synes altså Mifsud fik masser af støtte i går. Han lå ikke engang helt i front, men havde en foran ham, så synes det er en lidt overdrevet fremstilling af det Malta kom med i går
Men self er kvaliteten en anden hos Sverige og Portugal
Jeg tvivler ærlig talt meget på at Zlatan på nogen som helst måde ville være lettere at have at gøre med. Han er hurtig, kropsstærk, en fantastisk dribler og afslutter og kan slet ikke sammenlignes med Mifsud. Selvom sidstnævnte måske er hurtig og rap, så skal man se det relativt og sådan en type burde SLET ikke forvolde en spiller, der skal forestille at være arvtager for Martin Laursen, problemer.
Faktum er bare at forsvaret ikke fungerede ordentligt i går. Der manglede kommunikation, timing og vilje, og efter nu at have set 2 landskampe i træk hvor Krøldrup udmærkede sig som Danmarks måske dårligste, så er det klart at man skal så tvivl om det makkerskab.
KasperPyndt.dk
cube
Manager
«
Svar #1525:
29 Mar 2009, 13:10 »
I øvrigt var jeg ikke imponeret af Søren Larsen. Ja, han scorede to mål, men derudover var det ærlig talt noget rodet at se på. Han var langsom, lagde upræcise afleveringer og ødelagde ofte tempoet i det offensive spil. Jeg forstår godt han ikke spiller fra start i Toulouse. Hans scoringssnit er godt, men sådan et snit ville Nordstrand også have hvis han havde spillet mod de miniputnationer som Larsen har scoret mod.
KasperPyndt.dk
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1526:
29 Mar 2009, 13:40 »
En anden forskel på Mifsud og Zlatan er, at Krøldrup kender Zlatan fra Serie A, hvor de jo af og til står over for hinanden. Krøldrup skal nok komme ind på den plads, hvis bare han får tilliden. Han står noteret for en del landskampe, men det er altså over en meget lang periode, og indtil Laursen meldte fra, var det som indskifter eller nødløsning, så at der er lidt indspilningsvanskel
igheder er ganske naturligt, specielt i betragtning af, at han spiller mellem to spillere, der ikke spiller fast i deres klubber (Agger og Jacobsen), og derfor mangler noget i timingen af deres indgreb.
Krøldrup havde trods alt også nogle vigtige indgreb i går, f.eks. ved en episode, hvor Sørensen stod og sov inde i målet, og ikke kom ud til en løs bold, som ikke burde blive farlig, men alligevel blev det, fordi han bare stod og glanede inde på stregen. Den situation reddede Krøldrup, han sendte den godt nok ud til hjørne, men det var trods alt bedre end alternativet.
cube
Manager
«
Svar #1527:
29 Mar 2009, 13:50 »
Citat af: DNE 29 Mar 2009, 13:40
En anden forskel på Mifsud og Zlatan er, at Krøldrup kender Zlatan fra Serie A, hvor de jo af og til står over for hinanden.
Jeg synes virkelig du strammer den hvis du klandrer at Krøldrup står bedre overfor Zlatan end Mifsud fordi han spiller måske højst 2 kampe om året mod Inter (med tanke på rotationsprincippet i Violas forsvar). Man kan lave sine lektier på Zlatan nok så grundigt, men vi ser stadig hvordan han driver gæk med de fleste klubbers forsvar.
Der er ikke nogen undskyldning for at en spiller, der spiller på et tophold i Italien ikke skulle kunne kontrollere Mifsud fra The Championship.
KasperPyndt.dk
cube
Manager
«
Svar #1528:
29 Mar 2009, 13:53 »
Og lige et andet spørgsmål. Hvor meget skal der til før at du mister tiltroen til Krøldrup? 5 kampe? 10 kampe? For det er jo også begrænset hvor meget man kan satse på en mand der har vist sig rystende usikker indtil videre. Det er jo ikke sikkert at det nogensinde kommer til at fungere. Det er et sats Olsen i så fald vil tage.
Igen må jeg bare sige at det skuffer mig meget at man ikke tog Simon Kjær med. Ovenpå de helt basale fejl vi ser Krøldrup lave kan jeg snart kun tro at Simon Kjær trods sin unge alder allerede er bedre rustet til landsholdet.
KasperPyndt.dk
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #1529:
29 Mar 2009, 14:04 »
Citat af: cube 29 Mar 2009, 13:10
I øvrigt var jeg ikke imponeret af Søren Larsen. Ja, han scorede to mål, men derudover var det ærlig talt noget rodet at se på. Han var langsom, lagde upræcise afleveringer og ødelagde ofte tempoet i det offensive spil. Jeg forstår godt han ikke spiller fra start i Toulouse. Hans scoringssnit er godt, men sådan et snit ville Nordstrand også have hvis han havde spillet mod de miniputnationer som Larsen har scoret mod.
Jeg synes faktisk at Søren Larsen var en af de spillere der godt kunne være sin præstation bekendt. Han kæmpede hele tiden, og var hele tiden boldsøgende. Han stod ene mand i boksen hvergang der var angreb, og med den backup han fik fra holdkammaraterne synes jeg han kæmpede bravt.
Cykelblog
Sider:
1
...
100
101
[
102
]
103
104
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »