Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
1 Bruger, 792 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
91
92
[
93
]
94
95
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 341502 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1380:
26 Mar 2009, 14:37 »
Citat af: Mikkellas 26 Mar 2009, 14:30
Thomas Kahlenberg kan vel også udfylde den plads til perfektion? Bendtner kan skubbes lidt tilbage, og det samme kan Morten Nordstrand. MKD har ikke vist noget for Brøndby i starten af foråret, og derfor skal han da heller ikke have chancen fra start i en så vigtig kamp, selvom det er Malta, der er modstanderen.
Vi skal ikke begynde at eksperimentere i sådanne kampe. Vi skal derimod holde os til det system, som alle kender, så vi kan få udført at godt arbejde og få den sikre sejr, som alle forventer.
MKD har da vist omtrent lige så meget som Nordstrand har... Jeg kan ik helt forstå at du foretrækker nordstrand som absolut ingen kamptræning har, og som tidligere intet har vist når ham bruges som off midt.. Hvor ser du nordstrands kreativitet, kontra MKD's ?'
Jeg mener først og fremmest vi skal have to på toppen.. Der vil komme en masse indlæg og det hjælper nu engang altid mest når der er to i boksen, så er der større chance for at den dumper ned til en af vores, så bendtner skal være Striker..
Du har ret i at kalle kunne spille deroppe, jeg mener omvendt bare at vi skal have så meget off på holdet som overhovede muligt, og jeg anser kahlenberg for værende bedre i den del af spillet end Daniel jensen..
Sådan at vi bruger CP som ankermand, for kalle og MKD's kreativitet.. Man kan også argumentere for at kalle og MKD skal ligge side om side, men som udgangsformation mener jeg det skal være sådan her
Men hvorfor ikke.. Jeg syntes omvendt det er naivt at spille med samme system som altid når modstanderen er af en så hamrende ringe kaliber som Malta.. Så kan de sku sige nok så meget at de tror på de kan overraske..
det gør de ikke, og vi hjælper os selv ved at stille så offensivt, da vi dermed vil kunne lægge et langt bedre pres på dem..
Kors hvor jeg dog savner lidt mod i det her land, hvorfor skal det være med livrem og seler?.. Lad os da gå amok i en angrebsrus, vi skal frem og vinde kampen!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #1381:
26 Mar 2009, 14:42 »
Citat af: Zone 43 26 Mar 2009, 14:34
Som jeg, og mange andre, hvis ikke alle, mener, så skal der ihf. være tre mand tilbage i forsvaret, no matter what! Vi står med en fin udgangsposition inden kampen, så hvorfor satse og risikere at smide den over styr mod Malta?
Mindre nationer som f.eks. Hviderusland og Cypern har drillet os før, og Malta leverede en mindre sensation ved deres seneste opgør (0-0 mod Albanien), så vi ikke som nævnt ikke risikere noget som helst. Tre mand i forsvaret mindst.
Så du mener simpelthen at det er satset at en klassespiller som Agger, selvfølgelig med opbakning skal markere en mifsud der spiller i den engelske 1.division, og som absolut ingen opbakning fra holdkammeraterne får
?... Det kan jeg ikke tage for gode vare, for det gør han ikke... Malta er et tredje rangs hold af den anden verden... de har absolut intet at byde på i det offensive, og derfor behøver vi slet ikke have så mange folk dernede... en mand til en striker de rik har opbakning er sku nok..
Ja forskellen er bare at malte mindst er en klasse under de nationer.. Hvordan kan du i øvrigt bruge albanien som et argument, da Albanien også er er hold som vi på enhver dag skal være gode nok til at slå.. At de så har spillet 0-0 med malta viser jo bare dette endnu tydligere...
Mikkellas
Gæst
«
Svar #1382:
26 Mar 2009, 14:44 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 14:37
MKD har da vist omtrent lige så meget som Nordstrand har... Jeg kan ik helt forstå at du foretrækker nordstrand som absolut ingen kamptræning har, og som tidligere intet har vist når ham bruges som off midt.. Hvor ser du nordstrands kreativitet, kontra MKD's ?'
Jeg har heller ikke sagt, at Morten Nordstrand skal spille. Jeg sagde bare, at han også kunne spille den position ligesom MKD og Kahlenberg. Og for diskussionens skyld vil jeg også sige, at Nordstrand altså har meget kreativitet. Han er ikke bare en angriber, der scorer mål, men han lægger altså også op til utrolig mange kasser, når han spiller.
MKD er også en glimrende spiller, men jeg mener bare ikke, at det han har vist for Brøndby her i foråret, skal give ham en plads i startopstillingen. Jeg så gerne, at MO stillede således op:
Thomas Sørensen
Lars Jacobsen - Per Krøldrup - Daniel Agger - Thomas Rasmussen
Christian Poulsen - Daniel Jensen
Dennis Rommedahl - Thomas Kahlenberg - Martin Jørgensen/Jonas Borring
Nicklas Bendtner
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #1383:
26 Mar 2009, 14:53 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 14:42
Så du mener simpelthen at det er satset at en klassespiller som Agger, selvfølgelig med opbakning skal markere en mifsud der spiller i den engelske 1.division, og som absolut ingen opbakning fra holdkammeraterne får
?... Det kan jeg ikke tage for gode vare, for det gør han ikke... Malta er et tredje rangs hold af den anden verden... de har absolut intet at byde på i det offensive, og derfor behøver vi slet ikke have så mange folk dernede... en mand til en striker de rik har opbakning er sku nok..
Ja forskellen er bare at malte mindst er en klasse under de nationer.. Hvordan kan du i øvrigt bruge albanien som et argument, da Albanien også er er hold som vi på enhver dag skal være gode nok til at slå.. At de så har spillet 0-0 med malta viser jo bare dette endnu tydligere...
Kaere VK,
Albanien har ogsaa spillet uafgjort mod Portugal...?
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
Zone 43
Manager
«
Svar #1384:
26 Mar 2009, 14:56 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 14:37
Kors hvor jeg dog savner lidt mod i det her land, hvorfor skal det være med livrem og seler?.. Lad os da gå amok i en angrebsrus, vi skal frem og vinde kampen!
Var det den sidste kamp i kval.gruppen og vi skulle sejre med 4-5-6 mål, for at tage et eksempel, så ja, så havde jeg været nogenlunde enig med dig. Jeg havde nok startet med en 3-4-3/3-5-2 eller det der ligner. Men nu er vi i en position, hvor vi selv kan afgøre vores skæbne, hvorfor så risikere at smide flybilletterne til Sydafrika væk?
Lad os sige, at vi taber kampen på lørdag, samtidig med at Ungarn slår Albanien og Portugal slår Sverige. Så er vi treer i gruppen, ganske vidst med en kamp til gode ift. Ungarn. En kamp vi ligeledes kan risikere at tabe..
Nej, lad os spille med en sikker defensiv, hvor vi har ihf. tre mand i forsvaret. Så kan det næppe gå galt.
Hvor ville du have den opbakning henne, hvis vi skulle spille med to offensive backs og syv mand på deres halvdel, hvis de skulle slå et kontra? Hvor meget spilletid Mifsud får i The Championship aner jeg ikke, men jeg kunne forestille mig, at det er mere end hvad Agger får i Liverpool, hvorfor hans, Mifsud, kampform er bedre end Aggers ditto.
Nok har Malta ikke de store kanoner i front, ja faktisk må Haber og Mifsud betegnes som deres profiler, men som skrevet, hvorfor løbe den chance. Det er sådanne kampe mod miniput nationer, hvor billetterne meget vel kan afgøres.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #1385:
26 Mar 2009, 14:59 »
Det havde jeg så glemt, men jeg mener uanset hvad de har opnået mod de andre hold at vi skal have tre stensikre point der...
Og det er der også blevet bagt op til i medierne... Og jeg kan med al respekt ikke nævne en god spiller fra albanien medmindre igli tare stadig spiller der... Det siger også en del...
Spiller for spiller er det et hold vi skal være overlegne..
Citat af: Mikkellas 26 Mar 2009, 14:44
Jeg har heller ikke sagt, at Morten Nordstrand skal spille. Jeg sagde bare, at han også kunne spille den position ligesom MKD og Kahlenberg. Og for diskussionens skyld vil jeg også sige, at Nordstrand altså har meget kreativitet. Han er ikke bare en angriber, der scorer mål, men han lægger altså også op til utrolig mange kasser, når han spiller.
MKD er også en glimrende spiller, men jeg mener bare ikke, at det han har vist for Brøndby her i foråret, skal give ham en plads i startopstillingen. Jeg så gerne, at MO stillede således op:
Thomas Sørensen
Lars Jacobsen - Per Krøldrup - Daniel Agger - Thomas Rasmussen
Christian Poulsen - Daniel Jensen
Dennis Rommedahl - Thomas Kahlenberg - Martin Jørgensen/Jonas Borring
Nicklas Bendtner
Ja MO er ikke en ukreativ spiller men han er ikke en 10'er som MKD, og de løb han ofte tager i fck syntes jeg ik jeg har set på landsholdet endnu, bortset fra da vi mødte lichtenstein i Aarhus...
Malta kommer vel næsten til at stå endnu mere kompakt end lichtenstein gjorde, og derfor skal vi have spillere der kan åbne forsvaret.. Det kan MKD i den grad og derfor mener jeg han skal styre taktstokken..
Grunden til at han ikke har spillet godt i foråret i Brøndby er at han har fået en lidt anden rolle end han havde i efteråret.. Nu skal han arbejde lidt mere for holdet, og har ofte en mre defensiv udgangsposition og den slags tager tid at vende sig til...
verdenskrig
Manager
«
Svar #1386:
26 Mar 2009, 15:05 »
Citat af: Zone 43 26 Mar 2009, 14:56
Var det den sidste kamp i kval.gruppen og vi skulle sejre med 4-5-6 mål, for at tage et eksempel, så ja, så havde jeg været nogenlunde enig med dig. Jeg havde nok startet med en 3-4-3/3-5-2 eller det der ligner. Men nu er vi i en position, hvor vi selv kan afgøre vores skæbne, hvorfor så risikere at smide flybilletterne til Sydafrika væk?
Lad os sige, at vi taber kampen på lørdag, samtidig med at Ungarn slår Albanien og Portugal slår Sverige. Så er vi treer i gruppen, ganske vidst med en kamp til gode ift. Ungarn. En kamp vi ligeledes kan risikere at tabe..
Nej, lad os spille med en sikker defensiv, hvor vi har ihf. tre mand i forsvaret. Så kan det næppe gå galt.
Hvor ville du have den opbakning henne, hvis vi skulle spille med to offensive backs og syv mand på deres halvdel, hvis de skulle slå et kontra? Hvor meget spilletid Mifsud får i The Championship aner jeg ikke, men jeg kunne forestille mig, at det er mere end hvad Agger får i Liverpool, hvorfor hans, Mifsud, kampform er bedre end Aggers ditto.
Nok har Malta ikke de store kanoner i front, ja faktisk må Haber og Mifsud betegnes som deres profiler, men som skrevet, hvorfor løbe den chance. Det er sådanne kampe mod miniput nationer, hvor billetterne meget vel kan afgøres.
Du får de til at lyde som om jeg vil have vi stiller op i en 1-5-4
...
Det er jo ikke min pointe.. Grunden til at jeg kalder Lars J og TR BACKS er fordi de også skal med hjem og dække af.. De skal jo ikke konsekvent stå helt fremme i angrebet og bare fise husleje af.. Selvfølgelig skal de med hjem og dække af som en back nu skal.. Man kan sammenligne det med dne rolle TR har i Brøndby hvor han er med fremme og med tilbage hele tiden..
Samtidigt har vi CP til at støtte op om forsvaret... Og de andre spillere til at skærme af højt på banen, hvilket resulterer i at Malta burde få utrolig få boldberøringer på vores bane i løbet af kampen..
Hermed har vi praktisk talt agger som kun koncentrerer sig om mifsud og 3-4 spillere der bakker op omkring det.. Og hvis malta kommer med lige så meget som de altid har gjort så får Mifsud ingen støtte bagfra.. Tror du selv han sætter 4 mand af på egen hånd... Nej det tvivler jeg oprigtigt talt på...
Ja men havd viser Mifsud i the championship(aner det ikke) og hvad tror du selv han uanset kampform kan udrette alene.. Intet kort og godt...
Og jeg har ingen problemer med at spille med risiko i sådan en kamp.. at du frygter at vi med sådan en taktik ligefrem taber til malta kan jeg altså kun smile lidt af, for så skal hele landsholdet da fyres.. Og om vi stiller med en eller to midterforsvarere burde fandme ikke betyde noget mod malta..
det bør snarere betyde om vi får lettere ved at nedbryde dem.. Hvilket jeg mener!
United-styrer
Gæst
«
Svar #1387:
26 Mar 2009, 15:11 »
I mine øjne ville det være hovedløst at stille til start med kun én central forsvarsspiller.
For det første er der altid en risiko for, at man får en af de dage, hvor bolden bare ikke vil ind, og i så fald er der større risiko for en fatal Malta-kontra med kun én forsvarsspiller. Og for det andet: Hvorfor gøre det? Som Malta spillede i Parken, har de knap nok en teoretisk mulighed for at tage point for os (de var ufattelig dårlige sidst), og ja, vi ville nok kunne vinde med kun Agger i det centrale forsvar, men det er ikke en taktik, vi får brug for i fremtiden, så hvorfor forsøge den? Så hellere terpe den formation, vi naturligvis kommer til at bruge i resten af kvalifikationspulje
n samt VM, hvis vi skulle komme så langt.
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #1388:
26 Mar 2009, 15:12 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 14:59
Det havde jeg så glemt, men jeg mener uanset hvad de har opnået mod de andre hold at vi skal have tre stensikre point der...
Og det er der også blevet bagt op til i medierne... Og jeg kan med al respekt ikke nævne en god spiller fra albanien medmindre igli tare stadig spiller der... Det siger også en del...
Spiller for spiller er det et hold vi skal være overlegne..
Ja MO er ikke en ukreativ spiller men han er ikke en 10'er som MKD, og de løb han ofte tager i fck syntes jeg ik jeg har set på landsholdet endnu, bortset fra da vi mødte lichtenstein i Aarhus...
Malta kommer vel næsten til at stå endnu mere kompakt end lichtenstein gjorde, og derfor skal vi have spillere der kan åbne forsvaret.. Det kan MKD i den grad og derfor mener jeg han skal styre taktstokken..
Grunden til at han ikke har spillet godt i foråret i Brøndby er at han har fået en lidt anden rolle end han havde i efteråret.. Nu skal han arbejde lidt mere for holdet, og har ofte en mre defensiv udgangsposition og den slags tager tid at vende sig til...
Hvorfor lade Malta vaere 1 mod 1? Hvorfor loebe den risiko, VK? Hvorfor ikke bare spille normalt, laegge pres paa, faa scoret og saa koere de 3 point... og hvis vi ikke scorer, saa spille Agger alene mod ham Mifsud, naar der er 30 minutter tilbage? Hvorfor vil du saa gerne give dem yderligere chance for at komme foran, naar vi sandsynligvis koerer den hjem paa ganske stille og rolig vis? Das macht keine Sinn!
Man maa forvente, at Malta smider nogle lange bold afsted mod deres angriber, saa det argument med, at de faar utrolig faa boldberoeringer er jo hovedloest. Det faar de under alle omstaendigheder. Risiko for fejl er bare LANGT stoerre, naar man stiller op med 1 DC end med 2? Det kan du jo se..
Hvorfor tage en UNOEDIG risiko?
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1389:
26 Mar 2009, 15:13 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 14:01
Jeg sidder lidt og pønser på om vi ikke bør stille op med et tremands forsvar...
Malta kommer maks til at have Mifsud fremme som godt nk er hurtig, men sætter vi agger derned til at passe på ham så kommer han jo ikke til noget..
Det ville give os en ekstra mand i det offensive og vil måske unne skabe endnu mere overtal jo mere kampen skrider frem..
Så gerne følgende opstilling
Sørensen
Lars j-Agger- rasmussen
Poulsen- Kahlenberg
Rommedahl-MKD-Borring
Bendtner-Søren Larsen
Den her tror jeg i den grad ville gøre ondt på malta... Den indeholder imo alt det der skal til at bryde et sådan hold op
En så offensiv formation vil blotte os totalt for kontra, og et så massivt pres på et defensivt orrienteret hold, vil i øvrigt bare få dem til at lukke af som en østers. Så presser vi dem netop der tilbage, hvor de er bedst, mens vi, som sagt, er pivåbne for en lang bold frem til deres angriber.
Citat af: Newcastle 26 Mar 2009, 14:15
Alligevel forlyder det at Olsen vil bruge Bendtner på venstrekant... det kan undre mig når nu Løvenkrands var oplagt netop der....
Bendtner blev prøvet derude til en enkelt træning tidligt på ugen, alt tyder på, at opstillingen på lørdag bliver med Bendtner på toppen, og Kahlenberg på venstrekanten. At man prøver Bendtner på venstrekanten til træningen, er vel blot for, at så er det prøvet, så det ikke er helt uvant, hvis det skulle blive nødvendigt, at rykke ham derud i løbet af kampen, af en eller anden grund (f.eks. en skade, efter alle udskiftninger er brugt).
Utroligt at en så ligegyldig nyhed kan skabe sådan en harme...
Husk nu lige på, at Albanien altså også spillede 0-0 mod Portugal, i Portugal vel at mærke... Så de kan altså godt drille de helt store, og Malta kan drille dem. Man må aldrig undervurdere en modstander, det kan kun gå galt. De næste kampe SKAL vindes, og vi burde også være gode nok til det, men hvis vi undervurderer vores modstander, så risikerer vi altså at sætte dumme point til. Så to centrale forsvarsspillere i vores kendte system, lyder i mine øjne ikke så tosset, det offensive pift kan komme ud på vores backs, som kan få pladsen til at løbe mere med frem.
Egentlig kunne jeg godt se ideen i at trække os lidt tilbage på banen, hvis vi ikke formår at få åbnet deres defensiv tidligt i kampen, det kunne lokke dem lidt længere frem ad banen, og give os den plads der så skulle til, for at overraske dem.
Hvad Michael Krohn-Dehli angår, så er jeg ikke helt enig i, at han intet har vist i foråret, sandt nok har han ikke været så synlig som i efteråret, hvor Brøndby nærmest stod og faldt med Krohn-Dehli, men nu har de altså fået ny træner, der gør tingene på en lidt anden måde. Jeg tror at grunden til at man ikke i samme grad lægger mærke til Krohn-Dehli nu, er at han ikke længere er det eneste omdrejningspunkt på holdet, men uanset om man lægger mærke til det eller ej, så mener jeg stadig at han har holdt et højt niveau, og absolut har fortjent at blive udtaget. Om han skal spille eller ej, er en helt anden snak. Jeg synes det lyder fornuftigt, at lade Martin Jørgensen starte på pladsen, han spiller trods alt mere eller mindre fast i en Italiensk topklub (det har jeg efterhånden fået sagt nogle gange i den her tråd, men det lader til at prelle af
), så et eller andet må han da kunne, teknisk fejler han i hvert fald ikke noget.
United-styrer
Gæst
«
Svar #1390:
26 Mar 2009, 15:14 »
Og så synes jeg i øvrigt, at mange af de danske fodboldfans er enormt hovmodige med hensyn til Albanienskampen. Ja, på papiret er vi klart bedre end albanerne, men med det spil og de resultater, de hidtil har leveret i kvalifikationspulje
n, skal vi være påpasselige med at tage en sejr for givet, selvom vi selvfølgelig bør få den, så længe det er i Parken.
verdenskrig
Manager
«
Svar #1391:
26 Mar 2009, 15:43 »
Citat af: United-styrer 26 Mar 2009, 15:11
I mine øjne ville det være hovedløst at stille til start med kun én central forsvarsspiller.
For det første er der altid en risiko for, at man får en af de dage, hvor bolden bare ikke vil ind, og i så fald er der større risiko for en fatal Malta-kontra med kun én forsvarsspiller. Og for det andet: Hvorfor gøre det? Som Malta spillede i Parken, har de knap nok en teoretisk mulighed for at tage point for os (de var ufattelig dårlige sidst), og ja, vi ville nok kunne vinde med kun Agger i det centrale forsvar, men det er ikke en taktik, vi får brug for i fremtiden, så hvorfor forsøge den? Så hellere terpe den formation, vi naturligvis kommer til at bruge i resten af kvalifikationspulje
Citat af: KF 26 Mar 2009, 15:12
Hvorfor lade Malta vaere 1 mod 1? Hvorfor loebe den risiko, VK? Hvorfor ikke bare spille normalt, laegge pres paa, faa scoret og saa koere de 3 point... og hvis vi ikke scorer, saa spille Agger alene mod ham Mifsud, naar der er 30 minutter tilbage? Hvorfor vil du saa gerne give dem yderligere chance for at komme foran, naar vi sandsynligvis koerer den hjem paa ganske stille og rolig vis? Das macht keine Sinn!
Man maa forvente, at Malta smider nogle lange bold afsted mod deres angriber, saa det argument med, at de faar utrolig faa boldberoeringer er jo hovedloest. Det faar de under alle omstaendigheder. Risiko for fejl er bare LANGT stoerre, naar man stiller op med 1 DC end med 2? Det kan du jo se..
Hvorfor tage en UNOEDIG risiko?
Fordi at uanset hvad så vil vi have en endnu bedre chance for at presse dem højt på banen hvis en forsvarsspiller er skiftet ud med en midtbane..
Hvad så du til malta i parken ?.. Ikke en fis... Vi havde to midterforsvarere i den kamp og se så vel praktisk talt kun bolden når de skulle opbygge..
Det er ganske enkelt fordi malteserne ikke sparker efter deres angribr men bare sparker væk.. Desuden er en lang bold da noget af det nemmeste at forsvare sig i mod når man hedder agger og har den fysik..
Jeg ku forstå hvis malta var kendt for at køre hurtige kontra angreb langs græsset.. Så ville det være et problem.. Men ved at putte en ekstra midtbane ind tvinger vi dem til at sparke endnu mere og så har vi langt hurtigere bolden og kan sætte et nyt angreb i gang...
Jeg må ærligt erkende dette: Uanset hvordan vi stiller op i forsvaret scorer malta ikke mod os.. Det har jeg simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, medmindre vi nærmest laver målet for dem ved at der sker en kædereaktion af 2-3 kæmpe fejl da de scorede mod os i parken ( et for kort sørensen udkast, og en skidt heinze tæmning)
Værd at bemærke fra den gang er at da de kom foran med 1-0 der stillede vi om som jeg siger.. Vi spillede med rene henriksen alene på egen banehalvdel.. Indrømmet det var ved at koste en enkelt gang, men vi fik lagt et KOLLOSALT pres på malta.. Præcis det samme som vi skal lørdag...
Og nu er jeg en type der ik har noget i mod at tage en risiko når chancen for at denne risiko koster er lig 0
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #1392:
26 Mar 2009, 15:47 »
Citat af: United-styrer 26 Mar 2009, 15:11
Fuldstændig enig. Selvom Malta er en lilleput nation er der ingen grund til at skulle spille så offensivt og give dem lidt forhåbninger i en kontra der måtte komme. Vi skal altså bare have 3 point, og det skal nødvendigvis ikke være champagnefodbold. Det vigtiste er nu engang at de 3 point kommer i hus.
Zone 43
Manager
«
Svar #1393:
26 Mar 2009, 16:05 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 15:05
Du får de til at lyde som om jeg vil have vi stiller op i en 1-5-4
...
Det er jo ikke min pointe.. Grunden til at jeg kalder Lars J og TR BACKS er fordi de også skal med hjem og dække af.. De skal jo ikke konsekvent stå helt fremme i angrebet og bare fise husleje af.. Selvfølgelig skal de med hjem og dække af som en back nu skal.. Man kan sammenligne det med dne rolle TR har i Brøndby hvor han er med fremme og med tilbage hele tiden..
Samtidigt har vi CP til at støtte op om forsvaret... Og de andre spillere til at skærme af højt på banen, hvilket resulterer i at Malta burde få utrolig få boldberøringer på vores bane i løbet af kampen..
Hermed har vi praktisk talt agger som kun koncentrerer sig om mifsud og 3-4 spillere der bakker op omkring det.. Og hvis malta kommer med lige så meget som de altid har gjort så får Mifsud ingen støtte bagfra.. Tror du selv han sætter 4 mand af på egen hånd... Nej det tvivler jeg oprigtigt talt på...
Ja men havd viser Mifsud i the championship(aner det ikke) og hvad tror du selv han uanset kampform kan udrette alene.. Intet kort og godt...
Og jeg har ingen problemer med at spille med risiko i sådan en kamp.. at du frygter at vi med sådan en taktik ligefrem taber til malta kan jeg altså kun smile lidt af, for så skal hele landsholdet da fyres.. Og om vi stiller med en eller to midterforsvarere burde fandme ikke betyde noget mod malta..
det bør snarere betyde om vi får lettere ved at nedbryde dem.. Hvilket jeg mener!
Du skriver jo, at du gerne vil frem og angribe gennem alle 90 minutter
Men lad os nu sige, at vi, som US skriver, har en af de dage, hvor vi bare ikke kan score. Malta erobrer bolden midt på banen, de to backs er med fremme. Malta spilleren sparker bolden forbi Poulsen, Mifsud dribler udenom Agger og sender den ind bag Sørensen. Vupti. 1-0 til Malta.
Det eneste du kan bruge kampen i 01 til, er, at et miniput hold
kan
overraske. Det er to nye hold der spiller i morgen, ikke dem fra 01.
Hvad Albanien angår, så har de Cana, Lala og Skela, der spiller i hhv. Marseille, Hannover og Cottbus, som de store profiler. Cana må i øvrigt betegnes som deres bedste spiller. Albanien har desuden fået 0-0 mod Sverige og Portugal, så de skal ikke undervuderes.
Btw. så er Martin Jørgensen udnævnt som anfører, hvilket må betyde, at han starter inde.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
-LFC-
Manager
«
Svar #1394:
26 Mar 2009, 16:19 »
Citat af: Zone 43 26 Mar 2009, 16:05
Du skriver jo, at du gerne vil frem og angribe gennem alle 90 minutter
Men lad os nu sige, at vi, som US skriver, har en af de dage, hvor vi bare ikke kan score. Malta erobrer bolden midt på banen, de to backs er med fremme. Malta spilleren sparker bolden forbi Poulsen, Mifsud dribler udenom Agger og sender den ind bag Sørensen. Vupti. 1-0 til Malta.
Det eneste du kan bruge kampen i 01 til, er, at et miniput hold
kan
overraske. Det er to nye hold der spiller i morgen, ikke dem fra 01.
Hvad Albanien angår, så har de Cana, Lala og Skela, der spiller i hhv. Marseille, Hannover og Cottbus, som de store profiler. Cana må i øvrigt betegnes som deres bedste spiller. Albanien har desuden fået 0-0 mod Sverige og Portugal, så de skal ikke undervuderes.
Btw. så er Martin Jørgensen udnævnt som anfører, hvilket må betyde, at han starter inde.
Og Lorik Cana er endda anfører i Marseille og har tidligere været eftertragtet af flere store klubber i Europa.
Jeg mener endda også, at have hørt, at det franske landshold var interesseret i ham, da han har fransk pas.
Sider:
1
...
91
92
[
93
]
94
95
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »