home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:23:17 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23540
  2 Brugere, 214 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 283746 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1095: 19 Nov 2008, 22:34 »

Men der var da i hvert fald én SAS Liga-spiller, som beviste, at han kan forstærke holdet: Michael Krohn-Dehli.

Krohn-Dehli imponerede sindssygt i første halvleg, hvor han var banes bedste. Han faldt så sammen med resten af holdet i 2. halvleg, men jeg forstår ikke at MO tog ham ud, frem for fx Rommedahl.

Og Leon Andreasen på højreback var en katastrofe. Han havde et utal af fejlafleveringer, underlige fremløb, hvor han ikke var boldsikker nok når han modtog den - og så brændte han jo også DK's største chance. Leon SKAL væk fra Fulham til sommer, og mit råd til ham vil være en tur hjem til SAS-ligaen. Han har brugt for at spille fast, og måske også i lidt trygere rammer.

Ellers var jeg også glad for at se Mtiliga, som jeg egentlig synes spillede en udemærket kamp, under svære forhold (her tænker jeg på at det danske landshold glemte alt om organistation i 2. halvleg). Han kunne muligvis godt blive en del af landsholdetsstammen .

Zanka spillede også med stor autoritæritet. Jeg ved ikke rigtig om det var hans fejl ved Bellamys mål. Jeg tror egentlig han satser på taklingen (som han dog misser) da han i en løbeduel med Bellamy nok ville tabe med 2-3 meter alligevel.

alek9000
Manager

« Svar #1096: 19 Nov 2008, 22:37 »

Enig med Spezialized. Andreasen spillede ikke godt, men som MO siger, skal han have mere spilletid for at blive på landsholdet. Den samme melding burde Rommedahl da få.

Jeg synes det er Zankas fejl ved målet, men jeg bebrejder ham ikke noget, da det kun var en venskabskamp, og han spillede med, som du selv siger, stor autoritæitet og et godt overblik.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1097: 19 Nov 2008, 22:40 »

Viser jo bare ikke så meget når han så sætter bendtner på kanten. Hvis de begge to havde spillet oppe foran og det var gået ligesådan så kan man sige det. Syntes ikke det beviser noget når Bendtner spillede en uvant position.

Han røg vel først ud på kanten, da Krohn-Dehli bliver pillet ud? så de spillede sammen på toppen, uden at målene bare væltede ind...  Smiley

minimee1
Juniorspiller
**

« Svar #1098: 19 Nov 2008, 22:41 »

Jeg forstår i det hele taget ikke, at Morten Olsen stadig er træner. Det kan godt være, at det "bare" er en træningskamp, og at der skal prøves lidt af, men hvordan f..... kan man tabe til Wales. Det er jo rent til grin. Havd laver Sørensen i øvrigt i målet. Den bold kunne jo ses hele vejen og der er sgu ikke fart i den bold. Nu forstår jeg godt at Stoke tabte 5 - 0.

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #1099: 19 Nov 2008, 22:42 »

Han røg vel først ud på kanten, da Krohn-Dehli bliver pillet ud? så de spillede sammen på toppen, uden at målene bare væltede ind...  Smiley

Nah for var samme tidspunkt at Søren Larsen kom ind, så de spillede aldrig på toppen begge to.

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #1100: 19 Nov 2008, 22:42 »

Konklusion: H. Bo Nørregaard, T. Kristensen, Rommedahl, Ilsø, M. Zanka Jørgensen, M. Retov og M. Vingaard + MO RAUS!
De har bare ikke landsholdsklasse til at være med på dette niveau.

Shaft
Manager

« Svar #1101: 19 Nov 2008, 22:43 »

Bendtner blev brugt som offensiv midt indtil Krohn blev skiftet ud.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1102: 19 Nov 2008, 22:45 »

Nah for var samme tidspunkt at Søren Larsen kom ind, så de spillede aldrig på toppen begge to.

Søren Larsen kom da ind fra anden halvlegs start. og Krohn-Dehli blev først pillet ud en time inde i kampen, så jo, de spillede sammen på toppen  Wink

Bendtner blev brugt som offensiv midt indtil Krohn blev skiftet ud.

Kald det bare offensiv midt, jeg kalder det hængende/bevægelig angriber, det er et definitionsspørgsmå l.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1103: 19 Nov 2008, 22:46 »

Krohn-Dehli var da ok, men jeg fik da godt nok meget spat over at han ikke kan holde sin kant plads. Han løb alt for meget ind mod midten, og det gjorde vi ikke kunne benytte venstrefløjen så godt. Er meget skuffet over samtlige danske spillere i dag, det var ringe.

Shaft
Manager

« Svar #1104: 19 Nov 2008, 22:47 »

Altså han erstattede Nordstrands position - MO Udtalte inden kampen han ville prøve en tre mands midtbane fra Fck - Altså Hjalte Thomas og Morten. Derfor må Bendtner nå han erstatter Nordstrands position også spille midtbane.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1105: 19 Nov 2008, 22:48 »

Krohn-Dehli imponerede sindssygt i første halvleg, hvor han var banes bedste. Han faldt så sammen med resten af holdet i 2. halvleg, men jeg forstår ikke at MO tog ham ud, frem for fx Rommedahl.

Og Leon Andreasen på højreback var en katastrofe. Han havde et utal af fejlafleveringer, underlige fremløb, hvor han ikke var boldsikker nok når han modtog den - og så brændte han jo også DK's største chance. Leon SKAL væk fra Fulham til sommer, og mit råd til ham vil være en tur hjem til SAS-ligaen. Han har brugt for at spille fast, og måske også i lidt trygere rammer.

Ellers var jeg også glad for at se Mtiliga, som jeg egentlig synes spillede en udemærket kamp, under svære forhold (her tænker jeg på at det danske landshold glemte alt om organistation i 2. halvleg). Han kunne muligvis godt blive en del af landsholdetsstammen .

Zanka spillede også med stor autoritæritet. Jeg ved ikke rigtig om det var hans fejl ved Bellamys mål. Jeg tror egentlig han satser på taklingen (som han dog misser) da han i en løbeduel med Bellamy nok ville tabe med 2-3 meter alligevel.

Mon ikke det hang sammen med, at det var en ubetydelig kamp, og at Krohn-Dehli skal spille igen i weekenden, mens Rommedahl vel næppe skal spille igen i år, hvis han overhovedet kommer på banen for sin klub igen i denne sæson...

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #1106: 19 Nov 2008, 22:49 »

Søren Larsen kom da ind fra anden halvlegs start. og Krohn-Dehli blev først pillet ud en time inde i kampen, så jo, de spillede sammen på toppen  Wink

Kald det bare offensiv midt, jeg kalder det hængende/bevægelig angriber, det er et definitionsspørgsmå l.

Tror bare ikke de kan finde ud af at spille med 2 på toppen generalt heh, er altid en af dem der går ned i banen og bliver mere offensiv midt.

Men ja på den bagrundt har du vel ret i at det ikke var den store success. På den anden side så fik de jo heller ikke noget at arbejde med da der generalt ikke var noget der hang sammen.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1107: 19 Nov 2008, 22:52 »

Altså han erstattede Nordstrands position - MO Udtalte inden kampen han ville prøve en tre mands midtbane fra Fck - Altså Hjalte Thomas og Morten. Derfor må Bendtner nå han erstatter Nordstrands position også spille midtbane.

Hehe, ja for man kan ikke ændre positionerne undervejs i kampen  Wink Jeg vil i øvrigt også kalde Nordstrand angriber.

og igen, et spørgsmål om hvordan man definerer pladserne, jeg vil helst kalde ham bag front angriberen for en hængende/bevægelig angriber, ligesom jeg helst vil kalde kanterne for midtbanespillere, dem kalder Morten Olsen jo for angribere...

Shaft
Manager

« Svar #1108: 19 Nov 2008, 22:54 »

Hehe, ja for man kan ikke ændre positionerne undervejs i kampen  Wink Jeg vil i øvrigt også kalde Nordstrand angriber.

og igen, et spørgsmål om hvordan man definerer pladserne, jeg vil helst kalde ham bag front angriberen for en hængende/bevægelig angriber, ligesom jeg helst vil kalde kanterne for midtbanespillere, dem kalder Morten Olsen jo for angribere...

Jo det kan man sagtens, det er bare ikke noget MO gør.

Og fair nok, hver sin smag.

United-styrer
Gæst

« Svar #1109: 19 Nov 2008, 22:55 »

Mon ikke det hang sammen med, at det var en ubetydelig kamp, og at Krohn-Dehli skal spille igen i weekenden, mens Rommedahl vel næppe skal spille igen i år, hvis han overhovedet kommer på banen for sin klub igen i denne sæson...

Nu startede Rommedahl altså inde så sent som i weekenden.

Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010