home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Nyeste Bruger: JamesElery
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 283662 gange)
Asklepios
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #990: 08 Okt 2008, 12:56 »

Efter det nu er sikkert at Martin Jørgensen ikke kommer til og spille pga. sygedom, ville det nok være en meget god idé at få indkaldt en forsvarspiller mere, for at få noget brede nede bagi.
En idé kunne være at indkalde Kristian Bak Nielsen (tidl. FCM spiller) som har har fået en del spilletid nede i holland i den her sæson efter han er kommet tilbage fra sin skade.
Der er selvfølgelig os andre muligheder, som en Magnus Troest, Gravgaard, Ulrik Laursen osv.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

KF
Landsholdsspiller

« Svar #991: 08 Okt 2008, 13:13 »

Bendtners derimod er meget uheldigt, Malta vil helt sikkert forsvare sig med 8-9 mand i feltet og så er det altså godt at have en stor stærk fyr som Bendtner til at lave noget ravage. Men mon ikke han bliver klar, jeg vil undre mig meget hvis det ikke sker...

...og netop derfor er Soeren Larsen vel udtaget? Han er en spiller med masser af kraft, fylder godt og kan vaere en rigtig skarp mand at smide ind sidst i kampen, hvis der endnu ikke er scoret, og der bare skal smaekkes bolde fremad. Paa det grundlag forstaar jeg udmaerket udtagelsen af Soeren Larsen - ogsaa selvom han ikke har spillet regelmaessigt.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Zone 43
Manager

« Svar #992: 08 Okt 2008, 22:00 »

Krøldrup er taget hjem, da han ikke kunne nå at blive kampklar. Istedet er AMC fra OB kaldt ind.

Hej alle freaks er der så nogen der skal ind og se kampen på lørdag og hvad tror i kampen ender. Tror 4-0 på trods af alle skaderne.

4-0 er vel det mindste vi skal sejre med? Jo større sejr, jo bedre vil vi stå i tilfælde af pointlighed. Jeg tror og håber på 6-0/7-0..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

fc-hansen
Manager

« Svar #993: 09 Okt 2008, 13:26 »

Krøldrup er taget hjem, da han ikke kunne nå at blive kampklar. Istedet er AMC fra OB kaldt ind.

4-0 er vel det mindste vi skal sejre med? Jo større sejr, jo bedre vil vi stå i tilfælde af pointlighed. Jeg tror og håber på 6-0/7-0..
Jeg syntes at det er nogle MEGET optimistiske bud der er kommet. Det bliver ikke let. Det er aldrig let at spille mod et hold hvor man forsvarer med 10 mænd. Dog kan en hurtig scoring tage modet fra dem, og så kan vi håbe på målfest.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #994: 09 Okt 2008, 16:12 »

Hvis vi rigtig finder spillehumøret frem, så er 6-0 eller 7-0 måske en mulighed, meeeen Malta er nok ikke det letteste hold virkelig at sætte sig op til at spille mod, og det er meget sandsynligt, at de vil stå med 10 mand i eget felt, så det bliver ikke nødvendigvis nemt at slippe igennem, bare fordi det er en svag modstander vi skal møde.

Bare vi vinder er det efter min mening et godkendt resultat, en storsejr vil være en bonus, pointtab vil være utilgiveligt. Vi skal ikke regne med at få en målscore fordel ud af Malta, eftersom alle andre hold i gruppen også skal møde dem. Skal vi til VM, skal vi have point i de indbyrdes opgør med de nærmeste rivaler, og vinde mod de andre hold i gruppen (det kedelige resultat mod Ungarn blev så heldigvis udlignet af det flotte resultat mod Portugal).

kie
Landsholdsspiller

« Svar #995: 09 Okt 2008, 16:56 »

Jeg tror det bliver en 3-1 sejr til Danmark...

ManUtd83
Manager

« Svar #996: 09 Okt 2008, 18:21 »

2-0 eller 3-0 er mit umiddelbare bud. Tror ikke det bliver nogen målfest - specielt ikke med den tvivl der hersker om Bendtner og Tomasson. En sejr er påkrævet, og helst med mere end et mål.

Håber at der bliver stillet op i noget der ligner det her:

Sørensen

Andreasen - Laursen - Agger - T. Rasmussen

Poulsen - Jensen

Rommedahl - Tomasson - Kahlenberg

Bendtner

Andreasen overraskede mig positivt på backen mod Portugal, og en spiller med hans energi bliver vigtig når der skal spilles over kanterne. Resten giver nærmest sig selv synes jeg.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #997: 10 Okt 2008, 09:56 »

2-0 eller 3-0 er mit umiddelbare bud. Tror ikke det bliver nogen målfest - specielt ikke med den tvivl der hersker om Bendtner og Tomasson. En sejr er påkrævet, og helst med mere end et mål.

Håber at der bliver stillet op i noget der ligner det her:

Sørensen

Andreasen - Laursen - Agger - T. Rasmussen

Poulsen - Jensen

Rommedahl - Tomasson - Kahlenberg

Bendtner

Andreasen overraskede mig positivt på backen mod Portugal, og en spiller med hans energi bliver vigtig når der skal spilles over kanterne. Resten giver nærmest sig selv synes jeg.

Jeg vil nu hellere have Bøgelund på højrebacken, han er også en energisk spiller, og så er det trods alt hans naturlige position. Ville nok også foretrække Borring på venstrekanten frem for Kahlenberg, da Kahlenberg endnu ikke har spillet en eneste god landskamp, det har Borring måske heller ikke, men han har jo så heller ikke rigtig haft chancen endnu. Jeg vil også gerne have plads til Andreasen på midtbanen, men det er jo ikke let, når Daniel Jensen langt om længe er begyndt at vise noget på landsholdet også, og Poulsen så småt er på vej tilbage til den landsholdsform han havde før fadæsen mod Sverige (synes i øvrigt at Andreasens energi passer bedre i den mere offensive rolle, så det bliver Daniel Jensen han skal slå af).

Men ellers er jeg enig i din opstilling.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #998: 10 Okt 2008, 10:06 »

Jeg vil nu hellere have Bøgelund på højrebacken, han er også en energisk spiller, og så er det trods alt hans naturlige position. Ville nok også foretrække Borring på venstrekanten frem for Kahlenberg, da Kahlenberg endnu ikke har spillet en eneste god landskamp, det har Borring måske heller ikke, men han har jo så heller ikke rigtig haft chancen endnu. Jeg vil også gerne have plads til Andreasen på midtbanen, men det er jo ikke let, når Daniel Jensen langt om længe er begyndt at vise noget på landsholdet også, og Poulsen så småt er på vej tilbage til den landsholdsform han havde før fadæsen mod Sverige (synes i øvrigt at Andreasens energi passer bedre i den mere offensive rolle, så det bliver Daniel Jensen han skal slå af).

Men ellers er jeg enig i din opstilling.

Umiddelbart tror jeg, at Borrings speed får svært ved at komme til sin ret, når vi skal spille mod et mandskab, som formodentlig står meget kompakt. Omvendt vil Kahlenberg formodentlig trække meget ind i banen, hvilket også sagtens kan være et problem. Og så er jeg enig i, at hans tidligere præstationer er et problem. For mig er det lidt valget mellem pest eller kolera.

I forhold til Bøgelund/Andreasen så er Andreasen vel farligst i det fremadrettede, hvilket kan være argumentet for at bruge ham. Han mangler desværre bare spilletid. Han plejer dog at gøre det godt på landsholdet. Jeg ville nok satse på Andreasen. Det giver også lidt ekstra muligheder rent taktisk, da man periodevis kan skubbe ham op, som en ekstra midtbane.

DavidMadsen
Manager

« Svar #999: 10 Okt 2008, 10:07 »

2-1 til danmark.
Jeg synes ikke danmark plejer at spille specielt godt mod små hold.
Og Malta har trods alt en god angriber i Michael Mifsud, som scorede 5 gange mod Lichtenstein, i Maltas 7-1 sejr over Lichtenstein, da jeg var på Malta.

MLL
Manager

« Svar #1000: 10 Okt 2008, 10:27 »

Jeg tror vi vinder en lidt kedelig 2-0 sejr.

Bliver spændene at se om det er Bøgelund eller Andreasen på backen. Synes lidt det er lige meget hvem det er, de begge er ikke så prangende i det offensive spil.

Danmark 2-0 Malta

Thomas Kahlenberg 1-0
Michael Krohn Dehli 2-0

Tilbage på FmF Opstemt

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #1001: 10 Okt 2008, 11:31 »

Tror den ender 4-0 i morgen aften..

Håber lidt på at se nogle af de nye ansigter, men mon ikke de stiller i stærkeste opstilling.

Nu når det danske hold er så presset kunne jeg ikke forestille mig andet (: ...!

Håber vi ser Leon fra start, manden er jo genial.

-LFC-
Manager

« Svar #1002: 10 Okt 2008, 11:45 »

2-1 til danmark.
Jeg synes ikke danmark plejer at spille specielt godt mod små hold.
Og Malta har trods alt en god angriber i Michael Mifsud, som scorede 5 gange mod Lichtenstein, i Maltas 7-1 sejr over Lichtenstein, da jeg var på Malta.
Der er nu også forskel på Liechtenstein og Danmark. Wink Men 2-0 fordi vi aldrig er fantastiske mod små hold.

Zone 43
Manager

« Svar #1003: 10 Okt 2008, 11:55 »

Jeg syntes at det er nogle MEGET optimistiske bud der er kommet. Det bliver ikke let. Det er aldrig let at spille mod et hold hvor man forsvarer med 10 mænd. Dog kan en hurtig scoring tage modet fra dem, og så kan vi håbe på målfest.

Det er meget muligt, at det er optimistisk, men det er sådan det helst skal ende, da Sverige og Portugal meget vel vil slå dem med 5+ mål. Derfor skal vi også kunne slå dem med det, samtidig vil vi stå bedre stillet i tilfælde af pointlighed, samt FIFAs ubrugelige rangliste.

En ting jeg har undret mig over, er udtagelsen af Duncan. Hvordan kan han på stort set ingen tid have overhælet Bernburg, som i mine øjne heller ikke hører hjemme på landsholdet atm., og evt. Curth og Sørensen? Så god er han altså heller ikke, men det er nok bare mig..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #1004: 10 Okt 2008, 12:14 »

Det er meget muligt, at det er optimistisk, men det er sådan det helst skal ende, da Sverige og Portugal meget vel vil slå dem med 5+ mål. Derfor skal vi også kunne slå dem med det, samtidig vil vi stå bedre stillet i tilfælde af pointlighed, samt FIFAs ubrugelige rangliste.

En ting jeg har undret mig over, er udtagelsen af Duncan. Hvordan kan han på stort set ingen tid have overhælet Bernburg, som i mine øjne heller ikke hører hjemme på landsholdet atm., og evt. Curth og Sørensen? Så god er han altså heller ikke, men det er nok bare mig..

Fuldstændig enig i din tolkning vedrørende Duncan. Jeg forstår det heller ikke helt.. Smiley

Men det er jo Morten Olsen vi har med at gøre. Manden finder jo på alt mulig underligt.

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010